Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Körde lite paketöppning på den här. https://klocksnack.se/threads/den-stora-paketöppningstråden.23957/page-640#post-2545513Visste inte att det fanns helborstat på DJ? Vad är det för ref på denna.
Jättefin!
Väldigt väldigt snygg!Tror inte silvertavlan kommer med roulette, kanske går att eftermontera men som jag förstod det är roulette endast till blå och svart tavla (?).
Silver är förövrigt väldigt trevlig, har dock planer att byta tavla på min till en blå då den blir lite sportigare samt att jag inte har någon annan blå klocka för tillfället
Korrekt. Ingen roulette på klockor med silvertavlor.Tror inte silvertavlan kommer med roulette, kanske går att eftermontera men som jag förstod det är roulette endast till blå och svart tavla (?).
Silver är förövrigt väldigt trevlig, har dock planer att byta tavla på min till en blå då den blir lite sportigare samt att jag inte har någon annan blå klocka för tillfället
Fin urtavla och krispigt fin boett etc.Kör en premiär i tråden med denna
Riktigt coolt med något uniktKanske inte ngt som faller alla i smaken.
Är tavlan AM?Kanske inte ngt som faller alla i smaken.
Vilken tavla?Är tavlan AM?
I see what you did thereVilken tavla?
Ber om ur-säkt att jag frågade. Googlade iställetVilken tavla?
Är tavlan AM?
Lär väl inte funka med tanke på boetternas utformning, ändlänkar osv.Älskar kombinationerna ni visar upp här.
Vad tror ni om att ta en vintage 1601 och sätta på en ny jubileelänk? Tänker länken som årets DJ har.
Kan det bli succé eller gör man klockan en björntjänst?
Har haft liknande tanke i tråden innan men experterna här kan ha en avgörande roll om man ska prova detta eller ej.
Lär väl inte funka med tanke på boetternas utformning, ändlänkar osv.
HahahahVilken tavla?
Mycket bra! Gillar dina foton.Skickar in bilden här också då jag blev så nöjd med den
Tack! Och kul att de uppskattasMycket bra! Gillar dina foton.
De nyare referenserna med slät ring och jubilee känns så sjukt välbalanserade. Riktigt snygg kombination!DJ på konferens idag. Som fisken i vattnet
Så saaaatans skarp!Skickar in bilden här också då jag blev så nöjd med den
Så saaaatans skarp!
Utan konkurrens
Forumets vassaste 5 siffriga DJ månne?
Kör!! Ingen kommer ihåg en fegisVad är rekommendationen... kan man bada med en 16234 som är tryckt tät eller ska man hålla sig på poolkanten?