• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

"DAYTONA" trĂ„den! đŸ€™đŸŒ

jappdapi

Rolex
2-Faktor
Hmm, fast 116509 verkar ju ocksÄ ligga över list om man kollar runt? :)
437C857E-AE6C-4093-A8FE-3A9FB5D3325D.png
Inte sÄ lÀngesen denna sÄldes pÄ blocket frÄn grÄhandlare. Vill Àven minnas att nÄgon forummedlem knep den. En vit 116500 gÄr runt 300 utan tvekan.
 

Hebbe

Ki-Adi-Mundi
2-Faktor
Ser inte vad vitgulden sĂ„ldes för? Att en handlare skulle ge 300tkr för 116500
galen marknad just nu men kĂ€nns Ă€ndĂ„ osannolikt. Jag tror Ă€ndĂ„ man för lĂ€gga en del pengar i mellan Ă€ven om skillnad pga sportstĂ„l hype gjort skillnaden mindre


Edit: jag tÀnkte frÀmst pÄ nyare vitguld. SÄg nu att det begÀrdes 270 ish för en frÄn 2007
3CE0BF5E-8DEC-4F3C-B4B6-9E20B1054788.jpeg
 
Senast Àndrad:

EWEA

Cartier
Ser inte vad vitgulden sĂ„ldes för? Att en handlare skulle ge 300tkr för 116500
galen marknad just nu men kĂ€nns Ă€ndĂ„ osannolikt. Jag tror Ă€ndĂ„ man för lĂ€gga en del pengar i mellan Ă€ven om skillnad pga sportstĂ„l hype gjort skillnaden mindre

Tror som du, kÀnns som att mÄnga ligger osÄlda för runt 320-350 och de flesta handlare behöver ju viss marginal.

Den dÀr 116509 lÄg ute för 299, men var ifrÄn 2007 tror jag
 

Hebbe

Ki-Adi-Mundi
2-Faktor
Tror som du, kÀnns som att mÄnga ligger osÄlda för runt 320-350 och de flesta handlare behöver ju viss marginal.

Den dÀr 116509 lÄg ute för 299, men var ifrÄn 2007 tror jag
Hittade den pÄ blocket. Postade ovan. Vet ej om det Àr samma? Verkar ligga till salu?
 

jappdapi

Rolex
2-Faktor
Ser inte vad vitgulden sĂ„ldes för? Att en handlare skulle ge 300tkr för 116500
galen marknad just nu men kĂ€nns Ă€ndĂ„ osannolikt. Jag tror Ă€ndĂ„ man för lĂ€gga en del pengar i mellan Ă€ven om skillnad pga sportstĂ„l hype gjort skillnaden mindre


Edit: jag tÀnkte frÀmst pÄ nyare vitguld. SÄg nu att det begÀrdes 270 ish för en frÄn 2007
3CE0BF5E-8DEC-4F3C-B4B6-9E20B1054788.jpeg
Tycker marknaden överlag har blivit konstig. Sen vet jag inte hur mycket det skiljer sig frÄn det begÀrda priset och sÄlda priset. Har tyvÀrr ingen info pÄ den jag tog skÀrmdump. Min sponta kÀnsla sÀger att det inte skiljer sig jÀttemycket mellan en 116500 vit och denna 116509.

@Time is now har kanske bÀttre koll pÄ detta.
 

Hebbe

Ki-Adi-Mundi
2-Faktor
Tycker marknaden överlag har blivit konstig. Sen vet jag inte hur mycket det skiljer sig frÄn det begÀrda priset och sÄlda priset. Har tyvÀrr ingen info pÄ den jag tog skÀrmdump. Min sponta kÀnsla sÀger att det inte skiljer sig jÀttemycket mellan en 116500 vit och denna 116509.

@Time is now har kanske bÀttre koll pÄ detta.
TÀnkte som sagt nytt vitguld o tÀnkte det borde vÀl ÀndÄ bli lite mer i mellan Àn typ jÀmt byte :)
 

Swizz beat

Patek
2-Faktor
Tycker marknaden överlag har blivit konstig. Sen vet jag inte hur mycket det skiljer sig frÄn det begÀrda priset och sÄlda priset. Har tyvÀrr ingen info pÄ den jag tog skÀrmdump. Min sponta kÀnsla sÀger att det inte skiljer sig jÀttemycket mellan en 116500 vit och denna 116509.

@Time is now har kanske bÀttre koll pÄ detta.
Har sett tidigare pÄ Insta att pris pÄ ny 116509 med blÄ tavla stuckit ivÀg rejÀlt i pris senaste tiden. Har ingen kÀlla pÄ detta nu dock
 

FlipSwede

Audemars
haha det var ju en spÀnnande liknelse :) Ska in och testa senare i veckan sÄ fÄr vi se
Gor sa.
Du kommer inte angra dig om du koper helguld. Tyngden och varmen ar trevligt,men lystern i en gul eller roseguldsklocka ar fantastisk.
Vitguld om du vill vara mer diskret.

Men givetvis sa ska du kopa alla tre om du kan...;) For billigare an vad det ar idag 'Over Disk" fran AF tror jag inte att det kommer bli. Undantaget om du kan handla i ett lagskatteland. Da sparar du ca 100KSEK.
 
  • Like
Reactions: PJZ
Topp