FlipSwede
Guld
Du Àr garanterat inte den förste som tÀnkt den tanken......FrÄn AF Àr det tvÀrstopp. Men det finns ju sk custom dials om du nu mÄste ha en grön.Om man har en 116508, Àr det möjligt att köpa den gröna tavlan hos AD?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Du Àr garanterat inte den förste som tÀnkt den tanken......FrÄn AF Àr det tvÀrstopp. Men det finns ju sk custom dials om du nu mÄste ha en grön.Om man har en 116508, Àr det möjligt att köpa den gröna tavlan hos AD?
DÄ vet vi hur det ligger till i USA. Jag befinner mig i Sverige och kommer höra med RobE vad man sÀger.@FlipSwede - Fick bekrÀftat idag: "Dial switch is unfortunately not allowed. Sorry."
Grön tavla mot grön tavla eller grön tavla mot att du blir av med tavlan som sitter i?Nej âExchange onlyâ
Grön mot Grön.Grön tavla mot grön tavla eller grön tavla mot att du blir av med tavlan som sitter i?
Grön mot grön. T.ex om din skulle vara skadad sÄ skickas den till Rolex för utbyte.Grön tavla mot grön tavla eller grön tavla mot att du blir av med tavlan som sitter i?
i USA har det alltid fungerat sÄ.Grön mot Grön.
Verkar gÀlla det mesta att enbart sÄ som klockan levererades frÄn fabrik Àr vad du kan byta till och dÄ i samband med service om tavlan anses sÄ skadad att ett byte behövs. Och du fÄr INTE behÄlla din gamla
TvÀrnej pÄ min frÄga att fÄ köpa en lös tavla. Men beroende pÄ vem DU Àr sÄ gÄr det sÀkert böja lite pÄ reglerna
Generellt sÄ brukar vÀl ljusare tavlor verka större. Har dock inte provat daytonan..Halloj, ni som testat 116500LN med vit tavla och svart tavla, vilken bÀrs minst? har fÄtt svar frÄn en AD att den svarta bÀrs mindre Àn den vita. Kan gÀnget hÀr bekrÀfta det eller dementera? Tack KS för detta fantastiska forum.
Har haft bÄde vit och svart. HÄller med svaret frÄn AD. Tycker svart bÀrs mindre Àn den vita.Halloj, ni som testat 116500LN med vit tavla och svart tavla, vilken bÀrs minst? har fÄtt svar frÄn en AD att den svarta bÀrs mindre Àn den vita. Kan gÀnget hÀr bekrÀfta det eller dementera? Tack KS för detta fantastiska forum.
Endast testat svart. Men testat en svart och en vit overseas som fÄr ganska mycket tavelyta. Svarta upplevdes mycket mindreHalloj, ni som testat 116500LN med vit tavla och svart tavla, vilken bÀrs minst? har fÄtt svar frÄn en AD att den svarta bÀrs mindre Àn den vita. Kan gÀnget hÀr bekrÀfta det eller dementera? Tack KS för detta fantastiska forum.
Vanligtvis bÀrs vita klockor större men tycker 116500 Àr ett undantag. Upplevde att nÀr den svarta tavlan flyter ut i den svarta keramiska ringen sÄ blev det en stor svart enhet..Halloj, ni som testat 116500LN med vit tavla och svart tavla, vilken bÀrs minst? har fÄtt svar frÄn en AD att den svarta bÀrs mindre Àn den vita. Kan gÀnget hÀr bekrÀfta det eller dementera? Tack KS för detta fantastiska forum.
Har ocksÄ hört detta innan. Men som sagt klockor med vit urtavla har en tendens att se större ut Àn svart.Vanligtvis bÀrs vita klockor större men tycker 116500 Àr ett undantag. Upplevde att nÀr den svarta tavlan flyter ut i den svarta keramiska ringen sÄ blev det en stor svart enhet..
Med 116520 upplevde jag den svarta klart mindre
FÄr man den rÀtt sizead Àr det nice tkr jag, men allt för ofta verkar folk misslyckas vilket man ser pÄ bilder hÀr och var. DÄ ser det lite knasigt ut.Ni som har OF - vad tycker ni om den dÀr lilla "kudden" pÄ insidan av bandet?
Ăr den bra eller gör den bara att klockan sitter för lĂ„ngt ifrĂ„n handleden?
Jag har nÀmligen bestÀllt en OF Daytona men har inte riktigt provat OF Ànnu.
Inte om du size:ar den som mÄnga gör pÄ TRFMen man kan med lÀtthet bÀra den under skjortmanchetten?
De gÄr ju ej att klippa sÄ gÀller att köpa rÀtt storlek pÄ OF.Jösses Amalia, det ser ju ut som en centimeter ut..
Borde ju inte vara nÄgot problem för AD att kunna fixa den i rÀtt storlek.
NÀr det kommer till klockor med Oyster Flex, sÄ Àr det bÀttre att köpa de direkt frÄn AD, för dÄ har du möjligheten att fÄ rÀtt storlek pÄ banden.Jösses Amalia, det ser ju ut som en centimeter ut..
Finns sex olika lÀngder/storlekar att vÀlja mellan pÄ OF sÄ det kan AD byta ut till rÀtt lÀngd Ät dig utan problem innan du lÀmnar butiken.Jösses Amalia, det ser ju ut som en centimeter ut..
Nu vÀntar man glÀdje pÄ @KenKun OF bombande.Finns sex olika lÀngder/storlekar att vÀlja mellan pÄ OF sÄ det kan AD byta ut till rÀtt lÀngd Ät dig utan problem innan du lÀmnar butiken.
@KenKun Àr för övrigt expert pÄ att googla upp bilder med folk som kör med för lÄnga band och lÀgga upp pÄ KS, finns en massa bilder i denna och Rolex trÄden han lagt upp nu
RÀcker med att hÀnga en dag pÄ TRF. GÄr man igenom dina gamla OF inlÀgg sÄ finns det ocksÄ en del godbitarFinns sex olika lÀngder/storlekar att vÀlja mellan pÄ OF sÄ det kan AD byta ut till rÀtt lÀngd Ät dig utan problem innan du lÀmnar butiken.
@KenKun Àr för övrigt expert pÄ att googla upp bilder med folk som kör med för lÄnga band och lÀgga upp pÄ KS, finns en massa bilder i denna och Rolex trÄden han lagt upp nu
Ăr detta "BilhandlarhĂ€ng" a la Oysterflex mĂ„nne?VarsĂ„god
Jepp, körde lite löst i början innan jag valde mig vid fenorna, inte konstigare Àn sÄ. För övrigt pedagogiskt och bra med dina röda markeringar, sÄ ingen missar vad du menarVarsÄgod
Bra för dig!Jepp, körde lite löst i början innan jag valde mig vid fenorna, inte konstigare Àn sÄ. För övrigt pedagogiskt och bra med dina röda markeringar, sÄ ingen missar vad du menar
Absolut inte vĂ€rre Ă€n att bĂ€ra för lĂ„ng lĂ€nk som mĂ„nga kör med. Highlightar det som Ă€r fult sĂ„ alla förstĂ„r vad jag menar. Ănskas fler bilder kan jag givetvis googla upp ett dussin tillBra för dig!
Med tanke pÄ att vissa OF Àgare inte ser det andra ser, att det inte Àr sÄ snyggt nÀr det sitter sÄ löst, sÄ kan det vara bra att verkligen highlighta det som Àr fult