• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Dagens vintageur.

Sista semesterdagen och uselt väder :( Får bli denna Tag Heuer 3000 idag för att pigga upp, kitschig design och guld silver kombo gör mig gladare.
3000.jpg

Snyggt jobbat! Finfin klocka dessutom! Jag vet själv vilket jäkla pyssel det kan vara att få ditt dom. Jag satt en drös med timmar med olika sorters filar för att få min BoR-länk att passa på min Helva Super compressor. Jag tror till och med att jag kan finjustera den lite till, vid närmare eftertanke. Men det får bli en annan dag!
Bild :)

Korspost. Citizenare i titannitrid med en tidshållning på 10 SPY. Legat i butik sen 80-talet någon gång fram tills tre månader då nån tjomme köpte den (som sen hamnade hos mig). Gillar dom här meshliknande länkarna trots rakhyveleffekten på armhåren.

IMG_1575.JPG

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp