• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vafalls?!
Långt ner på sida 4, det går inte för sig:)
Jag har blivit med Luminor @MickeJ !
image.jpeg

PAM024 - Submersible
Apnöjd:cigar:

Okiedoke! Nu har jag haft fyra olika rolex och tre olika breitling på tre år knappt.

Nu känner jag att det är dags för panna. Men vad ska jag ha för panna?

Har kollat på lite olika såsom PAM590, 305, 510, 372... Behöver nåt lite sportigt, antagligen gummiband då jag vill kunna bada och duscha med klockan... så då kanske 372 går bort..
Tipsa mig gärna också, om jag missat någon grym ref! budget:en hovrar väl runt 50k beroende på objekt, gärna beg.

Tack på förhand! :)

Okiedoke! Nu har jag haft fyra olika rolex och tre olika breitling på tre år knappt.

Nu känner jag att det är dags för panna. Men vad ska jag ha för panna?

Har kollat på lite olika såsom PAM590, 305, 510, 372... Behöver nåt lite sportigt, antagligen gummiband då jag vill kunna bada och duscha med klockan... så då kanske 372 går bort..
Tipsa mig gärna också, om jag missat någon grym ref! budget:en hovrar väl runt 50k beroende på objekt, gärna beg.

Tack på förhand! :)

372 eller 422 är enligt mig fantastiska klockor. Men du får nog hosta ca 10 papp till då.
Själv gick jag direkt på 425 från Breitling, Rolex osv. Sjukt nöjd och riktigt kul att hamna i Panerai-träsket.

Tillbaka
Topp