Ja verkligen.... Det kommer!! Snart
Attaboy!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ja verkligen.... Det kommer!! Snart
1. Bandstift, vart köper man det enklast?
2. Hur beställer man ifrån ”AndersW”?
3. Trevlig helg!
Tackar!Kan svara på 2 / 3.
2 - Ta kontakt via hans hemida https://awstraps.wordpress.com - väldigt snabb på att svara på mailen
3 - Detsamma!
Tackar!
Har halvt demolerat mina stift med alla bandbyten så det vore bra med reserver. Har en 005 om det spelar roll.
CousinsukHar för mig @yonsson hade delat någon sida han köpte i bulk ifrån, säkert ebay eller dylikt.
Kan inte mer än hålla med.Alltså helvete, mer klocka kan man inte begära! Hade jag haft rejälare handleder hade jag smällt på med en 422 på minuten.
Kan inte mer än hålla med.
Måste även säga att trodde inte glaset skulle vara så stor grej för mig men satan vad mysigt det är i jämförelse med 111/005 jag haft tidigare.
Måste även säga att trodde inte glaset skulle vara så stor grej för mig men satan vad mysigt det är i jämförelse med 111/005 jag haft tidigare.
Skicka honom ett PM och tala om vad du vill ha...1. Bandstift, vart köper man det enklast?
3. Trevlig helg!
Du kan få köpa min svindyrt om du vill.Ja verkligen.... Det kommer!! Snart
Ha ha ha premium då den varit inom KS ägo sedan tidigare..Du kan få köpa min svindyrt om du vill.
Jag har inte köpt den på KS om det var det du menade. Men får ju inte av den från handleden så den blir nog svår att sälja den.Ha ha ha premium då den varit inom KS ägo sedan tidigare..
Nej men ärligt, 422an är ju fantastisk.. Panerai DNA verkligen!
Om det är skruvstift så har exempelvis watchgecko och Toshi straps sådana.1. Bandstift, vart köper man det enklast?
3. Trevlig helg!
Jag har inte köpt den på KS om det var det du menade. Men får ju inte av den från handleden så den blir nog svår att sälja den.
Tror jag måste köpa en 372 också, så jag kan jämföra dem sida vid sida. Min hjärna fixar inte riktigt denna ouppklarade kamp, känns lite som att bara se halva filmen Batman VS Superman.
Hehe, Ja, men kom inte på någon annan film med två så tydligt omtyckta superhjältar som nattmat mot varandra.Väldigt OT, men den filmen var ju förkastligt. Försökt och titta på den flera gånger men gett upp.
Helgen började bra
Helt med dig på att glaset gör sig så bra med just formerna i boetten. Match made in heaven.
Glaset är verkligen mysigt men det är kombinationen med boetten som gör det tycker jag.
Inte bara roligare former utan även bättre finish än på vanliga Luminorboetten. Mycket distinktare fasningar.
Tror jag får ge upp sandwich tavlan även denna gång.
Funderar på en 590 eller 510.
Skiljer sig lumen något på dessa modeller, någon som jämfört?
Ja färgen på index och siffrorna skiljer ju sig så därför jag undra om det var skillnad på lumen?Färgen. Eller tänkte du på något annat?
Ja färgen på index och siffrorna skiljer ju sig så därför jag undra om det var skillnad på lumen?
Var har du hittat bandet?
Helgen började bra
Tror jag måste köpa en 372 också, så jag kan jämföra dem sida vid sida. Min hjärna fixar inte riktigt denna ouppklarade kamp, känns lite som att bara se halva filmen Batman VS Superman.
Var på tiden, grattis!Gör comeback med Pam048