Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Länk såklart!
Gummi eller länk imorgon? Måste representera på ett bra sätt
Låt oss kalla det så.Hairy tan calf?
Du är en mycket störd man, fast på ett bra sätt Ser fram emot detta!372 såklart! Kan icke leva med denna ouppklarade gnagande fråga i bakhuvudet.
8-dagarsverk är något jag går och drömmer om. Det skulle jag se som ett gigantiskt plus i alla fall.God morgon
Snaran dras åt allt mer och snart är det dags. Men innan dess vill jag ha trådens expertis.
Valet står mellan följande två:
Pam560
Eller
Pam112
(Lånade bilder från KS)
Som jag förstått det är det liknande boet men olika tavlor och verk.
Årsmodell 2016 på båda. Priserna är också ganska lika.
Vad finns det för + & -? Ge mig gärna era tankar om ni orkar med alla nybörjartankar.
Mvh
Men det var fint. Kanske inte är hårigt utan bara bilden som luras?Låt oss kalla det så.
Samma här. 45 mm är ju en klassisk storlek.Dagen till ära åker kostymklockan på
Vi vet alla hur detta kommer sluta.Kollegan kör världens hårdaste säljsnack nu när han ska sälja sin pam024, har bärt pannan hela morgonen och fyfan vad jag trivs med den... Måste ta bort avviseringar från denna tråd så jag inte går och gör något dumt
Det är lite hårigt, jo.Men det var fint. Kanske inte är hårigt utan bara bilden som luras?
Tack8-dagarsverk är något jag går och drömmer om. Det skulle jag se som ett gigantiskt plus i alla fall.
Dagen till ära åker kostymklockan på
Samma här. 45 mm är ju en klassisk storlek.
Rent estetiskt gillar jag de nya bettarinimodellerna faktiskt. Gillar den stora texten och att de ändrat fonten på 12/3/6. Gett de en helt ny egen identitet tycker jagÄr det bara jag, förresten, eller ser de nya instegsmodellerna mjukare och plattare ut än andra "bettarinis"? Det här är inte det enda fotot som fått mig på de tankarna. Kanske har något med glaset att göra.
Dagen till ära åker kostymklockan på
Samma här. 45 mm är ju en klassisk storlek.
Har nyligen haft en 005 och har en 510 på ingång.God morgon
Snaran dras åt allt mer och snart är det dags. Men innan dess vill jag ha trådens expertis.
Pam560
Eller
Pam112
(Lånade bilder från KS)
Vad finns det för + & -? Ge mig gärna era tankar om ni orkar med alla nybörjartankar.
Mvh
372
Större text och siffror på tavlan
Tunnare boett
Mer "historiskt korrekt"
422
Sub-sekund med "second reset"-funktion
Mindre text och siffror
Tjockare boett
PR-indikator på baksidan
#team372
Körde en poll för ett bra tag sen på min IG... Tror det sluta typ 51/49 till 372. Så lagen är verkligen jämnbra
Jämförde min 560 noga med en av de där snapback-modellerna och tyckte boetterna såg exakt likadana ut till formen. Håller däremot med om att den ser rundare ut på fotot ovan.Är det bara jag, förresten, eller ser de nya instegsmodellerna mjukare och plattare ut än andra "bettarinis"? Det här är inte det enda fotot som fått mig på de tankarna. Kanske har något med glaset att göra.
112: +Roligare boett (klumpigare) och glas.God morgon
Pam560
Eller
Pam112
(Lånade bilder från KS)
Mvh
Snart är du där, i pre-v/pre-a träsket.112: +Roligare boett (klumpigare) och glas.
560: +Bättre lume, smidigare boett, lång gångreserv.
Båda är vinnare men jag hade inte gett lika mycket för en 112 som för en 560. Hade jag köpt en 44mm Luminor igen så hade jag velat ha den gamla boetten, svarar därför 112.
Har du safirglas eller plexi på din?Bägge är jävligt grymma - hade 422 boetten varit exakt likadan som 372 hade det nog sett annorlunda ut.
Enda anledningen till att jag inte drivit vidare fiddy-spåret - är för att 372 är så jävla perfekt, behöver ingen annan 47a.
Lätt en av mina favoritpannor ever.
Har du safirglas eller plexi på din?
Hur upplever du skillnaden i klarhet mellan plexit och safirglaset?
Hur upplever du skillnaden i klarhet mellan plexit och safirglaset?
Tack. Jag får gå på magkänsla helt enkelt.112: +Roligare boett (klumpigare) och glas.
560: +Bättre lume, smidigare boett, lång gångreserv.
Båda är vinnare men jag hade inte gett lika mycket för en 112 som för en 560. Hade jag köpt en 44mm Luminor igen så hade jag velat ha den gamla boetten, svarar därför 112.