Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Kom igen nu grabbar, lite lumeshots!
112Kom igen nu grabbar, lite lumeshots!
Trasig lume, bara byta tavla eller slänga den...No can do :/
Är det jag som är full eller är bilden suddig?
Inte full så här tidigt va? tror bilden ä lite ur fokus...Är det jag som är full eller är bilden suddig?
Tycker den ser skum ut.. Som att klockan är utklipp i paintÄr det jag som är full eller är bilden suddig?
Man vet ju inte om torsdagswhiskyn gått ur kroppenInte full så här tidigt va? tror bilden ä lite ur fokus...
Då är det bara fylla på med fredagswhiskeyn, man skall inte gå torrMan vet ju inte om torsdagswhiskyn gått ur kroppen
Eller en 605.Är fullkomligt såld på denna skapelse, nu går jag i tankarna att komplettera med en 422..
Helt rätt, men jag väntar till efter lunchDå är det bara fylla på med fredagswhiskeyn, man skall inte gå torr
Det vore drömmenEller en 605.
Det är inte jättesvårt att uppfylla den drömmen faktiskt.Det vore drömmen
Mycket mycket snyggt! Ser stenhårt ut
Det var seriöst.
Kul!På kurs, trevligt att träffa en Paneristi!!
OEM är ju alltid OEMDet var seriöst.
Jag tänkte jag skulle beställa ett Toshi Nero, vilket är i princip samma sak som det där, fast billigare.
PV är hårt men blir underbart mjukt efter break in !Mycket mycket snyggt! Ser stenhårt ut