Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Fasen vad läcker, grattis!En blanksvart Eterna-Matic med gilt tavla, älskar detaljen att datumhjulet är svart och siffrorna guldiga för att matcha tavlan
Fasen vad läcker! Grattis! Verket såg ju fint ut också, behövs någon service?Tillskott till vintage-kronograf-samlingen. Är inte helt säker på vilket urverk som sitter under huven. Tror mest på ett Valjoux 72, men Jaeger använde även UG 285. Spännande öppning av både paket och ur
Tack! Nej, verkar inte ha något omedelbart servicebehov. Har beställt ett utdrag från JLCs arkivFasen vad läcker! Grattis! Verket såg ju fint ut också, behövs någon service?
Häftigt! Kul med inhouse-verk också. Återigen, grattis och mkt nöje.Tack! Nej, verkar inte ha något omedelbart servicebehov. Har beställt ett utdrag från JLCs arkiv
Är ju antingen Valjoux eller Universal Geneve-verk?Häftigt! Kul med inhouse-verk också. Återigen, grattis och mkt nöje.
Vet inte riktigt om det räknas som inhouse eftersom UG och Zenith också köpte kaliber 285 från Martel! Glad för min första 285:a är jag iallafallHäftigt! Kul med inhouse-verk också. Återigen, grattis och mkt nöje.
Precis! Just den här har UG/Martel 285!Är ju antingen Valjoux eller Universal Geneve-verk?
Vet inte riktigt om det räknas som inhouse eftersom UG och Zenith också köpte kaliber 285 från Martel! Glad för min första 285:a är jag iallafall
My bad, jag som är okunnig. Vore dock kul att höra om du får napp från arkivet.Precis! Just den här har UG/Martel 285!
De har redan svarat att den finns i arkivet! Nu ska jag bara betala för att veta vad som står och få ett fint dokumentMy bad, jag som är okunnig. Vore dock kul att höra om du får napp från arkivet.
Haha, ingenting kommer gratis i den här hobbynDe har redan svarat att den finns i arkivet! Nu ska jag bara betala för att veta vad som står och få ett fint dokument
Grym!Spontanshoppade en kronograf!
Frän!!! Stort grattis, bra komplement till din City-dykareSpontanshoppade en kronograf!
Jätteschysst! Haha, jag stod och tittade lite på den förra veckan!Spontanshoppade en kronograf!
Stort tack!Frän!!! Stort grattis, bra komplement till din City-dykare
Kunde inte låta bli!Jätteschysst! Haha, jag stod och tittade lite på den förra veckan!
Riktigt bra! Jag är grymt nöjd med min, hoppas du blir med din!Spontanshoppade en kronograf!
Stort tack, det blir jag säkert. Har du någon bild på din?Riktigt bra! Jag är grymt nöjd med min, hoppas du blir med din!
Inte exakt samma, men brother from another mother! Gillade datumfönstret på dinStort tack, det blir jag säkert. Har du någon bild på din?
Den där var ju underbar! Du har ett annat inser med ser jag.Inte exakt samma, men brother from another mother! Gillade datumfönstret på din
Jo, men kul med lite variation! Tycker dessa o dykarna från City är svårslagna så kul med tillskott till fora’t!Den där var ju underbar! Du har ett annat inser med ser jag.
Ja det är ju så. Jag håller med helt, älskar min Skindiver.Jo, men kul med lite variation! Tycker dessa o dykarna från City är svårslagna så kul med tillskott till fora’t!
Spontanköp förgyller livet! Riktigt trevlig den där!Spontanshoppade en kronograf!