Laplander
Guld
Min favorit-Daytona som inte kostar miljoner, vad har 116509 som denna inte har?
Den är i fejk-stål, dvs vitguld
116509 med svarta racingtavlan, sen modell med det nyare spännet, mums
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Min favorit-Daytona som inte kostar miljoner, vad har 116509 som denna inte har?
Om du frågar snällt kan jag säkert fixa en till list åt dig om det är där skon klämmer? Lägg ned dryg attityden.
Ar et mojligtvis en sadanhar min Herre tanker pa?Den är i fejk-stål, dvs vitguld
116509 med svarta racingtavlan, sen modell med det nyare spännet, mums
Kan bidra med en bild på en klocka som inte ska säljas
(Postad mest för att lugna ned den fientliga stämningen i tråden...)
Jag med.Kan bidra med en bild på en klocka som inte ska säljas
Haha love it!
(Postad mest för att lugna ned den fientliga stämningen i tråden...)
Är skyddsplasten kvar eller vad är det man ser precis ovanför/nedanför bezeln?Jag med.
Den har gillar jag riktigt skarpt. Funderar pa att gora som du och kopa baguettavla. Gor sig riktigt bra och jo jag ar lite avundsjuk....
Svar ja.Är skyddsplasten kvar eller vad är det man ser precis ovanför/nedanför bezeln?
Tänkte väl att det var det.Svar ja.
Bilden ar samma som bodknodden skickade mig vid intresseforfragan. Jag ar ju Miljopartist och ateranvander mina bilder for att minimera min klimatpaverkan.
Men mer seriost...Sa spannande vet jag val inte om det ar att se samma klocka pa samma arm i 74 olika vinklar och bakgrunder.
Och nej...de slappte inte klockan med plasten kvar. Visst missade/slarvade de en hel del,men de stora bitarna togs av.
Tänkte väl att det var det.
Nu tycker jag du sänker 1-2 pilsner och sen traskar du iväg och beställer den där baguettavlan. Det är du värd!
Hahah klokt beslut! Håll oss uppdaterade.Det later som en bra ide.
Men jag tror det ar bast att vanta till imorrn.....Att dra upp folk kl 2230 ger nog inga diamanttavlor
Ingen aning faktiskt. Men jag aterkommer efter att ha talat med butiken. Sedan beror det ocksa pa priset. Kan ju vara billigare i Sverige om det gar att kopa TaxFree.Hahah klokt beslut! Håll oss uppdaterade.
Vad tror du väntetiden på tavlan är? Vågar vi dra iväg några killgissningar eller har du ett humm redan?
6250$Ingen aning faktiskt. Men jag aterkommer efter att ha talat med butiken. Sedan beror det ocksa pa priset. Kan ju vara billigare i Sverige om det gar att kopa TaxFree.
Vill ocksa behalla orginaltavlan.
@KenKun namnde ju 70K,och jag antar det var inkl svensk moms och arbkostnad for bytet. Sa ska jag gissa runt 5500 har kanske for enbart tavla
Tack for snabb info
Även om du får tillbaka ca 17% på Taxfree i Sverige borde det bli billigare att handla lokalt för dig?Tack for snabb info
Det later som om det skulle kunna vara nagot billigare i Sverige isafall. USD 6250 blir runt56' inkl tax.
Det ar ju ingen panik sa far kolla i Sthlm under tiden jag ar i Sverige vad det kostar och hur lang tid det tar att fa hem enÄven om du får tillbaka ca 17% på Taxfree i Sverige borde det bli billigare att handla lokalt för dig?
Da har jag talat med butiken.Hahah klokt beslut! Håll oss uppdaterade.
Vad tror du väntetiden på tavlan är? Vågar vi dra iväg några killgissningar eller har du ett humm redan?
Seriöst?Da har jag talat med butiken.
Bestalla ny tavla?
Det GAR INTE! ENBART vid service och da om tavlan som sitter i klockan bedoms vara sa dalig att den maste bytas och da enbart till samma tavla som sitter i klockan.
Och om det mot formodan skulle ga efter att ha talat med omradesrepesentanten for Rolex sa ar det OMOJLIGT fa lov attbehalla den gamla.
Jag provar i Sverige sa far vi se vad jag far for svar. @KenKun du far garna skicka ett PM var och vem du handlade av om det inte ar konfidensiell info.
Knasigt.Da har jag talat med butiken.
Bestalla ny tavla?
Det GAR INTE! ENBART vid service och da om tavlan som sitter i klockan bedoms vara sa dalig att den maste bytas och da enbart till samma tavla som sitter i klockan.
Och om det mot formodan skulle ga efter att ha talat med omradesrepesentanten for Rolex sa ar det OMOJLIGT fa lov attbehalla den gamla.
Jag provar i Sverige sa far vi se vad jag far for svar. @KenKun du far garna skicka ett PM var och vem du handlade av om det inte ar konfidensiell info.
Ja det var inte det svar jag forvantade mig. Kandes mer som om dt var ett besvar for dem att losa och darfor lattare att bara saga nej direkt.Seriöst?
Jag ska förbi min handlare imorgon. Jag pratar med dem och ser om de säger samma sak... hör av mig.
Klart värt det nu med de priserna på stålVill byta mot en i guld
Svårt det där. Kan inte tänka mig att vara utan stål eller guldVill byta mot en i guld
Med TT får man lite av bäggeSvårt det där. Kan inte tänka mig att vara utan stål eller guld
Då är jag hellre utanMed TT får man lite av bägge