• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

"DAYTONA" tråden! 🤙🏼

3C32EC95-812A-4BF4-AF33-3528229132DC.jpeg
 

carlmartin

Rolex
2-Faktor
Jag har i flera år hållit mig undan den här förbannade tråden men nu sitter man här och fluktar. Det har en viss koppling till att min preferens - eller snarare suktande efter - guld växer sig starkare. I någon alternativ verklighet börjar jag tycka att 116515 på oysterflex känns relativt prisvärd när man kollar andrahandspriser för annat. Har vi några här i tråden så man kan få se lite vardagsbilder? Framförallt den bruna tavlan svettas jag lite extra av 😊

D5884576-AE0E-42DC-8660-EBD0E8A9BF47.jpeg
 

KenKun

Patek
2-Faktor
Här kommer en bild (printscreen från en video) på min gamla Daytona.

Om man ändå kunde posta videos här... har några feta wristrolls på den! Haha

daytona1.jpg
Lite schyssta flex bilder och sedan ut på Köp & Sälj? 😌

151C3F68-7CE7-48B5-BDF8-0BF4A8CA5220.jpeg


 
Senast ändrad:

PJZ

Cartier
Lite schyssta flex bilder och sedan ut på Köp & Sälj? 😌

151C3F68-7CE7-48B5-BDF8-0BF4A8CA5220.jpeg


Alltid nån som grinar. Njöt av den längre än vad jag trodde men den har gått vidare nu :)
 

PJZ

Cartier
Reflekterade mest över att du ljög om att klockan var oanvänd 🤷🏻‍♀️🤷🏻‍♀️🤷🏻‍♀️
Haha det komiska är att jag ens tar mig tid att svara dig.

Såldes inte som oanvänd om det är en detalj du behöver veta, men vid tiden då jag la upp annonsen- va den oanvänd :)

Om du frågar snällt kan jag säkert fixa en till list åt dig om det är där skon klämmer? Lägg ned dryg attityden.
 

KenKun

Patek
2-Faktor
Haha det komiska är att jag ens tar mig tid att svara dig.

Såldes inte som oanvänd om det är en detalj du behöver veta, men vid tiden då jag la upp annonsen- va den oanvänd :)

Om du frågar snällt kan jag säkert fixa en till list åt dig om det är där skon klämmer? Lägg ned dryg attityden.
Aha. Du la upp den som oanvänd. Använde den och meddelade köparen att den var använd?

Utgick bara från annonsen 🤷🏻‍♀️

Jag plockade ut min 2016 för list. Behöver inte din hjälp 😌

4B73845F-8DE7-43AE-A615-7550BD814047.jpeg
 
  • Like
Reactions: PJZ
Topp