Mhm. Ibland sämre, ibland bättre än AM.OEM är ju alltid OEM
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Mhm. Ibland sämre, ibland bättre än AM.OEM är ju alltid OEM
Jag menade alltså hårt som i coolt/ballt/tufft/manligtPV är hårt men blir underbart mjukt efter break in !
OEM PV är svårt att slå !Mhm. Ibland sämre, ibland bättre än AM.
I bet. Men för att vara lite allvarlig så beror det ju lite på vad man vill ha. Ta Nero som jämförelse exempelvis, det är mjukt från början, lent till och med. Vissa gillar det, vissa inte.OEM PV är svårt att slå !
Du beställde innan jag visat dig Verde?!?!Två straps från Mays på väg in till min Pre-Al. Äntligen
Japp men ta med dig verde till gtgn, vill se, klämma och ollaDu beställde innan jag visat dig Verde?!?!
Agreed !I bet. Men för att vara lite allvarlig så beror det ju lite på vad man vill ha. Ta Nero som jämförelse exempelvis, det är mjukt från början, lent till och med. Vissa gillar det, vissa inte.
Japp men ta med dig verde till gtgn, vill se, klämma och olla
Härligt, vilka beställde du ?Två straps från Mays på väg in till min Pre-A. Äntligen
Härligt, vilka beställde du ?
Ett bevis för att tjockisband visst kan funka på en radiomir i vissa fall...
232. Från Paneristi-facebook. Noah Davis.
232 är så jävla fin
232. Från Paneristi-facebook. Noah Davis.
Men alltså, 232 är ju en 47mm så killen har ju hästvader till armar, på det funkar ju allt.Ett bevis för att tjockisband visst kan funka på en radiomir i vissa fall...
santMen alltså, 232 är ju en 47mm så killen har ju hästvader till armar, på det funkar ju allt.
Tror nästan han har störreMen alltså, 232 är ju en 47mm så killen har ju hästvader till armar, på det funkar ju allt.
Hästlår då?Tror nästan han har större
Ja vad blev det för nya kläder?Höstband på. (Kalven som medföljde). I väntan på nya kläder.
425
18.5cm enligt @azciiMen alltså, 232 är ju en 47mm så killen har ju hästvader till armar, på det funkar ju allt.
Ball....? Visste inte att du har så bra kollTror nästan han har större
Jag har koll på alltBall....? Visste inte att du har så bra koll
Vad tycker folket om 199?
Snart dax för någon med tid över att sätta upp en officiell termlista så att vi alla vet vad vi menar!1. klassisk korv eller hur?
2. kan vi bestämma oss för att använda ordet instegsmodeller istället för bas?
Fördelen är ju att personen ifråga får bestämma . Ett skäl om något att ta tag i detSnart dax för någon med tid över att sätta upp en officiell termlista så att vi alla vet vad vi menar!
Ja vad blev det för nya kläder?