Kim
Silver
Skulle också säga 512! Den uppfyller alla dina krav.Vilken Radiomir rekommenderar ni för max 60? Ny eller beg spelar ingen roll.
Edit: jobbar i kavaj/kostym så den måste kunna slinka in under ärmen utan problem. Finns det?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Skulle också säga 512! Den uppfyller alla dina krav.Vilken Radiomir rekommenderar ni för max 60? Ny eller beg spelar ingen roll.
Edit: jobbar i kavaj/kostym så den måste kunna slinka in under ärmen utan problem. Finns det?
Skulle också säga 512! Den uppfyller alla dina krav.
Varför inte 183 istället? Den går att hitta billigt.Den är grymt fin och en klocka jag provat några gånger! Så den har jag koll på
Tänkte mig rent utseendemässigt en 609/610.
Finns många fina modeller på 45mm, men är rätt säker på att 42mm gör sig bäst på Ernesto..Varför inte 183 istället? Den går att hitta billigt.
Varför inte 183 istället? Den går att hitta billigt.
Finns många fina modeller på 45mm, men är rätt säker på att 42mm gör sig bäst på Ernesto..
Är inte riktigt vad jag är ute efter, men tack ändå för erbjudandet om köp.@Compiss Här är en bild på hur den borde se ut på min panna (kvar på reparation) men du får en idè om hur schtek den är på en 510a..
512, 560 eller 574. Personligen skulle jag välja 574Vilken Radiomir rekommenderar ni för max 60? Ny eller beg spelar ingen roll.
Blir garanterat din keeper 4 life512, 560 eller 574. Personligen skulle jag välja 574
Den är så jäkla rå!Mellanlandade med lite vintage Seiko idag, till kvällen åker Pannan på igen.
Grym klocka
PAM00388 funkar bra till skjorta och kavaj. Det finns eller fanns en i köp&sälj för någon vecka sedan för 44000 kr med ett extra band.Någon speciell ref?
620?Vilken Radiomir rekommenderar ni för max 60? Ny eller beg spelar ingen roll.
Gör debut i tråden med en Pam 48
Drillat! Jäkligt drillat...Gör debut i tråden med en Pam 48
Har haft en. Upplevde den som rätt hög och större än 44mm när jag jämför med med andra Panerai jag haft, som t ex 233 (44mm), 510 (44mm), 372 (47mm). Alla andra exempel är dock manuella, men 359 är en automat, och de bygger mer på höjden.Flippade min 005:a för ett tag sen och det känns sådär faktiskt. Kikar lite mot en 359 nu Vad tycker panelen om den? Är det någon här som sitter på en och kan knäppa några pics?
Vilken Radiomir rekommenderar ni för max 60? Ny eller beg spelar ingen roll.
Som nästan alltid med Panerai så gillar jag dom enkla modellerna bäst, mitt råd är att köra på en av dom klassiska 45mm som 380, 183, 210 eller 292 om du vill ha en svart rackare...och prismässigt så hittar du dom beggade mellan 30k-40k och den svarta keramiska för typ 45k
Min PAM380 smiter in under manchetten i alla fall...dom är ju stora men rätt tunna så det är inga problem!
Grymt M, där fick du in flera refs. Tackar!
Vad är grejen med Base loggan?
TackarDå finns det åtminstone 2st Panerai i Trelleborg nu Grattis!
Tackar..Drillat! Jäkligt drillat...
Mycket, mycket bra. Vi vinner över fler och fler folk så sakteliga. Snart har vi tagit över världen!!Gör debut i tråden med en Pam 48
Har haft en. Upplevde den som rätt hög och större än 44mm när jag jämför med med andra Panerai jag haft, som t ex 233 (44mm), 510 (44mm), 372 (47mm). Alla andra exempel är dock manuella, men 359 är en automat, och de bygger mer på höjden.
Jag är lika nyfiken som du, ny på Panna som jag är. Har alltid velat haft en, men då 40mm och de är lite svåra att få tag på .Några fler frågor, visst kan jag googla men det är väl kul att få showa lite kunskap?
- Manuella verken. Slits kronan/gängorna ut fort?
- Serviceintervaller?
- Listpris för service kan jag se, men vad har ni fått betala på riktigt? Tänker skräckexempel med RO och Midas.
- Hur håller de tiden?
- Om man skulle vilja ha en Panerai i guld, vad börjar de på då som beg?
- Kända bärare, förutom muskelbergen i Expendbles och @RicVin?
- Vad heter denna ref? Det jag minns från provstunden är att det är en Radiomir på 42mm i gulguld.
Som sagt är jag helt färsk på Panerai och uppskattar all hjälp jag kan få.