• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

"DAYTONA" tråden! 🤙🏼

KenKun

Patek
2-Faktor
Absolut inte värre än att bära för lång länk som många kör med. Highlightar det som är fult så alla förstår vad jag menar. Önskas fler bilder kan jag givetvis googla upp ett dussin till
4F437D73-35D6-4FFC-BE2E-61E60B7C1665.jpeg
4162A25D-B9BD-4B4F-91AC-A6F2AA5EEBDA.jpeg
AA32BC9D-E2C0-4A0C-832B-E674F4175A23.jpeg
Något fult blir inte automatiskt ok bara för att man hänvisar till något annat fult? 🤷🏻‍♀️🤷🏻‍♀️🤷🏻‍♀️
 

KenKun

Patek
2-Faktor
Länkar skall inte sitta löst, oavsett Oyster eller OF. Med OF körde jag som sagt själv löst första månaderna innan jag vande mig vid fenorna, nu kan jag inte vara utan dem
OF sitter säkert jätteskönt.

Jag tror även att Crocs sitter skönt, men avstår köp på grund av hur de ser ut.

OF ser såklart mycket bättre ut än Crocs. Är lite småsugen att testa OF med Glidelock.
 

Swizz beat

Patek
2-Faktor
OF sitter säkert jätteskönt.

Jag tror även att Crocs sitter skönt, men avstår köp på grund av hur de ser ut.

OF ser såklart mycket bättre ut än Crocs. Är lite småsugen att testa OF med Glidelock.
Finns säkert många som tycker Crocs är jättesnyggt. Finns säkert många som tycker blankpolerat göbbguld på helguld Daytona är snyggt med. Allt är subjektivt
 

Swizz beat

Patek
2-Faktor
Eftersom det postats mycket bilder på den svävande OF, hur ser en "tajt" och korrekt storleksmässigt OF ut på handleden? Pics plez
Helt tight kan den aldrig bli p g a fenorna undertill, är man inte med på det har man inte förstått hur OF fungerar. Poängen är att de bilder som läggs upp av @KenKun inte är representativa för hur många bär dem. Vill du se bilder på OF Daytona finns det flertalet i denna tråd
 
  • Like
Reactions: PJZ

KenKun

Patek
2-Faktor
Helt tight kan den aldrig bli p g a fenorna undertill, är man inte med på det har man inte förstått hur OF fungerar. Poängen är att de bilder som läggs upp av @KenKun inte är representativa för hur många bär dem. Vill du se bilder på OF Daytona finns det flertalet i denna tråd
Hur kan det inte vara representativt när många bilder är från TRF?
Även du körde så en period... Du bidrog också till denna statistik 🤷🏻‍♀️🤷🏻‍♀️🤷🏻‍♀️

99AE868A-0E31-4FAA-8D13-2D5D36B9508E.jpeg
1A2C4880-D230-4377-9120-74CA3DDE29E3.png
 
Senast ändrad:

KenKun

Patek
2-Faktor
Jag känner igen mobbarfasoner när jag ser det, och jag hatar det!

Att det görs på nätet med svepskälet klockälskare, älskar varje ding, ”beater” kvittar!

Live and let live, skit i min plast och njut av urtavlan. Kan du inte ens göra det så va tyst istället för tramsiga frågor med uppenbara svar.
Klart att man kunde ha ställt frågan mer direkt. Antar att det var mer en retorisk fråga.
Deltar man på ett diskussionsforum så får man nog vara beredd på att det kan bli diskussioner... På klockor.

För man hänger väl inte bara här för att samla likes?
 
Topp