Khaki Aviation Chrono
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Prövat höra med olfert&co ? Dom är rätt bra att ha och göra med och billiga när det kommer till hamilton!Har länge varit sugen på en Hamilton, och det suget blev ännu mer påtagligt efter Interstellar. Så ut på nätet och leta efter något som jag kunde tänka mig.
Valet föll på en khaki scuba navy. Problemet blev bara att de verkar vara slutsålda överallt, och att den italienske återförsäljaren inte riktigt håller vad den lovar. Trots utfästelse om att de hade den i lager sitter jag nu 3 veckor senare och fortfarande väntar på att få vara medlem i Hamilton klubben.....men men...här kommer bilden på den beställda skönheten...älskart de arabiska siffrorna och day daten uppe och nere...
Tack för inputen. Hade ingen aning om detta, utan gjorde sökningen på Chrono24 och tog den (Wingoo) som enligt utsago hade just denna för omedelbar leverans.Prövat höra med olfert&co ? Dom är rätt bra att ha och göra med och billiga när det kommer till hamilton!
Dom matchar bodonis pris direkt bara man frågar!
”Its a dirty job but someone's gotta do it!”Nu ska Khakin verkligen sättas på prov ute i fält. Kan bli hårda tag. Är nämligen under belägring, av en mullvad som har gräsmattan i ett järngrepp .
Japp! Fick feeling och skrek "cover me i'm going in" när jag sprang ut, så både familjen och en granne tittade lite konstigt. Lustigt vad klockor kan göra med en .”Its a dirty job but someone's gotta do it!”
Japp! Fick feeling och skrek "cover me i'm going in" när jag sprang ut, så både familjen och en granne tittade lite konstigt. Lustigt vad klockor kan göra med en .
@Schmitza hur har du tagit kontakt med olfert&co? har skickat mail till dem men inget svar, skickade till den adressen som står på deras hemsida (service.....)Prövat höra med olfert&co ? Dom är rätt bra att ha och göra med och billiga när det kommer till hamilton!
Dom matchar bodonis pris direkt bara man frågar!
Har dock ej handlat av dom på ett tag men har köpt 2 klockor av dom tidigard ..@Schmitza hur har du tagit kontakt med olfert&co? har skickat mail till dem men inget svar, skickade till den adressen som står på deras hemsida (service.....)
Ringde du?
Den italienska återförsäljaren var inte särskilt intresserad av att hålla den utlovade tiden så då blev det makulering av ordern hos dem....
Tror inte det finns någon butik som säljer dom över disk förnärvarande. Jag beställde min genom CDON, ja faktiskt . Dom verkar bara vara mellanhand och klockan kom från discountshop. Gick iallafall på 5 dagar så helt ok leveranstid. Billigare än uret.se med några hundringars marginal.Vem säljer Hamilton i Sverige?
Franks Ur gör det inte längre - det står fel på Hamiltons hemsida......
Har tipsat om Time Shop på Kungsgatan i Stockholm tidigare (vid Hötorget). Tidigare AD om jag fattat det rätt. De har fortfarande lite Hamilton kvar i butiken sista jag var inne och kollade, och har även utförsäljning på dessa. Värt att spana in, kanske finns det något du gillarVem säljer Hamilton i Sverige?
Franks Ur gör det inte längre - det står fel på Hamiltons hemsida......
Så sa de till mig också när jag var där. Men det är typ ett år sen nu.....För allas info finns det endast ett par Hamilton på Time Shop - de har slutat med märket men kanske kommer ta in dem igen då intresset verkar stort just nu enligt ägaren
Ok.....tur att vi är med i EU och att internet finnsSå sa de till mig också när jag var där. Men det är typ ett år sen nu.....
Det där med EU håller jag inte med om, skulle gärna betala massor av moms och skatt på grejer för att slippa skiten! Men att internet finns, -det är bra!Ok.....tur att vi är med i EU och att internet finns
haha kanske sant...jag tänkte BARA på klockmöjligheterna.........Det där med EU håller jag inte med om, skulle gärna betala massor av moms och skatt på grejer för att slippa skiten! Men att internet finns, -det är bra!
hamilton säljs iallafall rätt friskt i var och varannan smyckesaffär i italien hahaRent förskräckligt att ett kvalitetsmärke som Hamilton inte har någon ad i Sverige.
Borde ju representeras av alla klockaffärer med självaktning som säljer lyx och prestigeklockor tycker jag .
Dom har fattat galoppen. Alla vägar bär till Rom, men kanske lite långt när klocktarmen suger och man vill klämma på en Hamilton .hamilton säljs iallafall rätt friskt i var och varannan smyckesaffär i italien haha
Man kanske ska rassla runt denna några timmar.
/j
Tackar, bytte till mig denna mot nån Breitling Colt quartz för säkert 20 år sen.Tycker jag, trevlig!