• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

De fula Omega-ankungarna

Måste bra flika in att din isade titan/palladium nog är min favorit i den här tråden. Otroligt härlig.
Tack!
Älskar den verkligen. Finns en ännu vassare som jag drömmer om :)
C831A8A3-0BA1-47FF-9478-9E9185DF8E29.jpeg

Familjen:
1CAF4B01-1D06-415D-8DD5-B5111BA7716C.jpeg

Var mkt nära att köpa DayDaten med grus en gång men säljaren försvann efter att vi kom överens :(

Cool detalj är att dia-indexen egentligen är en ”skiva” man kunde köpa till. Riktigt smart lösning att man inte behövde köpa en hel tavla för att få gruset :)

Tack!

Familjen:

Var mkt nära att köpa DayDaten med grus en gång men säljaren försvann efter att vi kom överens :(

Cool detalj är att dia-indexen egentligen är en ”skiva” man kunde köpa till. Riktigt smart lösning att man inte behövde köpa en hel tavla för att få gruset :)
Tycker nog din i palladium är lite bättre eg. Gammal bild på min bara för att:
53263663-65b0-42d0-97d7-aab71541abfd-jpeg.1104527

Tack!

Familjen:

Jäkligt cool den med, men tycker nog även jag att din är snäppet bättre. Lite mer inkognito 😊

Lite tidigare då ja. Men tycker det är fin design och välbyggda. Kvalitet mao. Alltid sneglat på dem i guld, men blir ju lite pengar. Bara smältvärdet är ju några kronor.

Det är något speciellt med utdaterad design som är välgjord som lockar. Det du inte kan köpa nytt, men ändå känner att det har något speciellt. Vackra är de kanske inte direkt, den designriktningen din har.

Ja, den är gedigen och kvalitativ.
En rackare i solitt 18k vore lika delar trevlig som likvid.

Jag håller med. Det är kanske en släng av fåfänga att vilja ha något unikt och ”funky”.

Haha :)
Har faktiskt messat men tror inte det blir ngt
Den ser ju lite fuktskadad och fulpolerad ut. Bra klocka ändå såklart men kanske inte så premiumpris. Men nästan helguld blir ju tyvärr snabbt runt 50’. Betalade nära guldpris för min om jag minns rätt, men kommer inte ihåg vikt osv.

Den ser ju lite fuktskadad och fulpolerad ut. Bra klocka ändå såklart men kanske inte så premiumpris. Men nästan helguld blir ju tyvärr snabbt runt 50’. Betalade nära guldpris för min om jag minns rätt, men kommer inte ihåg vikt osv.
Hade jag faktiskt missat…. tack!

Tillbaka
Topp