Dagens marknadspris Àr morgondagens listUndrar vad listpriset kommer vara om cirka 3-5 Är...?
De stiger vÀl med vissa procent varje Är...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Dagens marknadspris Àr morgondagens listUndrar vad listpriset kommer vara om cirka 3-5 Är...?
De stiger vÀl med vissa procent varje Är...
Man fĂ„r dock uppskatta humorn i att en köplats firasĂr sĂ€ljare och jĂ€vligt trevlig Har Ă€ven en den köphistorik. Kan ocksĂ„ vara 100% tur. Lite kul att vissa var vĂ€ldigt dryga mot mig har pĂ„ KS men jag lyckades! GĂ€ller att ha rĂ€tt instĂ€llning sĂ„ blir livet mycket roligare.
Haha, tĂ€nkte precis skriva detsamma⊠En köplats idag firas mer Ă€n en daytona förra Ă„retâŠ.Man fĂ„r dock uppskatta humorn i att en köplats firas
DussinklockaFör att vara en sÄn ovanlig klocka verkar det finnas om dom hÀr i trÄden iaf
Saknar du din 116506?Kontrar med lite variation
Lite. Var kul att ha i samlingen, men anvÀnde inte den sÄ vÀrst ofta. Stundtals lite obekvÀm pÄ grund av tyngden.Saknar du din 116506?
Du Àr sÄ jÀvla bitter Linus. Hoppas du mÄr bra psykiskt ÀndÄ!OK, hÄll inte andan under tiden
Dagens marknadspris Àr morgondagens list
Bra kontring och dessutom inte en bild tagen inne hos ADKontrar med lite variation
Var vaksam pÄ din mentala hÀlsa @kibo , fÄr du vÀnta lika lÀnge som jag gjorde kan du rÀkna med lite bitterhet i livet. Bjuder pÄ en bild dagen till Àra!Du Àr sÄ jÀvla bitter Linus. Hoppas du mÄr bra psykiskt ÀndÄ!
Grym bild!Det Àr en grymt trevlig klocka! Men hade den varit lika eftertraktad om beg.priset lÄg pÄ 80% av list? Hade beg.priset varit 80% av list hade den dÄ varit sÄ poppis? Vem Àr han Marknaden? Kan man fÄ tag pÄ honom? SÄ mÄnga frÄgor...
FÀÀnksGrym bild!
Fortfarande poppis, men inte lika mycket hets.Det Àr en grymt trevlig klocka! Men hade den varit lika eftertraktad om beg.priset lÄg pÄ 80% av list? Hade beg.priset varit 80% av list hade den dÄ varit sÄ poppis? Vem Àr han Marknaden? Kan man fÄ tag pÄ honom? SÄ mÄnga frÄgor...
Har inte koll pÄ hur hypade modellerna Àr. Vad har jag missat?Fortfarande poppis, men inte lika mycket hets.
Som 116520
Du undrade hur marknaden skulle vara för en 116500, om den sÄldes lite under list. Jag tror att det skulle ha blivit som 116520, som ocksÄ sÄldes för lite under listHar inte koll pÄ hur hypade modellerna Àr. Vad har jag missat?
Denna Àr den ulötimata. GÄtt upp typ 300 000 kr pÄ tre Är? Baguettediamenterna Àr sÄ grymma!Lite. Var kul att ha i samlingen, men anvÀnde inte den sÄ vÀrst ofta. Stundtals lite obekvÀm pÄ grund av tyngden.
KÀndes lite onödigt att lÄsa upp sÄ mycket pengar pÄ nÄgot som bara var inlÄst, dÀrav försÀljningen.
Men... Den var trevlig att titta pÄ i alla fall
Denna bild fÄr det att pirra för mig... svinlÀcker! De Àldre daytona refsen har börjat vÀxa pÄ mig, helt klart!sÄ Äker skönheten pÄ för lite midsommarfirande..
Underbar!
Bjuder pÄ en reprisbild av min 116520, man saknar inte kon förrÀn bÄset Àr tomt heter det...
HÀr hade jag oförhappandes hamnat pÄ ett hotell med inbyggd redlight i sÀnggaveln, frÀscht!!!
SÄ cleana och ej i produktion lÀngre. De komemr bara gÄ Ät ett hÄllDenna bild fÄr det att pirra för mig... svinlÀcker! De Àldre daytona refsen har börjat vÀxa pÄ mig, helt klart!