Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag förstår. Nu är det sommar och jag fullkomligt älskar min 416, speciellt på RubberB. Till hösten kommer det säkert en annons igenNy panna i siktet därför 722 får lämna. Så jävla velig måste sluta!
riktigt snygg med den länkenNy panna i siktet därför 722 får lämna. Så jävla velig måste sluta!
Helvete vad bra combo. Sjukt snygga bilder också. Cudos
Sälj länken separatNy panna i siktet därför 722 får lämna. Så jävla velig måste sluta!
Komplettera med en 722 istSälj länken separat
Vill verkligen ha en på min 682!
Då skulle man ha tre 42 mm pannor....känns overkill även för migKomplettera med en 722 ist
Kan också tänka mig köpa länk, tror den hade blivit grym på 682:a..sitter och funderar på vad man skall addera för länk/straps.Komplettera med en 722 ist
Det kommer du aldrig sluta medKan också tänka mig köpa länk, tror den hade blivit grym på 682:a..sitter och funderar på vad man skall addera för länk/straps.
Är ny i "Panna-träsket" och har förstått att så är fallet..heheDet kommer du aldrig sluta med
Olivgrönt canvas ombesörjt sedan länge
Fel nyans. Ska vara mer militärgröntOlivgrönt canvas ombesörjt sedan länge
Bra!Inte många pannor på bagagerem...
Bra eller anus?
Kom igen nu! Visa era bästa bilder med Panerai och någon rem!
Jag tycker många pannor passar på NATO. Här är mina försök. 1359, 512, 655 och 416, @yonsson.Kom igen nu! Visa era bästa bilder med Panerai och någon rem!
Jag tycker det funkar på modellerna med vridring, ser lite knas ut på övriga.Inte många pannor på bagagerem...
Bra eller anus?
Kom igen nu! Visa era bästa bilder med Panerai och någon rem!
Tror jag har burit min 560 i princip oavbrutet i en månad nu, ett rekord som står sig i nivå med min första BP FF. 560 är dock sjukt smidig, BP FF kändes alltid något stor. 560 är aldrig i vägen men alltid där, byter utseende utifrån ljusförhållanden och är sjukt avslappnande med den avskalade designen och ”bristen” på sekundvisare.
Suget efter en 233 är däremot någorlunda stort. Är jag knäpp om jag säljer min 560 till förmån för en 233? 233 är ju inte lika smidig. Den är charmig men frågan är om jag skulle gilla den mer än min 560.
Är det verkligen värt 20-30 papp extra när jag redan gillar min 560 så myclet som jag gör?
Hjälp min Panerai-tråden, ni är mitt enda hopp.
Jag tycker att du är knäpp. Du har hittat något som är awesome, behåll det. Det enda rätta är att suga på 233-karamellen så länge så att du hinner samla ihop tillräckligt med pengar för att ha två (utan att det känns jobbigt).
Tror jag har burit min 560 i princip oavbrutet i 5 veckor nu, ett rekord som står sig i nivå med min första BP FF. 560 är dock sjukt smidig, BP FF kändes alltid något stor. 560 är aldrig i vägen men alltid där, byter utseende utifrån ljusförhållanden och är sjukt avslappnande med den avskalade designen och ”bristen” på sekundvisare.
Suget efter en 233 är däremot någorlunda stort. Är jag knäpp om jag säljer min 560 till förmån för en 233? 233 är ju inte lika smidig. Den är charmig men frågan är om jag skulle gilla den mer än min 560.
Är det verkligen värt 20-30 papp extra när jag redan gillar min 560 så myclet som jag gör?
Tror jag har burit min 560 i princip oavbrutet i 5 veckor nu, ett rekord som står sig i nivå med min första BP FF. 560 är dock sjukt smidig, BP FF kändes alltid något stor. 560 är aldrig i vägen men alltid där, byter utseende utifrån ljusförhållanden och är sjukt avslappnande med den avskalade designen och ”bristen” på sekundvisare.
Skadar aldrig att prova? Inte svårt att köpa en PAM560 igen om du kommer på att den är bättre. Du får ha med dig att PAM233 kanske inte är så lättsåld även om den verkat öka i popularitet senaste tiden.
Du får ha med dig att PAM233 kanske inte är så lättsåld även om den verkat öka i popularitet senaste tiden.
Skadar aldrig att prova? Inte svårt att köpa en PAM560 igen om du kommer på att den är bättre. Du får ha med dig att PAM233 kanske inte är så lättsåld även om den verkat öka i popularitet senaste tiden.
Ja jag fattar inte att den är svårsåld. Har ju köpt referensen två gånger
Det som är bra med 560 är väl att den går att få tag på igen relativt enkelt, om du nu vill prova en 233...