Hur mkt gÄr 116509 för?Lite sugen pÄ att trada min 116500 vit tavla mot en 116509 med blÄ, vad sÀger ni?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Hur mkt gÄr 116509 för?Lite sugen pÄ att trada min 116500 vit tavla mot en 116509 med blÄ, vad sÀger ni?
425 i Sverige, runt 390-400 i övriga EU-lÀnderHur mkt gÄr 116509 för?
Ett 1:1 byte hade varit helt ok425 i Sverige, runt 390-400 i övriga EU-lÀnder
Haha riktigt sĂ„ mycket fĂ„r man ju inte för en 116500 tyvĂ€rrâŠ..Ett 1:1 byte hade varit helt ok
Menade 116509, slant lite pÄ tangentbordet116508 Àr ju gulguld, kanske dÀrför du inte hittar nÄgot
Snart sĂ„Haha riktigt sĂ„ mycket fĂ„r man ju inte för en 116500 tyvĂ€rrâŠ..
Haha möjligt, men dÄ lÀr 116509 följa medSnart sÄ
Kan ju nĂ€stan glida över pĂ„ en begagnad, förlĂ„t, pre-owned Lange 1815 Chronograph för en handfull dollar mer snart...Haha riktigt sĂ„ mycket fĂ„r man ju inte för en 116500 tyvĂ€rrâŠ..
Haha ja absolut, men den sitter inte sÄ bra pÄ min arm, satsar hellre pÄ en Patek dÄKan ju nÀstan glida över pÄ en begagnad, förlÄt, pre-owned Lange 1815 Chronograph för en handfull dollar mer snart...
Hade nog inte gjort det bytet. Men visst gillar du den mer sÄ absolut. Dock tror jag inte att du behöver lÀgga mycket pengar mellan.Lite sugen pÄ att trada min 116500 vit tavla mot en 116509 med blÄ, vad sÀger ni?
Hmm, fast 116509 verkar ju ocksÄ ligga över list om man kollar runt?Hade nog inte gjort det bytet. Men visst gillar du den mer sÄ absolut. Dock tror jag inte att du behöver lÀgga mycket pengar mellan.
Inte sĂ„ mkt?âŠâbaraâ typ 150 laxâŠHade nog inte gjort det bytet. Men visst gillar du den mer sĂ„ absolut. Dock tror jag inte att du behöver lĂ€gga mycket pengar mellan.
Hmm, fast 116509 verkar ju ocksÄ ligga över list om man kollar runt?
Se svar ovan.Inte sĂ„ mkt?âŠâbaraâ typ 150 laxâŠ
SÄg en nyligen hos AD sÄ det torde gÄ fort.Hmm, fast 116509 verkar ju ocksÄ ligga över list om man kollar runt?
Ser inte vad vitgulden sĂ„ldes för? Att en handlare skulle ge 300tkr för 116500âŠgalen marknad just nu men kĂ€nns Ă€ndĂ„ osannolikt. Jag tror Ă€ndĂ„ man för lĂ€gga en del pengar i mellan Ă€ven om skillnad pga sportstĂ„l hype gjort skillnaden mindreâŠSe svar ovan.
Tror som du, kĂ€nns som att mĂ„nga ligger osĂ„lda för runt 320-350 och de flesta handlare behöver ju viss marginal.Ser inte vad vitgulden sĂ„ldes för? Att en handlare skulle ge 300tkr för 116500âŠgalen marknad just nu men kĂ€nns Ă€ndĂ„ osannolikt. Jag tror Ă€ndĂ„ man för lĂ€gga en del pengar i mellan Ă€ven om skillnad pga sportstĂ„l hype gjort skillnaden mindreâŠ
Hittade den pÄ blocket. Postade ovan. Vet ej om det Àr samma? Verkar ligga till salu?Tror som du, kÀnns som att mÄnga ligger osÄlda för runt 320-350 och de flesta handlare behöver ju viss marginal.
Den dÀr 116509 lÄg ute för 299, men var ifrÄn 2007 tror jag
Utan cert osv, men vÀldigt bra pris ÀndÄHittade den pÄ blocket. Postade ovan. Vet ej om det Àr samma? Verkar ligga till salu?
