adamsbilar
Basic
D va dĂ€rför ja frĂ„ga âŠDu mĂ„ste nog ha missuppfattat inlĂ€gget!
porsche refrensen förstÄr jag men
Förklara gÀrna isf
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
D va dĂ€rför ja frĂ„ga âŠDu mĂ„ste nog ha missuppfattat inlĂ€gget!
SÄ för en totalt oinvigd sÄ ska man alltsÄ undvika 116520 om ja förstÄtt rÀtt.
à t mig sjÀlv givetvisStÀll dej frÄgan: Köper jag denna klockan Ät mej sjÀlv eller för nÄgon annan?
UrsÀkta?SÄ för en totalt oinvigd sÄ ska man alltsÄ undvika 116520 om ja förstÄtt rÀtt.
Du bör naturligtvis kĂ€nna dig fram. Ăr du intresserad av en daytona ska du kanske i steg 1 testa ett gĂ€ng olika referenser och skapa dig en uppfattning, och sedan matcha dina referenser med âdollarhögenâ.Kanske man ska göra som du sĂ€ger
Haft bÄde vit och svart⊠trodde precis som du att vitt va coolare men idag tycker jag att svart Àr svÄrslagetPocket rocket! TÀnkte dela denna fickbilden jag tog hÀrom veckan. Tror nog att den vita urtavlan Àr coolare men bÀgge Àr ju bra.
Intressant!!Haft bÄde vit och svart⊠trodde precis som du att vitt va coolare men idag tycker jag att svart Àr svÄrslaget
FÀrgen svart kÀnns som en typisk go-to-fÀrg för att det kÀnns safe. Detta gÀller inte bara klockor. Se bara bara vad folk har för fÀrg pÄ sina jackor under vintern. 90% Àr svarta
Eller de som har en liten samling pÄ tre klockor, dÀr alla har svarta urtavlor. Bra variation
Och med det sagt. Svart Àr en fin fÀrg
Vill bara informera dig att jag nu stÄr pÄ vÀntelistan för en Daytona.Nej, du kommer aldrig att fÄ en med anledning av de klockorna du hÀnvisar till. Finns inte ens 1% chans tyvÀrr.
Wow grattis! Hur gick det till?Vill bara informera dig att jag nu stÄr pÄ vÀntelistan för en Daytona.
Ăr sĂ€ljare och jĂ€vligt trevlig Har Ă€ven en den köphistorik. Kan ocksĂ„ vara 100% tur. Lite kul att vissa var vĂ€ldigt dryga mot mig har pĂ„ KS men jag lyckades! GĂ€ller att ha rĂ€tt instĂ€llning sĂ„ blir livet mycket roligare.Wow grattis! Hur gick det till?
Att fĂ„ stĂ„ pĂ„ en "lista" och att till slut fĂ„ plocka ut en Daytona Ă€r dock tvĂ„ helt olika saker.Ăr sĂ€ljare och jĂ€vligt trevlig Har Ă€ven en den köphistorik. Kan ocksĂ„ vara 100% tur. Lite kul att vissa var vĂ€ldigt dryga mot mig har pĂ„ KS men jag lyckades! GĂ€ller att ha rĂ€tt instĂ€llning sĂ„ blir livet mycket roligare.
Lite osÀkert Ànnu men ca 3-5 ÄrAtt fÄ stÄ pÄ en "lista" och att till slut fÄ plocka ut en Daytona Àr dock tvÄ helt olika saker.
Vad Àr den uppskattade vÀntetiden dÄ?
Lite osÀkert Ànnu men ca 3-5 Är
Nu har jag gjort allt jag kan. hoppas man Àr i liv nÀr det Àr dags för att hÀmta ut den.LÄng vÀntan, men den Àr vÀrd att vÀnta pÄ
OK, hÄll inte andan under tidenVill bara informera dig att jag nu stÄr pÄ vÀntelistan för en Daytona.
Undrar vad listpriset kommer vara om cirka 3-5 Är...?Lite osÀkert Ànnu men ca 3-5 Är