PJZ
Silver
Min erfarenhet Àr att de brukar ha de hemma!Vet du om det Àr nÄgot dem brukar ha inne ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Min erfarenhet Àr att de brukar ha de hemma!Vet du om det Àr nÄgot dem brukar ha inne ?
SÄ har jag uppfattat det medMin erfarenhet Àr att de brukar ha de hemma!
Helt rÀtt val, den Àr inte bara lite för vacker utan alldeles för vacker!
TÀnkte du krÀnga den???
Det gjorde du helt rÀtt i! Den dÀr slÄr det mesta, inkl. den senare refen.
Subjektiv Äsikt. Trevlig men inte trevligare Àn 116500Det gjorde du helt rÀtt i! Den dÀr slÄr det mesta, inkl. den senare refen.
Verkligen subjektivt. Dock verkar det som att mÄnga lutar Ät 116500 och dÀr hÄller inte jag medSubjektiv Äsikt. Trevlig men inte trevligare Àn 116500
Annars överlag gillar jag mest den Àldre serien i 16520.Verkligen subjektivt. Dock verkar det som att mÄnga lutar Ät 116500 och dÀr hÄller inte jag med
Tycker ocksÄ att 116520 Àr mycket bÀttre Àn 116500!!Verkligen subjektivt. Dock verkar det som att mÄnga lutar Ät 116500 och dÀr hÄller inte jag med
Bra dÀr!Tycker ocksÄ att 116520 Àr mycket bÀttre Àn 116500!!
Inte sĂ€kert du fĂ„r köpa en bit av AD. Dessa sĂ€ljs parvis för att spĂ€nnet ska sitta rĂ€tt. Köper du en bit fĂ„r du leva med att spĂ€nnet sitter âfelâ, vilket Ă€r bull med en klocka i denna prisklass sĂ€ger Bill. SĂ„ rĂ€kna med cirka 7K om spĂ€nnet inte passar. Inte sĂ„ jĂ€vligt om man snĂ„lar in pĂ„ Negronis pĂ„ pubenGĂ„r inte att klippa, gĂ„r en tunn titanskiva i mitten. Finns sex olika lĂ€ngder att vĂ€lja pĂ„ och gĂ„r att ha olika lĂ€ngd pĂ„ respektive sida.
Passar den inte nÀsta Àgare fÄr vederbörande köpa nytt OF hos AD helt enkelt
VĂ€ljer nog Old Fashioned framför Negroni alla dagar i veckan förstĂ„sInte sĂ€kert du fĂ„r köpa en bit av AD. Dessa sĂ€ljs parvis för att spĂ€nnet ska sitta rĂ€tt. Köper du en bit fĂ„r du leva med att spĂ€nnet sitter âfelâ, vilket Ă€r bull med en klocka i denna prisklass sĂ€ger Bill. SĂ„ rĂ€kna med cirka 7K om spĂ€nnet inte passar. Inte sĂ„ jĂ€vligt om man snĂ„lar in pĂ„ Negronis pĂ„ puben
Eller Whiskey sour! MumsVÀljer nog Old Fashioned framför Negroni alla dagar i veckan förstÄs
SkÀmt Äsido, det kan möjligtvis bero pÄ vilken AD du frÄgar hos och hur flexibla de Àr mot kund. Vill de maxa vinsten krÀver de sÀkert att du köper ett fullt set för 7 lax, vilket Àr nonsens. Har du tvÄ olika storlekar med en storlek skillnad mellan kommer du inte se nÄgon mÀrkbar skillnad pÄ spÀnnets placering nÀr klockan Àr pÄ handleden
Franken à la stÄl med vitguldtavla?Dubbla nedslag
Din Àr jÀkligt finBlÀddrade i en gammal Rolex katalog frÄn 1999. Man skulle ha slagit till pÄ en 16520 för 43300 kr.
En bild pÄ min 116520 frÄn 2006. Inte en 16520 med rÀtt sÄ nice ÀndÄ.
För att slippa samma dilemma om tjugo Är Àr det bÀst att slÄ till redan idag pÄ det man önskar...BlÀddrade i en gammal Rolex katalog frÄn 1999. Man skulle ha slagit till pÄ en 16520 för 43300 kr.
Ja men idag fÄr man ju inte köpa det man önskar, iaf inte till listFör att slippa samma dilemma om tjugo Är Àr det bÀst att slÄ till redan idag pÄ det man önskar...
Jag har en lista frÄn -97.BlÀddrade i en gammal Rolex katalog frÄn 1999. Man skulle ha slagit till pÄ en 16520 för 43300 kr.
En bild pÄ min 116520 frÄn 2006. Inte en 16520 med rÀtt sÄ nice ÀndÄ.
1984 satt jag och blÀddrade i en Rolex katalog och velade mellan en Daytona och en Datejust. Det blev en Datejust för 8200 krJag har en lista frÄn -97.
37.520:- sÄ det var ju goa justeringar Àven back in the days.
Mycket riktigt! Samlat pÄ mig tavlor till olika modeller i hopp om att kunna anvÀndas i framtiden men med dagens priser blir det svÄrt. à andra sidan har vÀl priserna pÄ urtavlor haft likvÀrdig utveckling sÄ jag ska inte klagaFranken à la stÄl med vitguldtavla?
edit: fin oavsett.
Svarta tavlan lÀngst ner till vÀnster drömde jag om till min 116520 en gÄng i tiden. Fanns nÄgra sÄdana moddar pÄ C24...Mycket riktigt! Samlat pÄ mig tavlor till olika modeller i hopp om att kunna anvÀndas i framtiden men med dagens priser blir det svÄrt. à andra sidan har vÀl priserna pÄ urtavlor haft likvÀrdig utveckling sÄ jag ska inte klaga