• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Dagens köptråden!

70 tals Lagonda med ETA verk och svensk dagvisning. Dessutom funkar den och håller tid och kraft. För ett par hundra är det ett fynd för mig.
20180415_101149.jpg
 
Haha tack! Tänkte tagga dig men ville inte retas :p
Tänkte skriva att jag har tillräckligt med klockor, men det vore ju en lögn.
Klickade precis hem den här:
270685795_bd0b70ba-66e0-47bc-985c-c472e0211d05.jpg

Boetten ser lite härjad ut, men i orört skick. Signerad krona och tavlan ser ut att vara i fint skick bakom ett repigt glas. Ska enligt säljaren fungera utan uppenbara problem. Kul länk som bonus! Under 200kr på tratten! :D
 
Tänkte skriva att jag har tillräckligt med klockor, men det vore ju en lögn.
Klickade precis hem den här:
270685795_bd0b70ba-66e0-47bc-985c-c472e0211d05.jpg

Boetten ser lite härjad ut, men i orört skick. Signerad krona och tavlan ser ut att vara i fint skick bakom ett repigt glas. Ska enligt säljaren fungera utan uppenbara problem. Kul länk som bonus! Under 200kr på tratten! :D
Svårt att ha för många! Bara att köpa en plastlåda med lock på ikea för 19pix sen kan man få plats med 75-100 ur till!
 
Svårt att ha för många! Bara att köpa en plastlåda med lock på ikea för 19pix sen kan man få plats med 75-100 ur till!
Verkligen! Men jag är i desperat behov av en okej förvaringslösning... Får spana runt lite!
Just nu har jag iallafall en såndär ”sortimentlåda” från Classe, med fack som är lagom stora för vintageklockor utan band. Där har jag mina renoveringsobjekt. Men behöver nåt till klockorna jag faktiskt bär! Finklockorna ligger prydligt upplagda på en hylla, resten ligger huller om buller i en trälåda.
 
Verkligen! Men jag är i desperat behov av en okej förvaringslösning... Får spana runt lite!
Just nu har jag iallafall en såndär ”sortimentlåda” från Classe, med fack som är lagom stora för vintageklockor utan band. Där har jag mina renoveringsobjekt. Men behöver nåt till klockorna jag faktiskt bär! Finklockorna ligger prydligt upplagda på en hylla, resten ligger huller om buller i en trälåda.
Känner till problematiken alldeles för väl! Jag har de jag bär i klocklådor men de tar upp plats och ständigt fulla och i behov av en till.. och en till.. osv
 
Tillbaka
Topp