Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Fin! Men du har fel angående oysterNybliven 16234 ägare. Det som slår en är främst hur otroligt skönt den sitter på armen. Inget ont om Oysterlänken men på Datejust hör den inte hemma
Ca 15 har jag för migVad går en blå diatavla loss på hos AD?
Grattis till oss
Kolla vad som trillade in på mina tunna handleder idag. Det finns tom lite plast kvar hör och där.
Tack för all hjälp @Criss Cross, @Harry Palmer och @HypeBlvd
Vad går en blå diatavla loss på hos AD?
Ca 15 har jag för mig
Det var 17 800 senast jag frågade@Ernesto hävdade 16,9 för ett tag (2015) sedan https://klocksnack.se/threads/datejust-och-date-tråden.6866/page-60#post-1114069
/B
Det var 17 800 senast jag frågade
Det var 17 800 senast jag frågade
Går ju hitta lösa begtavlor billigare.Lite väl saftigt kanske...
Går ju hitta lösa begtavlor billigare.
Sjukt hur det prisutvecklasDet var 17 800 senast jag frågade
Ja jag köpte mammas tavla för 15k. Pärlemor med diamanttavla.Går ju hitta lösa begtavlor billigare.
Grattis! Snygg! Är det 41mm?
Kolla vad som trillade in på mina tunna handleder idag. Det finns tom lite plast kvar hör och där.
Nope, 36 mm. 116234.Grattis! Snygg! Är det 41mm?
Hur tunna då ungefär? Bra att veta som referens då jag själv börjat sukta hemskt efter en DJ.
Om du vill ha en batman så köp den och köp till ett superjubilee också så kan du växla på både datejusten och GMTnVad är nästa klockan om man sitter med en DJ 36 116234, silver tavla och oysterlänk? Jag tänker mig någon sport rolex i stål, kanske en batman? Vad känner ni?
I mina ögon ser urtavlan rökskadad ut men jag kan ha fel.Hej,
Jag är ny på forumet och har för inte allt för länge sedan upptäckt mitt klockintresse. Det började med en Zodiac Sea Dragon, som sedan blev två stycken.. Nu har jag tänkt mig att köpa favoriten Datejust och har fått ett erbjudande om denna: https://www.chrono24.se/rolex/datejust--id8830705.htm?showAll=1
Vad har ni kunniga för uttalanden om denna? Urtavlan, är det något galet eller är den bara "solblekt"? Har fått pris på 31'.
Tack på förhand
Kan inte uttala mig om tavlan. Att den har fått en polering är ju inge snack om saken iaf. Men det har åtminstone inte borstat bort kronan på spännetHej,
Jag är ny på forumet och har för inte allt för länge sedan upptäckt mitt klockintresse. Det började med en Zodiac Sea Dragon, som sedan blev två stycken.. Nu har jag tänkt mig att köpa favoriten Datejust och har fått ett erbjudande om denna: https://www.chrono24.se/rolex/datejust--id8830705.htm?showAll=1
Vad har ni kunniga för uttalanden om denna? Urtavlan, är det något galet eller är den bara "solblekt"? Har fått pris på 31'.
Tack på förhand
Boetten ser iaf ut som den ska, fint exemplar!Hej,
Tack på förhand
31' är ett högst rimligt pris för det exemplaret. En tavla går alltid att byta,Tack för svar! Man har ju kollat på X antal den senaste tiden men har inte sett någon med liknande "solblekta" urtavla vilket verkar skumt, kanske är som mr.elcar säger att den är rökskadad.. Om inte, hur är prisbilden på 31' ? Rimligt?