Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
WTF!! Respect!En svensk Tiger, måste vara en "hållkäftenklocka"
Mint skick med Epsa boett
Tackar ett fynd!WTF!! Respect!
Har aldrig sett en Tiger i compressor förpackning förut.Tackar ett fynd!
Nope den är nog rätt så ovanlig, riktigt kul att den är i sånt skick också. I princip nyskickHar aldrig sett en Tiger i compressor förpackning förut.
Fortfarande lack att jag inte budade högre...En svensk Tiger, måste vara en "hållkäftenklocka"
Mint skick med Epsa boett
Ångesten, den ångesten....Fortfarande lack att jag inte budade högre...
Den var tevlig!Eftersom solen lyser med sin frånvaro så fick det bli en gulbleknad sjömästare
Glad midsommar på er!
Tack Beo!Den var tevlig!
Bra där! Friskt vågat!Så roar jag mig!
Glad midsommar på er!
MrBoEtt, jag är av tradition svag för ur som är dels härjade av tiden, dyk, eller naturligt hård vandel/arbete. Intresant blir det när man inte riktigt kan fånga hur missfärgningar och andra defekter uppkommit. Ditt ur har en del av den varan.Eftersom solen lyser med sin frånvaro så fick det bli en gulbleknad sjömästare
Glad midsommar på er!
Tackar för det, har samma åsikt, gillar ur som har härjats av tidens tand. Den här har fått sin beskärda del av solens strålar, men den ger tillbaka mycket av dem nu.MrBoEtt, jag är av tradition sur med vag för ur som är dels härjade av tiden, dyk, eller naturligt hård vandel/arbete. Intresant blir det när man inte riktigt kan fånga hur missfärgningar och andra defekter uppkommit. Ditt ur har en del av den varan.
Härligt! Låt oss kalla det för ditt solur!!Tackar för det, har samma åsikt, gillar ur som har härjats av tidens tand. Den här har fått sin beskärda del av solens strålar, men den ger tillbaka mycket av dem nu.
Den här Tigern blev osåld på Tratten, hör med säljaren om den finns kvar vettjaFortfarande lack att jag inte budade högre...
Jösses.Den här Tigern blev osåld på Tratten, hör med säljaren om den finns kvar vettja
http://www.tradera.com/item/342161/282206804/klocka-i-nyckick-armbandsur-med-tiger#zoom
Huvva!!Den här Tigern blev osåld på Tratten, hör med säljaren om den finns kvar vettja
http://www.tradera.com/item/342161/282206804/klocka-i-nyckick-armbandsur-med-tiger#zoom
Ja det kan sannerligen behövas ett sånt nuHärligt! Låt oss kalla det för ditt solur!!
Det är kvalité det!High-end (1971) kvarts i dag. 3823-7000, Very Fine Adjusted. Applikerade minutindex är hällre inte att förakta
Första kvartsen Seiko produserade i större antal. Specad till +/- 5 sek mnd. Denna tappar sig 3 sek i månaden. Större antal är väl också relativt, kostade svimlande 141.000 Yen vid introduktionen 1971.Det är kvalité det!