Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Snyggt affe vad är det för ref? 18238?Glömde ju att lägga in en vild på DDn förra veckan!
Shame on me !
Grymt med grön tavla! Får adderas till köplistan.Glömde ju att lägga in en vild på DDn förra veckan!
Shame on me !
Snyggt affe vad är det för ref? 18238?
Grymt med grön tavla! Får adderas till köplistan.
Hur ser orginalboxen ut för en DD i vitt guld från tidigt 90tal?
Tack för svar!Den borde vara detsamma som till gulguldaren! Är bara den vita lappen på kortsidan på ytterboxen som skiljer!
Med tanke alla rån och skit som händer så väljer jag wg alla dagar även om jag egentligen diggar yg merMotvikt mot gult guld o grön tavla
När det gäller Rolex tror jag inte wg eller platina är mindre stöldbegärligt än gg. Alla rånarna vet hur en rolex ser ut, oavsett om det är vit eller färgad metall. När det gäller andra märken, visst vitmetal drar mindre uppmärksamhet, men köper inte det argumentet gällande Rolex.Med tanke alla rån och skit som händer så väljer jag wg alla dagar även om jag egentligen diggar yg mer
Gulguld syns vis första anblickNär det gäller Rolex tror jag inte wg eller platina är mindre stöldbegärligt än gg. Alla rånarna vet hur en rolex ser ut, oavsett om det är vit eller färgad metall. När det gäller andra märken, visst vitmetal drar mindre uppmärksamhet, men köper inte det argumentet gällande Rolex.
vad är det för ref? snyggaste daydaten jag sett utan tvekan!!Motvikt mot gult guld o grön tavla
Tackvad är det för ref? snyggaste daydaten jag sett utan tvekan!!
Så en sub är mindre stöldbegärlig menar du?Gulguld syns vis första anblick
Säger du emot att en yg sub syns mer än en i stål? Ge dig nu va.Så en sub är mindre stöldbegärlig menar du?
Jag säger att det knappast spelar någon roll då igenkänningsfaktorn är så hög gällande rolex. Om du inte tror att dessa människor inom 3s har spottat alla rolex i ett rum oavsett metall så får det stå för dig.Säger du emot att en yg sub syns mer än en i stål? Ge dig nu va.
Motvikt mot gult guld o grön tavla
Inget gnäll. Rent matematiskt faktabaserat konstanterandeVa ett jävla gnäll på min klocka, är det inte ett fritt forum och posta på, eller bryter jag mot några forumregler eller?!
Inget gnäll. Rent matematiskt faktabaserat konstanterande
Ställ dig själv frågan istället varför du nu måste posta din Day date här varje fredag.Fast det börjar bli lite långrandigt och höra, förstår inte att man kan störa sig på någon som postar i denna tråd engång i veckan!
Finns väl ett par i tråden?Jag vill se mer DDs! Velar mellan DD och Santos.
Omformulerar mig.Finns väl ett par i tråden?