Läckert med borstat!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vad är det för fel på svart?Jag tror inte det kommer bli någon mer Radiomir för mig (på väldigt länge), av just det skälet och att det är meckigare att byta band.
Det är väl det dumma med min trippel. Svart svart svart.
Det är inget fel på svart. Men den gråa sunburst-tavlan eller den vita är himla bra komplement. Nu är båda på väg ut genom dörren. Jag känner lite att tre mycket lika klockor (ur ett objektivt perspektiv) med alla svart urtavla (och ecru-detaljer) är kanske lite väl same same. En av dem kommer bytas ut i framtiden.Vad är det för fel på svart? Förlåt katten bland hermelinerna.
Jag köper det. Komplement har för mig betytt ”för olika tillfällen”. Jag har inte gått utifrån betraktelse i klocklådan. Jag har resonerar som så, att man kan ändå bara bära en i taget.Det är inget fel på svart. Men den gråa sunburst-tavlan eller den vita är himla bra komplement. Nu är båda på väg ut genom dörren. Jag känner lite att tre mycket lika klockor (ur ett objektivt perspektiv) med alla svart urtavla (och ecru-detaljer) är kanske lite väl same same. En av dem kommer bytas ut i framtiden.
Tack. Känns riktigt braVar på tiden, grattis!
Mycket fin! Ser ut som att sunbursten slutar vid indexen? Undrar varför de inte gjorde den på hela tavlan...
Gradient dial babyMycket fin! Ser ut som att sunbursten slutar vid indexen? Undrar varför de inte gjorde den på hela tavlan...
LäsbarhetMycket fin! Ser ut som att sunbursten slutar vid indexen? Undrar varför de inte gjorde den på hela tavlan...
Kosten att få en panna att se jättestor ut...
...och mindre ut.
Man borde verkligen sluta ta wristshots från 10 cm håll när man provar klockor i butik.
SmartJag filmar för att få in fler vinklar, blir lite mer action då.
Inte ett orimligt resonemang, på min ära.Jag köper det. Komplement har för mig betytt ”för olika tillfällen”. Jag har inte gått utifrån betraktelse i klocklådan. Jag har resonerar som så, att man kan ändå bara bära en i taget.
Gör comeback med Pam048
TitanLäckert med borstat!
Vad tog de för Pole2Pole?Prövade lite subbar här i Dublin. 389 är riktigt läcker alltså. Hade den bara varit 44mm så...
Kul att klämma på en Pole2Pole.
Avslutningsvis lite Carbotech
Trevligt bemötande på Weir&Sons på Grafton street. Stor klockaffär som har många märken från lågt till högt.
Kommer inte exakt ihåg men tror den var strax norr om 10k€Vad tog de för Pole2Pole?
Wtf! Grattis
Försökte få tag på en riktig kamera, utan någon vidare framgång dock - bättre bilder kommer senare!
Mycket trevlig minst sagt. Den skimrar alltid lite blått, inte för mycket, men tillräckligt mycket. Men så fort solen lyser på den lyses den upp fint!Grattis!!!!! Riktigt fin ju .. tavlan är ju mums
Fler bilder . Vinklar. Boett. Tavla. är den gradient?Mycket trevlig minst sagt. Den skimrar alltid lite blått, inte för mycket, men tillräckligt mycket. Men så fort solen lyser på den lyses den upp fint!
Uuuuunderbart!! Stort grattis; fan så nice den är!!Försökte få tag på en riktig kamera, utan någon vidare framgång dock - bättre bilder kommer senare!