Jag har gjort det och inte fått något ännu.Är reggad som press hos dem. Men de har ju nyhetsmail man kan anmäla sig till via hemsidan.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag har gjort det och inte fått något ännu.Är reggad som press hos dem. Men de har ju nyhetsmail man kan anmäla sig till via hemsidan.
Drömmer om....På det medföljande gummit
Mina drömmar är mycket lika denna.Drömmer om....
Denna... i 44mm.... med grön tavla....
Sen vaknar jag och kommer på att jag inte har några pengar kvar
Problemet för mig just nu är att jag låst fast mig rätt hårt.. Innan har jag ju kunnat testa nytt genom att sälja massor #flippzciMina drömmar är mycket lika denna.
Det blir en vad sa du sa du?Problemet för mig just nu är att jag låst fast mig rätt hårt.. Innan har jag ju kunnat testa nytt genom att sälja massor #flippzci
382 är untouchable.
911 lämnar inte.... Finns inte en chans
001 har jag knappt använt, men känns inte som att den någonsin lämnar... om det inte visar sig att @kmg har rätt och det blir en #preagate
#dagens-I-landsproblemProblemet för mig just nu är att jag låst fast mig rätt hårt.. Innan har jag ju kunnat testa nytt genom att sälja massor #flippzci
382 är untouchable.
001 har jag knappt använt, men känns inte som att den någonsin lämnar... om det inte visar sig att @kmg har rätt och det blir en #preagate
Ringde Nymans i fredags. De hade inte fått svar från Panerai ännu. Så han (min kontaktperson hos Nymans) skickade iväg ett påminnelsemail. Vet inte hur det gått sen dess.#dagens-I-landsproblem
Hur går det med pre-A gate?
Nästan så att jag vill rama in bildenPå det medföljande gummit
Inte jag heller. Står med både på vanliga nyhetslistan och presslistan men hade inte fått något så jag efterfrågade pressreleasen och då fick jag den. Känns som att de inte lagt så mycket fokus på dessa releaser.Jag har gjort det och inte fått något ännu.
Förhoppningsvis ligger lite extra fokus på deras hemsida!Inte jag heller. Står med både på vanliga nyhetslistan och presslistan men hade inte fått något så jag efterfrågade pressreleasen och då fick jag den. Känns som att de inte lagt så mycket fokus på dessa releaser.
Tygbandet set inte ut o vara fyskam faktiskt.
Mycket vacker
933
Jag sitter säkert bra på en 6-åring
Mycket vacker
933
Måste vara "pure joy" att få hänga på sig 911:an, den är grym och får gärna visas upp lite oftare ingen kan tröttna på bilder av dennaProblemet för mig just nu är att jag låst fast mig rätt hårt.. Innan har jag ju kunnat testa nytt genom att sälja massor #flippzci
382 är untouchable.
Måste vara "pure joy" att få hänga på sig 911:an, den är grym och får gärna visas upp lite oftare ingen kan tröttna på bilder av denna
80 000+ .. typ. Svårt att sägaOm man mot förmodan hittar en 911 till salu vad är rimligt att betala? @azcii
Säljes av "Safe Watches"https://www.chrono24.se/panerai/lum...&utm_campaign=SavedSearch&utm_term=AdTextlink
Mina damer och herrar - en fake Pre-A (alternativt utbytt tavla)
När jag testade de tyckte jag de var de roliga på handleden, men inte något jag skulle köpa..Kolla vad som tidigare än förväntat börjar poppa in hos handlarna..
Kan fan inte bestämma mig riktigt för vad jag tycker.. Som klockor tycker jag de är riktigt snygga, men sjukt ovant att se en Panerai med en sån här tavla..
PAM790 & 791
Inte helt enkelt, men en är redan fixad till tråden, liksom en 933 och en 932 .Håller med men 945:an gav ett ha begär utan dess like. 932:an likaså men 47 mm är för stort. Man undrar vad 945:an landar på i pris, den blir väl nästintill omöjlig att få tag i.
Indeeed!!Inte helt enkelt, men en är redan fixad till tråden, liksom en 933 och en 932 .
Blir en blå månad för Paneristi Sweden
Jag funderar på om proportionerna/designen är rimlig(a) bara. Alltså, det är tunn text, raka streck, hårt designspråk à la Art Deco, men i en myspysig bullig och hemtrevlig boett. Samtidigt är ju Paneraikänslan något "hårt" och tufft, och de tunna visarna/tunna texten är ju också en mjuk vinkling av Art Deco. Kognitiv dissonans.Kolla vad som tidigare än förväntat börjar poppa in hos handlarna..
Kan fan inte bestämma mig riktigt för vad jag tycker.. Som klockor tycker jag de är riktigt snygga, men sjukt ovant att se en Panerai med en sån här tavla..
PAM790 & 791
Jag gör ingen ny tråd. Jag kommer endast skriva härHörni Panerai-resenärer, jag räknar med ett resereportage som är korspostat här.
Har vi en tuttonero här på KS? Hur har jag missat dettaVar och hämtade ut min Tuttonero (PAM438) från Nymans Ur idag, efter den varit hem hos Panerai och fått kronan fixad. Trevligt att Panerai passade på att göra en tätethetsservice också, vad jag kan utläsa från servicedokumentet.