NÄn som har koll pÄ skillnaden pÄ 116515LN-0040 respektive 0041? FörstÄr det som att den senare Àr nyaste chokladtavlan, Àr 0040 den gamla?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
0041 Àr den senaste i AD prislistan. Ingen aning vad skillnaden Àr pÄ dom.NÄn som har koll pÄ skillnaden pÄ 116515LN-0040 respektive 0041? FörstÄr det som att den senare Àr nyaste chokladtavlan, Àr 0040 den gamla?
Precis, dÀrav förvirringen
Vad jag vet sÄ ska det bara finnas en vit tavla. Har svÄrt att tro att den kan variera i fÀrg. Den ena var nog fake.Den vita, 116500. Finns det olika vita fÀrger pÄ tavlan?
Jag menar som typ nÄn "uppgradering" frÄn en ton till en annan för att det kanske Àr lÀttare att lÀsa av mot en annan vit bakgrund eller vad som?
Jag har sett nÄn bild dÀr tvÄ klockor placerade bredvid varandra har olika fÀrg.
Eller Àr den ena kanske fake?
Ok. Ja det lÄter vÀl troligast.. Men jag tÀnkte att jag ju iaf kan frÄgaVad jag vet sÄ ska det bara finnas en vit tavla. Har svÄrt att tro att den kan variera i fÀrg. Den ena var nog fake.
Bra dÀr, sÄ ska det se ut!Nytt in idag, 116518LN
Grattis till en grymt fin pjÀs!!!!Nytt in idag, 116518LN
Det röda Àr frÀckt som tusan, mycket snyggt, och matchar bra med svart OFNi fÄr leva med att det blir lite spammande nu i början..
Visst Àr det nice. Tycker Àven den mattsvarta tavlan passar vÀldigt bra till den matta finishen pÄ OFDet röda Àr frÀckt som tusan, mycket snyggt, och matchar bra med svart OF
LÄngskott men om nÄgon av er sitter pÄ ett oysterflex size D men kÀnner för att testa E sÄ byter jag gÀrna med er
Ad ville inte ha mina pengar sÄ fick köpa den grÄttHar du nyligen köpt av AD sÄ borde dom kunna ordna ett byte ifall du inte Àr nöjd med passform.
Ad ville inte ha mina pengar sÄ fick köpa den grÄtt
SÄklart, dock ville dom inte ens ha mig pÄ vÀntelistanDock fick du klockan direkt..
Ja till 3,250:- per sidaSÄklart, dock ville dom inte ens ha mig pÄ vÀntelistan
Men ad borde vÀl kunna hjÀlpa mig ÀndÄ Àven fast jag inte köpt klockan dÀr?
Det kostar att ligga pa topp! Men da det inte drabbar nagon fattig....Ja till 3,250:- per sida
Det kostar att ligga pa topp! Men da det inte drabbar nagon fattig....
Det har du formodligen alldeles ratt i. Och skulle man fa nagot problem sa antar jag Rolex ger nagon form av garanti pa dessa gummisnoddar?à tminstone lÀr det hÄlla bÀttre Àn banden andra mÀrken har.
Det har du formodligen alldeles ratt i. Och skulle man fa nagot problem sa antar jag Rolex ger nagon form av garanti pa dessa gummisnoddar?
Nu ar det ingen Daytona utan en enkel 36mm DJ...men over 30ar sedan jag plockade ut den ny. Aldrig gjort service men haller tiden utmarkt fortfarande svitt jag kan bedoma.
Trevlig Fredagkvall pa dig min van
Skulle vaga pasta den ar noll utan mycket goda kontakter hos din AF med tanke pa begpriser.Hur ser tillgÀngligheten ut pÄ OF Daytona nu? Vilken typ av guld Àr populÀrast?