• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Så blev det ett litet spontanköp igår...
image1.JPG

image2.JPG
grattis till ett härligt spontanköp !!

Som kuriosa så ligger den på 8500 EUR har jag för mig ifrån Firenze-butiken

Känns som en modell som går för 15 om ett par år (när alla är slutsålda). Inte en ny bronzo kanske, men mottagandet (så vitt jag med min begränsade sikt) kan bedöma är väldigt varmt! Det som talar emot är att väldigt många Paneraibutiker släpper egna ltd nu, i HK när jag var där hade en butik 2 egna modeller (en 372 med lite fix, och en automat). Testade bägge -enormt fina, men trenden är illavarslande. Vill inte att Panerai går samma trötta väg som AP gjort.

Det som talar för är att Firenzebutiken är firenzebutiken med allt vad det innebär.

Jag har gillat Panerai sen första dagen jag såg en. Panerai har alltid ploppat upp i huvudet inför nyköp men jag har aldrig vågat ta steget. Men nu, nu sitter mim första Panna på armen. Sjukt nöjd, den är ju så cool.
DSC_0293.JPG
Bara gratulera!

Själv gått i köptankar på just PAM425, men om en månad eller två får ni se vad som dyker upp istället ;)

Ingen som har en panna med power reserve indikator som man kan se? Sugen på en sån men tvekar :)

Typ pam 347

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp