Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Japp det vet jag.
Tyvärr är svaret nej. Passar på sexsiffriga och sexsiffriga gmt samt ym. Inga andra jag vet, men jag har luckor här.
Skulle verit asgrymt på en subc.
Jag har sett den på nya daytona (116500). Det verkar funka.Japp det vet jag.
Tyvärr är svaret nej. Passar på sexsiffriga och sexsiffriga gmt samt ym. Inga andra jag vet, men jag har luckor här.
Skulle verit asgrymt på en subc.
Saftigt nog, inget fan av Daytona (gillar inte kronografer) men får väl köpa en ny DJJag har sett den på nya daytona (116500). Det verkar funka.
riktigt snyggt!!Jag har sett den på nya daytona (116500). Det verkar funka.
japp, det går. Tavla ca 5k inkl byte. Bara byte (när du byter tillbaks) ca 1k.Har jag förstått rätt om det går bra att byta tavla på en 116200/34 om man vill variera sig lite ?
Vart gör man det smidigast, vad kostar tavlor och byte på ett ungefär ? Tack!! Mvh
Har jag förstått rätt om det går bra att byta tavla på en 116200/34 om man vill variera sig lite ?
Vart gör man det smidigast, vad kostar tavlor och byte på ett ungefär ? Tack!! Mvh
Så slapp man pinga dig. Proaktivt!Här har du tavlorna som kostar ca 5k:
De med diamanter nedan börjar på ca 16k:
Det bästa med den silvriga är att den smälter in fint oavsett kläder + att den har hög "blingfaktor". Det sämsta är den är lite tråkig vissa dagar.Blir sugen på tavelbyte nu på DJ
blå -> silver och samtidigt slänga på oysterlänk igen
Omväxling förnöjer. Lurar själv på att gå från vit romersk och oyster till blå arabisk och jubileeBlir sugen på tavelbyte nu på DJ
blå -> silver och samtidigt slänga på oysterlänk igen
Normalt levereras det tillsammans med vissa tavlor (bl.a. Blå och tuxedo). Det kan gå att eftermontera, lite beroende på hur strikt AD är har jag för mig.Halloj, jag tänkte fråga om "roulette-datumvisare" är det endast speciella årgångar som har detta eller är det någonting man installerar själv i klockan? blivit helt förälskad i en 116200 som precis var uppe till salu..
Det bästa med den silvriga är att den smälter in fint oavsett kläder + att den har hög "blingfaktor". Det sämsta är den är lite tråkig vissa dagar.
Priser har du någon koll på det isåfall? Gillade den enkla detaljen något fruktansvärt!Normalt levereras det tillsammans med vissa tavlor (bl.a. Blå och tuxedo). Det kan gå att eftermontera, lite beroende på hur strikt AD är har jag för mig.
Ovan gäller 6-siffriga ref. Övriga har jag inte alls koll på.
Tyvärr inte. Men @Ernesto brukar ha priser skrivna på en servett... se om han har det även nu.Priser har du någon koll på det isåfall? Gillade den enkla detaljen något fruktansvärt!
Gillar enkelheten med dom (personligen) sen att man kan bära dom i princip till vad som helst. Gillar gubbstuket skarpt!Är själv ute efter en Dj(116234) men det som gör mig lite fundersam är just det, att ibland kan dom se sjukt tråkiga ut men på nästa bild se hur "blingiga" ut som helst. Vad är det som gör att den ser så tråkig ut ibland?
Tusen hjärtligt!Tyvärr inte. Men @Ernesto brukar ha priser skrivna på en servett... se om han har det även nu.
Det är en sådan jag vill ha (Y)Tusen hjärtligt!
Har verkligen för mig att roulette även går att få till vit tavla också.Det är en sådan jag vill ha (Y)
Priser har du någon koll på det isåfall? Gillade den enkla detaljen något fruktansvärt!
Det var helt ok med tanke på att det är en mindre ändring, jag kan gå igenom bergströms för att göra denna ändring?Jag frågade längre bak i tråden en gång i tiden och fick till svar att det skulle gå på typ 1500 spänn. Bytte aldrig på min dock så jag kan inte bekräfta summan men det känns helt klart överkomligt...
Håller med dock föredrar jag varianten med slät bezel ala @Kejsaren
Jag tycker att Tuxedotavlan otroligt snygg! Har man fluted + jubilee så är det den snyggaste DJ som finns! (Enligt mig).
Monokromt med silver + silver. Snyggt för att det blir en harmoni och ögat ser helheten. Blå tavla ger kontrast vilket gör att ögat ser tavlan först.Är själv ute efter en Dj(116234) men det som gör mig lite fundersam är just det, att ibland kan dom se sjukt tråkiga ut men på nästa bild se hur "blingiga" ut som helst. Vad är det som gör att den ser så tråkig ut ibland?
Det har du ju rätt i, men tycker i helhet att klockan tyvärr kan se lite tråkig ut ibland. Vet som sagt inte vad det är som gör det, om det är ljuset, repor eller bara en matt länk. Men blir lite orolig för hur jag ska ta emot den men det kommer nog gå bra, vill helst ha en med blå tavla och roulettedatumMonokromt med silver + silver. Snyggt för att det blir en harmoni och ögat ser helheten. Blå tavla ger kontrast vilket gör att ögat ser tavlan först.
Matt länk?? Jubilee har polerade mittlänkar o borstade längst ut.Det har du ju rätt i, men tycker i helhet att klockan tyvärr kan se lite tråkig ut ibland. Vet som sagt inte vad det är som gör det, om det är ljuset, repor eller bara en matt länk. Men blir lite orolig för hur jag ska ta emot den men det kommer nog gå bra, vill helst ha en med blå tavla och roulettedatum