Den är ljusare blå inåt mitten och mörknar utåt..Den där tavlan... vet du om den är enfärgat mörkblå och skiftar i olika ljus eller är den ljusare blå i mitten och mörkare blå i kanterna?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Den är ljusare blå inåt mitten och mörknar utåt..Den där tavlan... vet du om den är enfärgat mörkblå och skiftar i olika ljus eller är den ljusare blå i mitten och mörkare blå i kanterna?
Kan f-n inte hitta ett enda fel på den där..
Fiddylayout på tavlan, en underbar blå nyans som i mitt tycke bräcker tom. den underbara sunbursten på 690, guldvisare, underbart domeat safirglas...
Som Palle skrev, ljusare i mitten och mörkare ut mot kanterna, för att inte sabba läsbarheten.Den där tavlan... vet du om den är enfärgat mörkblå och skiftar i olika ljus eller är den ljusare blå i mitten och mörkare blå i kanterna?
Leverans till boutique "mid-september" är informationen jag fått..När kommer den på din handled broder?
Leverans till boutique "mid-september" är informationen jag fått..
Jag är förstås inte alls otålig..
Vi kommer dock kunna glädja oss åt en av dessa nya blå pjäser i tråden redan nästa vecka
Ser är ju leverans till boutique en sak, släng på ett par dagar till för leverans till mig..Bah, det är ju inte så långtid kvar ändå. Ska jag säga kom jag på, fick min 590 på 4 dagar men var tokig efter 2...
Den är ljusare blå inåt mitten och mörknar utåt..
Jag brukar avsky allt som liknar sunburst men denna är riktigt fräsch!Som Palle skrev, ljusare i mitten och mörkare ut mot kanterna, för att inte sabba läsbarheten.
Ser är ju leverans till boutique en sak, släng på ett par dagar till för leverans till mig..
De är fantastiska av allt jag sett. Synd att jag inte blir en av de lyckliga ägarna.Jag brukar avsky allt som liknar sunburst men denna är riktigt fräsch!
Jag inväntar nästa steg - yellow eller orange dial som den där prototypen bonati viftade med en gånghttp://www.paneraibluedial.com/en/
http://www.paneraigreendial.com/en/
Hittade dessa roliga sidor. Kanske kommer en ny till den nya deep blue serien
You asked..... We listened....Jag inväntar nästa steg - yellow eller orange dial som den där prototypen bonati viftade med en gång
Haha. Gör det! Lägg ut en rökridå (läs: använd dina photoshop-kunskaper) och posta sedan om släppet på paneristi.comYou asked..... We listened....
Introducing
44mm PAM372.....
...with a "piss yellow" dial to honor the marina soldiers that had to wet themselves when they were captured by their enemies!
Någon som är sugen på att sabba Panerais planer?
Ni får förresten jättegärna lista era frågor ni vill jag ska ställa när jag är i Neuchatel nu på söndag/måndag.
Även om man inte får några klara svar kan det vara kul att se reaktionerna man får.
Har ju sagt det hela tiden.Nä nu jäklar får det väl lov att vara avgjort gällande visarna på PAM932.. Senaste nytt från min kontakt i boutiquen:
"Just got a confirmation from the Manufacture's product department:
The hands on the 932 will be gold coloured. "
Edit: skadar alltså inte att lägga upp ytterligare ett foto på denna veritabla skönhet
De e vä f.. att man inte kan ha 47mm.Bjuder på en till
Mm, men med tanke på de foton och den information Panerai gått ut med till sina egna boutiquer har man inte vågat vara säker..Har ju sagt det hela tiden.
Vänta några år så ska du se att den kommer i 44De e vä f.. att man inte kan ha 47mm.
Då måste de först "uppfinna" radiomir 1940 i 44mmVänta några år så ska du se att den kommer i 44
Petitesskovich.Då måste de först "uppfinna" radiomir 1940 i 44mm
Det kommer nog ska du seDå måste de först "uppfinna" radiomir 1940 i 44mm
Då måste det bli något annat fram tilldess det här funkar inte längre. Får väl ta mig till krons o testa. Såg att Nymans har en del begagnade kanske kan bli någon av dem..Vänta några år så ska du se att den kommer i 44
Gör så, fler pannor åt folketDå måste det bli något annat fram tilldess det här funkar inte längre. Får väl ta mig till krons o testa. Såg att Nymans har en del begagnade kanske kan bli någon av dem..
Fast det var ju inofficiell förhandsinfo. Pressbilderna som kom senare var ju officiella pressfoton.Mm, men med tanke på de foton och den information Panerai gått ut med till sina egna boutiquer har man inte vågat vara säker..
Grymt skönt att det är klarlagt nu!
Hade lite för lite att göra på jobbet, så dessa Radiomir 1940, Luminor 1950 och Luminor Submersible 1950 har vi... Har jag missat någon?
Radiomir 1940 42mm
Radiomir 1940 45mm
Radiomir 1940 47mm
Radiomir 1940 48mm
Radiomir 1940 49mm
Luminor 1950 42mm
Luminor 1950 44mm
Luminor 1950 47mm
Luminor 1950 48mm
Luminor 1950 49mm
Luminor 1950 50mm
Luminor Submersible 1950 42mm