• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

"DAYTONA" trĂ„den! đŸ€™đŸŒ

bale

Omega
Kanske man ska göra som du sĂ€ger 👍
Du bör naturligtvis kĂ€nna dig fram. Är du intresserad av en daytona ska du kanske i steg 1 testa ett gĂ€ng olika referenser och skapa dig en uppfattning, och sedan matcha dina referenser med ”dollarhögen”.

Passar pÄ att dela en bild..

03387808-7A9B-493B-9EA9-5F6DEC12E652.jpeg
 

adamsbilar

Breitling
Tack för bild
Den e sjukt snygg 👌
Va inne pÄ halvguld först men det
Blir lite för mkt bling för min smak
Men ÄterstÄr att se hur d slutar
 
  • Like
Reactions: PJZ

KenKun

Patek
2-Faktor
FĂ€rgen svart kĂ€nns som en typisk go-to-fĂ€rg för att det kĂ€nns safe. Detta gĂ€ller inte bara klockor. Se bara bara vad folk har för fĂ€rg pĂ„ sina jackor under vintern. 90% Ă€r svarta 😬

Eller de som har en liten samling pĂ„ tre klockor, dĂ€r alla har svarta urtavlor. Bra variation đŸ„Č

Och med det sagt. Svart Àr en fin fÀrg
 

Laplander

Rolex
FĂ€rgen svart kĂ€nns som en typisk go-to-fĂ€rg för att det kĂ€nns safe. Detta gĂ€ller inte bara klockor. Se bara bara vad folk har för fĂ€rg pĂ„ sina jackor under vintern. 90% Ă€r svarta 😬

Eller de som har en liten samling pĂ„ tre klockor, dĂ€r alla har svarta urtavlor. Bra variation đŸ„Č

Och med det sagt. Svart Àr en fin fÀrg

Jag kör svart pĂ„ allting, klockor och klĂ€der, vart tionde Ă„r ligger man helt i linje med modet 😁
 

KenKun

Patek
2-Faktor
Är sĂ€ljare och jĂ€vligt trevlig :) Har Ă€ven en den köphistorik. Kan ocksĂ„ vara 100% tur. Lite kul att vissa var vĂ€ldigt dryga mot mig har pĂ„ KS men jag lyckades! GĂ€ller att ha rĂ€tt instĂ€llning sĂ„ blir livet mycket roligare.
Att fÄ stÄ pÄ en "lista" och att till slut fÄ plocka ut en Daytona Àr dock tvÄ helt olika saker.

Vad Àr den uppskattade vÀntetiden dÄ?
 

Primaris

Omega
StÄtt i kö pÄ en 116500 med svart tavla i snart tre Är, bra köphistorik, men som sÀljaren sÀger, du ska vara glad du stÄr pÄ listan!! Rockar min 116515ln tills den kommer, sen fÄr man se om man behÄller guldaren!!
 

Laplander

Rolex
Daytona min 3.JPG

Min sena 116520 med double-tick och chromalight, nu bytt mot en 116500.
NÀr man hade denna suktade man efter nya 116500, och nÀr man nu har sin nya 116500 saknar man sin fina 116520...
GrÀset Àr alltid grönare pÄ andra sidan sÀgs det, vilken av dom spelar ingen roll, bÀgge Àr bra :)
 
Topp