16014
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Mycket trevlig pjäs du har!

Tack, nyinkommen från en bytesaffär idagMycket trevlig pjäs du har!![]()
Härligt! 36 mm är extremt behagligt, kör bara 36 nu och känns som jag hittat hem!Tack, nyinkommen från en bytesaffär idagägt en 116200 innan på oyster, måste säga att 36mm är riktigt behagligt. Ska se till att alltid ha en fot i denna tråden.
Behagligt, funkar till alltHärligt! 36 mm är extremt behagligt, kör bara 36 nu och känns som jag hittat hem!Vad är det för årsmodell på denna?
Jäkligt fin kombination!Ledig idag och njuter av senaste nyförvärvet. Uppskattar starkt att denna bärs bra till både uppstyrd och ledig klädsel. Min första 36:a. Bär vanligen 40-43. Känslan är ovan, men jag vänjer mig snabbt. Mycket mycket bra klocka!
![]()
116234
Ge det några timmar så kommer du upptäcka att 36 mm is the shit!Ledig idag och njuter av senaste nyförvärvet. Uppskattar starkt att denna bärs bra till både uppstyrd och ledig klädsel. Min första 36:a. Bär vanligen 40-43. Känslan är ovan, men jag vänjer mig snabbt. Mycket mycket bra klocka!
![]()
116234

Snart kommer allt större än 40mm kännas för stortLedig idag och njuter av senaste nyförvärvet. Uppskattar starkt att denna bärs bra till både uppstyrd och ledig klädsel. Min första 36:a. Bär vanligen 40-43. Känslan är ovan, men jag vänjer mig snabbt. Mycket mycket bra klocka!
![]()
116234
Drömklockan!Ledig idag och njuter av senaste nyförvärvet. Uppskattar starkt att denna bärs bra till både uppstyrd och ledig klädsel. Min första 36:a. Bär vanligen 40-43. Känslan är ovan, men jag vänjer mig snabbt. Mycket mycket bra klocka!
![]()
116234
Tackar! Jag är nöjd över att jag gick för den blåa. Egentligen var den svarta ursprungsplanen.Jäkligt fin kombination!
Haha ja utan tvekan så börjar det kännas som att 36-39 är en sweetspot för min handled.Ge det några timmar så kommer du upptäcka att 36 mm is the shit!![]()
Tackar! Ja min pelagos blev en riktig klump just nu. Ska försöka byta den mot nåt mindre. 40-41.Snart kommer allt större än 40mm kännas för stortgrattis till en schyst dinka!
Helt rätt spec för mig! Funderade även på 116200 men hade definitivt saknat fluted känner jag nu.Drömklockan!![]()
Snart kommer allt större än 40mm kännas för stortgrattis till en schyst dinka!
Ser otroligt bra ut! Den konfigurationen verkar kanon! Det enda svåra valet för min del skulle vara att välja mellan silver och blå tavla. Börjar alltmer attraheras av mindre storlekar och 36mm känns inte uteslutet längre. Hur stor är din arm?36mm är verkligen en härlig storlek.
Sen jag köpte denna i förra veckan har min Explorer etta (39mm) börjat kännas stor. Funderar nästan på att flippa den mot en BB36.
Sub och Dweller är rätt som 40-millimetare, men en DJ ska ju bara vara 36mm. Iaf på mina handleder!
Trevlig helg Datejust-vänner!
![]()
116234 är ju såklart referensen förresten...
Ca 17,5cm. Samma kval här mellan blå och silver men jag är nöjd med mitt val. Det passar så grymt bra med vitguldsbezel och Jubilee länken tycker jag.Ser otroligt bra ut! Den konfigurationen verkar kanon! Det enda svåra valet för min del skulle vara att välja mellan silver och blå tavla. Börjar alltmer attraheras av mindre storlekar och 36mm känns inte uteslutet längre. Hur stor är din arm?

Verkligen inget fel på ditt val! Den är verkligen superfin. Min arm är nog bara 16-16,5 cm, men jag antar att 36mm skulle fungera.Ca 17,5cm. Samma kval här mellan blå och silver men jag är nöjd med mitt val. Det passar så grymt bra med vitguldsbezel och Jubilee länken tycker jag.
Hade någon slängt en blå i ansiktet hade jag ju inte tackat nej såklart!
Köpte en blå 31mm till frugan som också är jättefin för övrigt.
36mm kommer passa perfekt!Verkligen inget fel på ditt val! Den är verkligen superfin. Min arm är nog bara 16-16,5 cm, men jag antar att 36mm skulle fungera.
Bra val till frugan också! Fler kvinnor borde satsa på DJ, tycker jag. Färre DW, fler DJ..
Bara haglar in trevliga pjäser hos dig nu. Bara att gratulera!Datejust 16234 landade idag. Var lite sisådär inställd till tavlan men skicket avgjorde köpet. När jag väl slängde på mej klockan så är tavlan faktist riktigt trevlig. Såpass trevlig att ett tavelbyte får vänta en liten stund
![]()
Trevlig på Jubilée oxå
Tackar!!Bara haglar in trevliga pjäser hos dig nu. Bara att gratulera!