Yes!Såg att en 605 var till salu på Paneristi för en vecka sen typ. 13k€
Jag hoppas få tag på en R-serie(ifrån butiken), men vi får se....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Yes!Såg att en 605 var till salu på Paneristi för en vecka sen typ. 13k€
grattis till ett härligt spontanköp !!Så blev det ett litet spontanköp igår...
Så blev det ett litet spontanköp igår...
Mäktig! Stort Grattis. Köpte du den på Nymans?
Älskar den klockan!!!Så blev det ett litet spontanköp igår...
Hade de fler inne?Yes på Nymans.
Inte av 572. De hade en 574 och en 620 och vad jag har för mig en 513. Men de är lite mindre och personligen kändes det mer rätt för mig med 45 mm.Hade de fler inne?
Streama med Bambuser så vi får se öppningen i realtid.Nära nära nu(fortfarande i GBG, men får den imorgon) , ska nog fan köra en ny öppnngstråd
Får jag tag på en 605:a så gör jag detStreama med Bambuser så vi får se öppningen i realtid.
Som kuriosa så ligger den på 8500 EUR har jag för mig ifrån Firenze-butiken
Thomas! Ber om innerligt sorry för förra posten! Ytterst vänligt av dig, tänkte inte alls i dom banorna!Du bifogade en bild (som jag postat tidigare) som referens på en fin Panerai. Ville vara trevlig och visa vilken modell + armband (eftersom det inte är original) det var - om du i framtiden vill köpa den.
Ohh yeahÄckligt fin tavla.
Den 605:an är så fruktansvärt finÄckligt fin tavla.
Bara gratulera!Jag har gillat Panerai sen första dagen jag såg en. Panerai har alltid ploppat upp i huvudet inför nyköp men jag har aldrig vågat ta steget. Men nu, nu sitter mim första Panna på armen. Sjukt nöjd, den är ju så cool.
Så enkel, så vacker!Jag har gillat Panerai sen första dagen jag såg en. Panerai har alltid ploppat upp i huvudet inför nyköp men jag har aldrig vågat ta steget. Men nu, nu sitter mim första Panna på armen. Sjukt nöjd, den är ju så cool.
Så enkel, så vacker!
Jag har gillat Panerai sen första dagen jag såg en. Panerai har alltid ploppat upp i huvudet inför nyköp men jag har aldrig vågat ta steget. Men nu, nu sitter mim första Panna på armen. Sjukt nöjd, den är ju så cool.
Härligt, grattis!Jag har gillat Panerai sen första dagen jag såg en. Panerai har alltid ploppat upp i huvudet inför nyköp men jag har aldrig vågat ta steget. Men nu, nu sitter mim första Panna på armen. Sjukt nöjd, den är ju så cool.
Nope, bara nästan nyHärligt, grattis!
köpte du den ny?
PAM233 med väl synlig PR indikator. Kallas för "fang" pga. sitt tandlika utseende.Ingen som har en panna med power reserve indikator som man kan se? Sugen på en sån men tvekar
Nope, denna är nästan helt ny. 2015 oktober. Tror det stod q? Har box och papper på firman.Är det mjleathers gamla?
Nope, denna är nästan helt ny. 2015 oktober. Tror det stod q? Har box och papper på firman.