Mmmmm så snygg... GrattisFörsökte få tag på en riktig kamera, utan någon vidare framgång dock - bättre bilder kommer senare!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Mmmmm så snygg... GrattisFörsökte få tag på en riktig kamera, utan någon vidare framgång dock - bättre bilder kommer senare!
Grattis, riktigt läcker!Försökte få tag på en riktig kamera, utan någon vidare framgång dock - bättre bilder kommer senare!
Bra shoppat! Stort grattisFörsökte få tag på en riktig kamera, utan någon vidare framgång dock - bättre bilder kommer senare!
Glömde svara på ditt meddelande, sorry.Var har du hittat bandet?
Är väl bara att köra. Finns nog inga mekaniska urverk som är mer robusta än ett manuellt ETA-verk. Lär ju klara många år innan service behövs.Fan alltså.. Paneraifebern släpper inte! Har nästan börjat fundera på att byta nuvarande samlingen mot en... Jag som aldrig skulle sälja första köpet
Hur är det med serviceintervaller och servicepriser på pannor? Har bara nyinköp hitills så begagnatmarknaden i den prisklassen skrämmer nästan lite!
Läste att PAM005 var en bra instegs Panerai och har nu hittat en som verkar vara i bra skick. Den är uttagen 2016 och han begär ca. 40k kronor för den.
Allt blir roligare med bilder!
Riktigt fin, grattis! T.o.m lådan är blå också?Försökte få tag på en riktig kamera, utan någon vidare framgång dock - bättre bilder kommer senare!
Är den fullset?Fan alltså.. Paneraifebern släpper inte! Har nästan börjat fundera på att byta nuvarande samlingen mot en... Jag som aldrig skulle sälja första köpet
Hur är det med serviceintervaller och servicepriser på pannor? Har bara nyinköp hitills så begagnatmarknaden i den prisklassen skrämmer nästan lite!
Läste att PAM005 var en bra instegs Panerai och har nu hittat en som verkar vara i bra skick. Den är uttagen 2016 och han begär ca. 40k kronor för den.
Allt blir roligare med bilder!
Är den fullset?
”Begär ca 40” låter som du kan få den för 38 med lite list och en skvätt tur.
Hahaha råfejk och under listprisOch här har ni en nyutlagd 911 för inte så galet mycket pengar. Real or fake?
https://www.chrono24.se/panerai/luminor-8-days-acciaio---44mm--id9183229.htm
Jag säger fejk. Jag har anmält den till och med. Det står ju bl.a. 8 days på urtavlan...
Är 005 som 000 fast med subsekund?Japp och uttagen från finsk AD.
Säkert finns det prutmån, skulle dock vara tvungen att byta så får se hur han värderar mina
Ja, 005 är 000 med marina / subsekund.Är 005 som 000 fast med subsekund?
Lycka till, men om det inte blir affär kan jag vara intresserad istället.
Klockan behöver ju ine vara fake för att bilden är fel.Och här har ni en nyutlagd 911 för inte så galet mycket pengar. Real or fake?
https://www.chrono24.se/panerai/luminor-8-days-acciaio---44mm--id9183229.htm
Jag säger fejk. Jag har anmält den till och med. Det står ju bl.a. 8 days på urtavlan...
Klockan behöver inte heller finnas.Klockan behöver ju ine vara fake för att bilden är fel.
Är 005 som 000 fast med subsekund?
Lycka till, men om det inte blir affär kan jag vara intresserad istället.
Gå för det du. Jag hoppades att den fanns på västkusten. Det dyker säkert upp nått åt mig med.Jess.
En finne som säljer den i en stängd grupp, endast f2f men om du är riktigt intresserad kan jag försöka förmedla. Om inte jag lyckas haffa den förstås!
Hela rubbet är blått. Innertyget är midnattsblått, panerai-duken är midnattsblå, klocklåda är blå samt även ytterlådan är midnatsblå. Vore ännu fräsigare ifall ytter-ytterlådan vore blå också!Riktigt fin, grattis! T.o.m lådan är blå också?
Vittavlade Panerai is da shit. Jag har trånat efter en i ett par år. De är skitläckra, men det är inte så vanligt att det är den första man köper. Det här är en 113. Jag föredrar de äldre för deras rena tavlor och gröna lume.Hur är det, är vittavlade pannor hatade?
Vittavlade Panerai is da shit. Jag har trånat efter en i ett par år. De är skitläckra, men det är inte så vanligt att det är den första man köper. Det här är en 113. Jag föredrar de äldre för deras rena tavlor och gröna lume.
Visst är den! Jag har funderat på varför den inte är mer vanlig då den är identisk med de mest populära 111 och 112, förutom tavlan.Så jävla snygg!
Borde ju vara pga tavlan då.Visst är den! Jag har funderat på varför den inte är mer vanlig då den är identisk med de mest populära 111 och 112, förutom tavlan.