• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

"DAYTONA" trĂ„den! đŸ€™đŸŒ

SWC

Audemars
Pledge Member
2-Faktor
5D9D5307-83C9-46F4-9D1E-0004DF618829.jpeg
 

Nikonz6

Breitling
Intressant hur TT Daytona , ref 116503 har ökat i pris pÄ andrahandsmarkanden. Pris pÄ AD ligger runt 194 000 och de som finns ute pÄ blocket ligger pÄ 255 000kr minst. För inte sÄ lÀnge sedan var det knappt de sÄldes över retail frÄn AD.


Tror ni det blir ett nytt normallĂ€ge betrĂ€ffande prisbilden pĂ„ andrahandsmarknaden? Är det en tillfĂ€llighet? Vad tror och hur spekulerar ni ?
 
Intressant hur TT Daytona , ref 116503 har ökat i pris pÄ andrahandsmarkanden. Pris pÄ AD ligger runt 194 000 och de som finns ute pÄ blocket ligger pÄ 255 000kr minst. För inte sÄ lÀnge sedan var det knappt de sÄldes över retail frÄn AD.


Tror ni det blir ett nytt normallĂ€ge betrĂ€ffande prisbilden pĂ„ andrahandsmarknaden? Är det en tillfĂ€llighet? Vad tror och hur spekulerar ni ?
 

Bonumm

Panerai
Har möjligheten att plocka upp en 116509 med blÄ tavla till MRSP. Hade ju helst tagit en meteorit men kommer fÄ vÀnta Är pÄ den. Gillar den blÄa ocksÄ men vad tycker ni? Köpa den blÄ nu och vÀxla in den senare om man lyckas komma över en meteorit.
 

FlipSwede

Rolex
Har möjligheten att plocka upp en 116509 med blÄ tavla till MRSP. Hade ju helst tagit en meteorit men kommer fÄ vÀnta Är pÄ den. Gillar den blÄa ocksÄ men vad tycker ni? Köpa den blÄ nu och vÀxla in den senare om man lyckas komma över en meteorit.
Kop. Erbjudandet kommer formodligen inte tillbaka.Jag sparkar mig sjalv i baken att jag passade nar den erbjods mig.
Och med tanke pa andrahandsmarknadens priser ar det en lysande affare rent ekonomiskt.
 

Kaptenens

Cartier
Pledge Member
Har möjligheten att plocka upp en 116509 med blÄ tavla till MRSP. Hade ju helst tagit en meteorit men kommer fÄ vÀnta Är pÄ den. Gillar den blÄa ocksÄ men vad tycker ni? Köpa den blÄ nu och vÀxla in den senare om man lyckas komma över en meteorit.
Köp. Helt klart.
Vi alla vĂ€ntar hellre pĂ„ en meteorit. Men hur troligt Ă€r det egentligen att den kommer? Och om den nu faktiskt gör det om 3 Ă„r sĂ„ grattis! Efter sĂ„ lĂ„ng tid kan du troligen sĂ€lja 116509 med vinst utan att butiken tycker du ”flippar”
 
Topp