• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Day-Date-tråden

4ECCA8BB-3D6F-40FD-BEDD-B33627944739.jpeg
Nytt band. Helt OK men har svårt att matcha med klädseln. Nån som kör mocka? Vad tycker ni passar till?

Med tanke alla rån och skit som händer så väljer jag wg alla dagar även om jag egentligen diggar yg mer
När det gäller Rolex tror jag inte wg eller platina är mindre stöldbegärligt än gg. Alla rånarna vet hur en rolex ser ut, oavsett om det är vit eller färgad metall. När det gäller andra märken, visst vitmetal drar mindre uppmärksamhet, men köper inte det argumentet gällande Rolex.

När det gäller Rolex tror jag inte wg eller platina är mindre stöldbegärligt än gg. Alla rånarna vet hur en rolex ser ut, oavsett om det är vit eller färgad metall. När det gäller andra märken, visst vitmetal drar mindre uppmärksamhet, men köper inte det argumentet gällande Rolex.
Gulguld syns vis första anblick

Fast det börjar bli lite långrandigt och höra, förstår inte att man kan störa sig på någon som postar i denna tråd engång i veckan!
Ställ dig själv frågan istället varför du nu måste posta din Day date här varje fredag.

Du lägger ju upp den i fredagstråden, dagens klocka-tråden, vad gör du just nu-tråden... och här.

Gjorde en snabb räkning, och tror du la upp 15 (edit: ser att du såklart postade flera bilder i varje inlägg också..) bilder på din Day date i fredags. Var detta unikt? Nej, du gör ju det varje fredag.
Inte så konstigt att folk tröttnar när du då inte ens kan hålla dig till de trådarna där det ändå är lite accepterat att spamma med bilder. :)

Senast ändrad:
Lät en av dom tråkigaste trådarna på detta forum. Bara sura miner och små griniga kommentarer. Inte konstigt att denna tråden är nästintill död...

förövrigt så ska min 18238 levereras imorgon. Ser verkligen framemot detta, något av en milstolpe för mig med guld :) Får se om jag postar en bild här eller bara håller mig till paketöppningstråden.

Tillbaka
Topp