Summa summarum det var kul sÄ lÀnge det varade!Backade ett par Är i denna trÄd. Mycket throwbacks, gissningar och fina bilder...
Har tyvÀrr hÀnt en del med priserna ocksÄ
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Summa summarum det var kul sÄ lÀnge det varade!Backade ett par Är i denna trÄd. Mycket throwbacks, gissningar och fina bilder...
Har tyvÀrr hÀnt en del med priserna ocksÄ
Pratade med min sÀljare igÄr. Han va osÀker och Rolex tidigare varit stenhÄrda men under senaste Äret har det börjat öppna upp för att göra "swaps". Speciellt frÄn Daytonas som vart pÄ lÀnk dÀr kunderna vill ha OF. Han Äterkommer med fullstÀndigt besked senare i veckanJa det var inte det svar jag forvantade mig. Kandes mer som om dt var ett besvar for dem att losa och darfor lattare att bara saga nej direkt.
Aterkom garna med vad du far for info
Klart vÀrt det nu med de priserna pÄ stÄl
Vilken guld om man fÄr nyfiket frÄga ?
Har allmÀnt svÄrt för stÄl...SvÄrt det dÀr. Kan inte tÀnka mig att vara utan stÄl eller guld
Kul med variation! Bortsett frÄn TT dÄ... Never againRosé eller vanligt guld!
Har allmÀnt svÄrt för stÄl...
Likagarna som att ha pengarna pa banken kan man om man kan (dar fick jag val allt till det med en knorr!) kopa sig en handfull gulddaytonas.Kul med variation! Bortsett frÄn TT dÄ... Never again
Jag hade nog föredragit tryckena och kronan i stÄl pÄ TT, hade varit mer balanserat dÄ enligt min mening...Kul med variation! Bortsett frÄn TT dÄ... Never again
126610LB kör ju till exempel stÄlkrona. Nu nÀr man har har vant sig att de tidigare reffarna hade gulkrona sÄ kÀnns det lite ovant och Àven snÄlt att köra stÄl...Jag hade nog föredragit tryckena och kronan i stÄl pÄ TT, hade varit mer balanserat dÄ enligt min mening...
126610LB? Menar du 126613LB? Den har guldkrona.126610LB kör ju till exempel stÄlkrona. Nu nÀr man har har vant sig att de tidigare reffarna hade gulkrona sÄ kÀnns det lite ovant och Àven snÄlt att köra stÄl...
Just ja, nu nÀr du sÀger det...126610LB? Menar du 126613LB? Den har guldkrona.
Var iofs nÄgra felaktiga pressbilder vid slÀppet dÀr den hade stÄlkrona.
HÄller pÄ gult eller vitt dÄRosé eller vanligt guld!
Magisk!Jag med.
Den har gillar jag riktigt skarpt. Funderar pa att gora som du och kopa baguettavla. Gor sig riktigt bra och jo jag ar lite avundsjuk....
Trist om du köpt den dÀr nyss dÄ.Rosé eller vanligt guld!
TT Àr bÀst efter helguld pÄ gummi. Typ. NÀr jag köpte min 116503 stod det mellan den och en superfin 116520 för exakt samma pris.Kul med variation! Bortsett frÄn TT dÄ... Never again
Och jag avslutade Àven diskussionen med att det Àr bra att man köper det man verkligen vill haTT Àr bÀst efter helguld pÄ gummi. Typ. NÀr jag köpte min 116503 stod det mellan den och en superfin 116520 för exakt samma pris.
Jag valde TT. SĂ„ det Ă€r inte alla som köper TT som ânĂ€stanâ-klocka. (SĂ„g diskussionen i RolextrĂ„den)
SĂ„ Ă€r det! Men det var Ă€ndĂ„ rĂ€tt tydligt att det var en ânöja sigâ-klocka enligt dig.Och jag avslutade Ă€ven diskussionen med att det Ă€r bra att man köper det man verkligen vill ha
Mja...SĂ„ Ă€r det! Men det var Ă€ndĂ„ rĂ€tt tydligt att det var en ânöja sigâ-klocka enligt dig.
Fast jag tror faktiskt det. Alla vill inte ha helguld av mÄnga anledningar och anser TT vÀldigt snyggt.Jag spekulerade Àven i att om stÄl, TT och helguld radades upp, och kostade lika mycket, sÄ skulle ingen vÀlja TT...
Det var som sagt mina tankar och Äsikter. Har aldrig sagt att det Àr faktaFast jag tror faktiskt det. Alla vill inte ha helguld av mÄnga anledningar och anser TT vÀldigt snyggt.
Nog om det. Alla tycker olika, med betoning pÄ tycker och inte fakta som det utmÄlades som.
RolextrÄden)
Den fanns till 116523 och gÄr att sÀtta i hos AD till 116503 som egentligen bara kommer med svart, vit eller champagne som standardtavlor.Men SATAN vad bra den var med arabiska tavlan. Fanns den som standard till TT?
edit: krÄnglar med quote
Kostar dem inte typ lika mycket? Borde vÀl bara vara att byta in och lÀgga till nÄgon tusenlapp.
Kommer inte ut pÄ Köp & SÀlj
Men nÄgongÄng i framtiden kanske som inbyte om det blir lÀge för en 116509 eller en Lange 1815 Chronograph...
Nej âExchange onlyâOm man har en 116508, Ă€r det möjligt att köpa den gröna tavlan hos AD?
TyvÀrr inteOm man har en 116508, Àr det möjligt att köpa den gröna tavlan hos AD?