Skick är alltid bra att satsa påTack tack, det är väl lite samma för mig. Köpte för många år sedan mest pga skicket och för att det är en go 80-tals klassiker. Får inte så mkt handledstid.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Skick är alltid bra att satsa påTack tack, det är väl lite samma för mig. Köpte för många år sedan mest pga skicket och för att det är en go 80-tals klassiker. Får inte så mkt handledstid.
Fick ju faktiskt själv hem en DJ idag
Fick ju faktiskt själv hem en DJ idag
Grattis, svinbra ju! Vad är det för ref?
Tack!Mkt bra! Kul ref. Grattis.
Helguld DJ är för bra!Fick ju faktiskt själv hem en DJ idag
Tack! Det är inte dumt faktisktHelguld DJ är för bra!
Fantastiskt fin! Men är det korrekta endlinks?Fick ju faktiskt själv hem en DJ idag
Vad skulle vara fel?Fantastiskt fin! Men är det korrekta endlinks?
Kankske bara är vinkeln på bilden som lurar ögat.
Jag tyckte de såg ”grunda” ut men jag har verkligen inte koll på helgulds DJ. Är de så de är?Vad skulle vara fel?
Tycker de ser ut som typ alla andra jag hittat som sitter på 16018 från 79?
Jag tyckte de såg ”grunda” ut men jag har verkligen inte koll på helgulds DJ. Är de så de är?
Jamen då är det nog jag som har lärt mig något idag. Spännande köp. Hoppas få se den live någon dag.
Alla från 79.
Ser du ngn skillnad? Min överst.
Köpte av Jacek som inte sade ngt annat så känns konstigt om ngt skulle vara fel mtp han rykte.
Ska helt ärligt säga att jag bara förutsatte att allt var ok när jag köpte av en så erkänd Rolexdealer. Men ja nu när jag googlade ser typ alla likadana ut. Skönt! Borde börja göra research innan jag köper klockor...Jamen då är det nog jag som har lärt mig något idag. Spännande köp. Hoppas få se den live någon dag.
Grattis!! Ser väldigt fin utFick ju faktiskt själv hem en DJ idag
Tack! Mkt nöjdGrattis!! Ser väldigt fin ut
Glömde ju av att posta bilden, men detta är ju ändå bästa klockan
Trodde det var din gamla som seglade upp här igen.Grattis!! Ser väldigt fin ut
Den finns kvar på forumet. Håll utkik efter en blå vignettetavla med diamanterTrodde det var din gamla som seglade upp här igen.
En kollega som har den på jobbet. Tycker den tavlan har ett mycket stilrent intryck.Vad har folken för åsikter om rhodiun tavlan?
Vad har folken för åsikter om rhodiun tavlan?
Mejseln ska va 1,6 till Oyster och 1,3 till Superjubilee. Bandverktyg 6767-F funkar braNågon som har koll på vilken bredd på skruvmejsel och bandverktyg som funkar bäst till 6siffriga dj? Tänker främst från bergeon!