Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Klippte denna idag! Går säkert som min nyanlända veteranmoped men coola var de båda imho
Det är ju helg så upp med ere helgfynd nu!
Ujuj, det där var en höjdare i min bok, grattis!Update: Den både såg bra ut och gick bra.. hur ofta händer det på Tratten!?
Nä men tack!Ujuj, det där var en höjdare i min bok, grattis!
Snyggt! Var det den från den större Loten?
En tredje till samlingen. Ny krona, service och kanske relumea om visarna bara.
Jepp, var det något annat du var intresserad av?Snyggt! Var det den från den större Loten?
Tack Fredrik men det var nog bara den som var i mitt tycke kul har jag för mig, hel del Ryskt va?Jepp, var det något annat du var intresserad av?
Ja,två/tre tror jag. Inte hunnit gå igenom allt ännu.Tack Fredrik men det var nog bara den som var i mitt tycke kul har jag för mig, hel del Ryskt va?
Stort grattis! Får trösta mig med att jag har två lite ovanligare sportisar på ingång.Update: Den både såg bra ut och gick bra.. hur ofta händer det på Tratten!?
Haha tack! Tänkte tagga dig men ville inte retasStort grattis! Får trösta mig med att jag har två lite ovanligare sportisar på ingång.
Tänkte skriva att jag har tillräckligt med klockor, men det vore ju en lögn.Haha tack! Tänkte tagga dig men ville inte retas
Svårt att ha för många! Bara att köpa en plastlåda med lock på ikea för 19pix sen kan man få plats med 75-100 ur till!Tänkte skriva att jag har tillräckligt med klockor, men det vore ju en lögn.
Klickade precis hem den här:
Boetten ser lite härjad ut, men i orört skick. Signerad krona och tavlan ser ut att vara i fint skick bakom ett repigt glas. Ska enligt säljaren fungera utan uppenbara problem. Kul länk som bonus! Under 200kr på tratten!
Du som knep loten?
Yes! Ser jag en lanco barracuda så går jag alltid all inDu som knep loten?
Edit: ser att det är besvarat
Grattis! även om jag är lite sur att jag inte vann...
Verkligen! Men jag är i desperat behov av en okej förvaringslösning... Får spana runt lite!Svårt att ha för många! Bara att köpa en plastlåda med lock på ikea för 19pix sen kan man få plats med 75-100 ur till!
Känner till problematiken alldeles för väl! Jag har de jag bär i klocklådor men de tar upp plats och ständigt fulla och i behov av en till.. och en till.. osvVerkligen! Men jag är i desperat behov av en okej förvaringslösning... Får spana runt lite!
Just nu har jag iallafall en såndär ”sortimentlåda” från Classe, med fack som är lagom stora för vintageklockor utan band. Där har jag mina renoveringsobjekt. Men behöver nåt till klockorna jag faktiskt bär! Finklockorna ligger prydligt upplagda på en hylla, resten ligger huller om buller i en trälåda.
Bäst att ni alla förstår redan nu att det blir dyrt (för mig) så fort Lanco Barracudas säljs inom SvedalaGrattis! även om jag är lite sur att jag inte vann...
Men tre måste ju räcka... Vi andra vill också ha en...Bäst att ni alla förstår redan nu att det blir dyrt (för mig) så fort Lanco Barracudas säljs inom Svedala
No! Tre kanske får räcka, har en av varje nu. Perfekt, fint skick och använt skick. Behöver en eller två med backelit-bezel iallafall. Men de lär jag inte hitta i SverigeMen tre måste ju räcka... Vi andra vill också ha en...
Jag älskar när vi (mig allra högst inkluderad) använder ordet "behöver" i hoardersammanhangNo! Tre kanske får räcka, har en av varje nu. Perfekt, fint skick och använt skick. Behöver en eller två med backelit-bezel iallafall. Men de lär jag inte hitta i Sverige
Du kan ju tänka dig vad min fru tycker om mina "behöver"...hon har rätt mycket bestämmanderätt på typ allt annat här hemma pga/tack vare detJag älskar när vi (mig allra högst inkluderad) använder ordet "behöver" i hoardersammanhang
Spännande!Incoming
Tissot seastar?Incoming
Hahahah! Jag bytte bort inredningsmandat i köket mot att jag fick smälla upp en vägg i vardagsrum och göra microklockverkstad.. svårt val..Du kan ju tänka dig vad min fru tycker om mina "behöver"...hon har rätt mycket bestämmanderätt på typ allt annat här hemma pga/tack vare det
Stämmer.Tissot seastar?
Jag har fått halva källaren...längst in med fönster under trallen. Jaja, det är mitt iallafall, tills hon ska göra spa eller något annat. Funderar på att köpa mig en ladaHahahah! Jag bytte bort inredningsmandat i köket mot att jag fick smälla upp en vägg i vardagsrum och göra microklockverkstad.. svårt val..