Tror inte dessa är så dyra om du hittar en? Mest dykaren som dragit?Tycker dom där är så sjukt fina! Sneglade på en för några år sedan men fegade ur och slog aldrig till. Ångrar mig fortfarande….
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tror inte dessa är så dyra om du hittar en? Mest dykaren som dragit?Tycker dom där är så sjukt fina! Sneglade på en för några år sedan men fegade ur och slog aldrig till. Ångrar mig fortfarande….
Var tvungen att gå tillbaka och se vad jag betalade:Tror inte dessa är så dyra om du hittar en? Mest dykaren som dragit?
Det kanske är mest att hitta som är problemet. Även om 2200 som Aurum betalde får ses som en väldigt bra pris jämfört med vad man ser de få gånger dom är ute nu.Tror inte dessa är så dyra om du hittar en? Mest dykaren som dragit?
Mmm jag betalade 7 för dykaren (efter att jag bad om att betala mer för den var för billig av en forumvän) och tror det var 2020. 4.5 för den gråa 2021. (7.5 för min isade titan/palladium Polaris)Var tvungen att gå tillbaka och se vad jag betalade:
Dykaren 3300 kr år 2018
Vanliga 2200 kr är 2017
Mmm jag betalade 7 för dykaren (efter att jag bad om att betala mer för den var för billig av en forumvän) och tror det var 2020. 4.5 för den gråa 2021. (7.5 för min isade titan/palladium Polaris)
Tack!Måste bra flika in att din isade titan/palladium nog är min favorit i den här tråden. Otroligt härlig.
Tycker nog din i palladium är lite bättre eg. Gammal bild på min bara för att:Tack!
Älskar den verkligen. Finns en ännu vassare som jag drömmer om
Familjen:
Var mkt nära att köpa DayDaten med grus en gång men säljaren försvann efter att vi kom överens
Cool detalj är att dia-indexen egentligen är en ”skiva” man kunde köpa till. Riktigt smart lösning att man inte behövde köpa en hel tavla för att få gruset
Tack!
Älskar den verkligen. Finns en ännu vassare som jag drömmer om
Familjen:
Var mkt nära att köpa DayDaten med grus en gång men säljaren försvann efter att vi kom överens
Cool detalj är att dia-indexen egentligen är en ”skiva” man kunde köpa till. Riktigt smart lösning att man inte behövde köpa en hel tavla för att få gruset
Du får väl säga till om du tröttnar på dinTycker nog din i palladium är lite bättre eg. Gammal bild på min bara för att:
Grymt bra, den där! Känns som nättare/dressade GMT-klockor med quartzverk är sällsynta nuförtiden. Den där är nog ett bra alternativ!Kändes dags att dra fram den fule
Lite, de är rätt oälskade. Inte riktigt samma stil som Polaris dock. Förmodar de är lite tidigare?Kvalar denna in?
Tidigt 70-talLite, de är rätt oälskade. Inte riktigt samma stil som Polaris dock. Förmodar de är lite tidigare?
Lite tidigare då ja. Men tycker det är fin design och välbyggda. Kvalitet mao. Alltid sneglat på dem i guld, men blir ju lite pengar. Bara smältvärdet är ju några kronor.Tidigt 70-tal
I Limhamn, bara att pruta och plocka upp.Köp Omega-klockor på Chrono24
Stort utbud av Omega-klockor på Chrono24 – den globala marknadsplatsen för lyxklockor. Många klockor är genast tillgängliga. Handla tryggt.www.chrono24.se
Skulle vilja pruta mer än vad han lär acceptera. Samt att länken är för kortI Limhamn, bara att pruta och plocka upp.
Nu ser du bara problemen… men för de summorna hade jg nog sålt och köpt ful Polo så förstår såklart.Skulle vilja pruta mer än vad han lär acceptera. Samt att länken är för kort
HahaNu ser du bara problemen… men för de summorna hade jg nog sålt och köpt ful Polo så förstår såklart.
Den ser ju lite fuktskadad och fulpolerad ut. Bra klocka ändå såklart men kanske inte så premiumpris. Men nästan helguld blir ju tyvärr snabbt runt 50’. Betalade nära guldpris för min om jag minns rätt, men kommer inte ihåg vikt osv.Haha
Har faktiskt messat men tror inte det blir ngt
Hade jag faktiskt missat…. tack!Den ser ju lite fuktskadad och fulpolerad ut. Bra klocka ändå såklart men kanske inte så premiumpris. Men nästan helguld blir ju tyvärr snabbt runt 50’. Betalade nära guldpris för min om jag minns rätt, men kommer inte ihåg vikt osv.
Hade helt missat att den här GMTn fanns. Den ser riktigt trevlig ut!!Kändes dags att dra fram den fule
Den är grym! En i solitt guld vore drömmen.Hade helt missat att den här GMTn fanns. Den ser riktigt trevlig ut!!