Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
StekigtFöre och efter
Grymt braFöre och efter
Mycket trevlig. Aldrig vart för diamanter på en klocka men detta vart riktigt bra!Före och efter
Mm. Tycker ändå att de är rätt diskretaMycket trevlig. Aldrig vart för diamanter på en klocka men detta vart riktigt bra!
Precis, smälte in bra och höjde urtavlan ytterligare ett snäppMm. Tycker ändå att de är rätt diskreta
Dia-baguetterna på Daytona och DD40 är ruskigt bra.Mm. Tycker ändå att de är rätt diskreta
Lite schyssta flex bilder och sedan ut på Köp & Sälj?Här kommer en bild (printscreen från en video) på min gamla Daytona.
Om man ändå kunde posta videos här... har några feta wristrolls på den! Haha
Alltid nån som grinar. Njöt av den längre än vad jag trodde men den har gått vidare nuLite schyssta flex bilder och sedan ut på Köp & Sälj?
Avslutad - Rolex Daytona 116500LN - 2019
Hejsan. Säljer min Rolex Daytona 116500LN med vita urtavlan. Uthämtad av mig hos min lokala AD 20/4-2019. 5 års worldwide garanti gäller självklart. Jag är enda ägaren och originalkvitto finns och ingår vid köp. Klockan levereras fullset + ett värderingsintyg som underlättar vid tecknande av...klocksnack.se
Reflekterade mest över att du ljög om att klockan var oanvändAlltid nån som grinar. Njöt av den längre än vad jag trodde men den har gått vidare nu
Haha det komiska är att jag ens tar mig tid att svara dig.Reflekterade mest över att du ljög om att klockan var oanvänd
Aha. Du la upp den som oanvänd. Använde den och meddelade köparen att den var använd?Haha det komiska är att jag ens tar mig tid att svara dig.
Såldes inte som oanvänd om det är en detalj du behöver veta, men vid tiden då jag la upp annonsen- va den oanvänd
Om du frågar snällt kan jag säkert fixa en till list åt dig om det är där skon klämmer? Lägg ned dryg attityden.
Min favorit-Daytona som inte kostar miljoner, vad har 116509 som denna inte har?
Kommer inte ut på Köp & Sälj
Men någongång i framtiden kanske som inbyte om det blir läge för en 116509 eller en Lange 1815 Chronograph...
Guld....Min favorit-Daytona som inte kostar miljoner, vad har 116509 som denna inte har?
Överskattat!Guld....
Nja.....det ar val platdinkorna som ar overskattade just nu?Överskattat!