Tycker marknaden överlag har blivit konstig. Sen vet jag inte hur mycket det skiljer sig frĂ„n det begĂ€rda priset och sĂ„lda priset. Har tyvĂ€rr ingen info pĂ„ den jag tog skĂ€rmdump. Min sponta kĂ€nsla sĂ€ger att det inte skiljer sig jĂ€ttemycket mellan en 116500 vit och denna 116509.Ser inte vad vitgulden sĂ„ldes för? Att en handlare skulle ge 300tkr för 116500âŠgalen marknad just nu men kĂ€nns Ă€ndĂ„ osannolikt. Jag tror Ă€ndĂ„ man för lĂ€gga en del pengar i mellan Ă€ven om skillnad pga sportstĂ„l hype gjort skillnaden mindreâŠ
Edit: jag tÀnkte frÀmst pÄ nyare vitguld. SÄg nu att det begÀrdes 270 ish för en frÄn 2007
TÀnkte som sagt nytt vitguld o tÀnkte det borde vÀl ÀndÄ bli lite mer i mellan Àn typ jÀmt byteTycker marknaden överlag har blivit konstig. Sen vet jag inte hur mycket det skiljer sig frÄn det begÀrda priset och sÄlda priset. Har tyvÀrr ingen info pÄ den jag tog skÀrmdump. Min sponta kÀnsla sÀger att det inte skiljer sig jÀttemycket mellan en 116500 vit och denna 116509.
@Time is now har kanske bÀttre koll pÄ detta.
Helt klart, vad jag vet rabatteras ingen daytona idag och inbyte pÄ keramisk Àr absolut under 300 sÄ helt klart en slant emellan hos ADTÀnkte som sagt nytt vitguld o tÀnkte det borde vÀl ÀndÄ bli lite mer i mellan Àn typ jÀmt byte
Har sett tidigare pÄ Insta att pris pÄ ny 116509 med blÄ tavla stuckit ivÀg rejÀlt i pris senaste tiden. Har ingen kÀlla pÄ detta nu dockTycker marknaden överlag har blivit konstig. Sen vet jag inte hur mycket det skiljer sig frÄn det begÀrda priset och sÄlda priset. Har tyvÀrr ingen info pÄ den jag tog skÀrmdump. Min sponta kÀnsla sÀger att det inte skiljer sig jÀttemycket mellan en 116500 vit och denna 116509.
@Time is now har kanske bÀttre koll pÄ detta.
Oklart, verkar inte jÀttesvÄr att fÄ tag pÄ hos AD i Europa, men omöjlig i USA typHar sett tidigare pÄ Insta att pris pÄ ny 116509 med blÄ tavla stuckit ivÀg rejÀlt i pris senaste tiden. Har ingen kÀlla pÄ detta nu dock
Yes, kan ha gÀllt amerikanska marknaden, minns inte heltOklart, verkar inte jÀttesvÄr att fÄ tag pÄ hos AD i Europa, men omöjlig i USA typ
Ja, det var inte lÀnge sedan jag klÀmde pÄ en ny blÄ 116509 pÄ LW för 275k, tror det var ca 2,5 Är sedan.Har sett tidigare pÄ Insta att pris pÄ ny 116509 med blÄ tavla stuckit ivÀg rejÀlt i pris senaste tiden. Har ingen kÀlla pÄ detta nu dock
Snarare tvart emot.Ni som har daytona i guld med lĂ€nk, hur upplever ni vikten? Blir den âjobbigâ att bĂ€ra? De klockor jag kommer ha kvar i övrigt Ă€r vĂ€ldigt lĂ€ttaâŠ.
haha det var ju en spÀnnande liknelse Ska in och testa senare i veckan sÄ fÄr vi seSnarare tvart emot.
Helguld kanss solid/gedigen. Byter jag sedan till en platklocka sa kanns den som nagot jag koper i en tuggummiautomat....
Gor sa.haha det var ju en spÀnnande liknelse Ska in och testa senare i veckan sÄ fÄr vi se