Dremmel?Tackar! Men vilken slit det var att få till endlänkarna!![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Dremmel?Tackar! Men vilken slit det var att få till endlänkarna!![]()
Härligt BoEtt att du gör reklam för en användbar tråd som dessutom är nominerad till KS-awards för säsongens trådVälkommen till forumet och till den skönaste delen, Vintage.
Har du frågor om reservdelar, glas etc kolla in den här tråden.
https://klocksnack.se/threads/dagens-fix-och-trix.74346/
Där får klocknörderiet ett oljeindränkt ansikte, inga frågor är för dumma.

Med all rätt!Härligt BoEtt att du gör reklam för en användbar tråd som dessutom är nominerad till KS-awards för säsongens tråd![]()
Nej, faktiskt inte denna gång. De passade perfekt i storlek och form mot brotten. Det som var svårt var att vika dem rätt, så de inte skulle sticka upp. När jag väl fick till formen hade de så bra passform att det nästan var omöjligt att få dit stiften.Dremmel?
Är det samma klocka som när du hälsade på? Hursomhelst supersnygg!
BildSnyggt jobbat! Finfin klocka dessutom! Jag vet själv vilket jäkla pyssel det kan vara att få ditt dom. Jag satt en drös med timmar med olika sorters filar för att få min BoR-länk att passa på min Helva Super compressor. Jag tror till och med att jag kan finjustera den lite till, vid närmare eftertanke. Men det får bli en annan dag!
TackarÄr det samma klocka som när du hälsade på? Hursomhelst supersnygg!
Såvardetja...!Tackar. Nä den du såg var en connie.

Kul, fin som tusan oxå. Älskar zontavlor.Ärvd klocka idag:
![]()
Aha, du fick fast glaset?Güldfredag och dubbelpostning.
![]()
Nä, det här är min 50-talare.Aha, du fick fast glaset?
Riktigt cool! Vilka mått har den?Hämtade denna precis.
![]()