• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

På det medföljande gummit

16786159lpmw-16786163-embed-libre-jpg_5535177.jpg
Drömmer om....

Denna... i 44mm.... med grön tavla....

Sen vaknar jag och kommer på att jag inte har några pengar kvar

Mina drömmar är mycket lika denna.
Problemet för mig just nu är att jag låst fast mig rätt hårt.. Innan har jag ju kunnat testa nytt genom att sälja massor #flippzci

382 är untouchable.

911 lämnar inte.... Finns inte en chans

001 har jag knappt använt, men känns inte som att den någonsin lämnar... om det inte visar sig att @kmg har rätt och det blir en #preagate

Problemet för mig just nu är att jag låst fast mig rätt hårt.. Innan har jag ju kunnat testa nytt genom att sälja massor #flippzci

382 är untouchable.

001 har jag knappt använt, men känns inte som att den någonsin lämnar... om det inte visar sig att @kmg har rätt och det blir en #preagate
Det blir en vad sa du sa du?

Scratch that. Jag förstår.

382 är untouchable.

#dagens-I-landsproblem :)
Hur går det med pre-A gate?

382 är untouchable.

Måste vara "pure joy" att få hänga på sig 911:an, den är grym och får gärna visas upp lite oftare ingen kan tröttna på bilder av denna :)

Kolla vad som tidigare än förväntat börjar poppa in hos handlarna..

Kan fan inte bestämma mig riktigt för vad jag tycker.. Som klockor tycker jag de är riktigt snygga, men sjukt ovant att se en Panerai med en sån här tavla..

PAM790 & 791

5E42C19B-D483-4CBB-8ADA-33966561A99D.jpeg
När jag testade de tyckte jag de var de roliga på handleden, men inte något jag skulle köpa..

Kolla vad som tidigare än förväntat börjar poppa in hos handlarna..

Kan fan inte bestämma mig riktigt för vad jag tycker.. Som klockor tycker jag de är riktigt snygga, men sjukt ovant att se en Panerai med en sån här tavla..

PAM790 & 791

5E42C19B-D483-4CBB-8ADA-33966561A99D.jpeg
Jag funderar på om proportionerna/designen är rimlig(a) bara. Alltså, det är tunn text, raka streck, hårt designspråk à la Art Deco, men i en myspysig bullig och hemtrevlig boett. Samtidigt är ju Paneraikänslan något "hårt" och tufft, och de tunna visarna/tunna texten är ju också en mjuk vinkling av Art Deco. Kognitiv dissonans.

Tillbaka
Topp