558 om du kör oyster och 555 om du kör jubbe.Tack för tipsen
Min har synliga lughål. Vad för ref ska jag då ha på ändlänkarna?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
558 om du kör oyster och 555 om du kör jubbe.Tack för tipsen
Min har synliga lughål. Vad för ref ska jag då ha på ändlänkarna?
Snygg!!Silvertavla eller vit? Superjubilee?
![]()
Den nya har väl ett nytt urverk och lite bättre proportioner enligt mig. Jag hade satsat på den nya.Om ni hade haft möjlighet att köpa 126200 till samma pris som 116200, vilken hade ni tagit?
Jag stod inför detta val nu i höstas och för mig blev valet den nya 126200. Mycket tack vare clean tavla utan tågrälsen och smidigare boetten. Jag trodde superjubileet skulle passa nya modellen men den länken passar inte, så därför kommer jag att komplettera med en 116200 men med annan färg på tavlan. Succé oavsett modell! Lycka till.Om ni hade haft möjlighet att köpa 126200 till samma pris som 116200, vilken hade ni tagit?
Den nya har väl ett nytt urverk och lite bättre proportioner enligt mig. Jag hade satsat på den nya.
Jag stod inför detta val nu i höstas och för mig blev valet den nya 126200. Mycket tack vare clean tavla utan tågrälsen och smidigare boetten. Jag trodde superjubileet skulle passa nya modellen men den länken passar inte, så därför kommer jag att komplettera med en 116200 men med annan färg på tavlan. Succé oavsett modell! Lycka till.
Passar inte utifrån ändlänkarna och boetten. Till nya modellen vill Rolex att man använder nya jubileelänken som saknar hidden clasp.Tack för er input! Varför tycker du inte ju jubilieet passar? Urverket verkar ju onekligen bättre, däremot gillar jag den gamla tavlan med de romerska sifforna i tågrälsenVad gäller storleken har jag bara
läst att på grund av ett något nättare utseende så krymper storlek något villket gjort att andra som skrivit om den upplevt den som mer feminin. Tycker det dock är inttessant att det finns relativt lite jämförelser mellan de båda. Min dilemma är att jag köpt en ny 116200 med rätt lång leveranstid och kanske då har möjlighet att byta till 126200 som just nu hos handlaren har ett likvärdigt pris.
126200 blå tavla som nästan blir svart i vissa ljus o vinklar.![]()
Lätt val, den nya!Om ni hade haft möjlighet att köpa 126200 till samma pris som 116200, vilken hade ni tagit?
116200 på superjub alla dagar i veckan, hidden clasp ftw.Om ni hade haft möjlighet att köpa 126200 till samma pris som 116200, vilken hade ni tagit?
Ja är det på jubilee vi pratar om så är valet 116200! ”Oysterlåset” passar inte på jubilee öht!116200 på superjub alla dagar i veckan, hidden clasp ftw.
Som namnet säger, en auktion specifikt inriktad på DJs antar jag?Med risk för att det redan varit uppe, någon som har koll på Kaplans planerad specialauktion Rolex Datejust 21 Mars?
116200. Enbart pga att jag tycker den är finare att se på (och inte att förglömma möjligheten till alla fina tavlor och superjubilee) urverket är bra och 48h Power Reserve räcker mycket väl. Även om 72h är bättre.Om ni hade haft möjlighet att köpa 126200 till samma pris som 116200, vilken hade ni tagit?
Finaste tavlan till DJ, utan tvekan.
Finaste tavlan till DJ, utan tvekan.
Sugen på att byta till en vit med Romerska siffror?![]()
Hmm denna är jag sugen på...![]()
Senaste inköpet: 116233
Oj (!) vad trevlig tavla + visare
Stort tack! Är mycket nöjdOj (!) vad trevlig tavla + visare