• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

P9044616-01.jpeg

Gummi eller länk imorgon? Måste representera på ett bra sätt :)
OI000412-01-01-01.jpeg
Hittar ingen vettig sida som kan ge mig en prisbild på denna, hittade ett pris på Panerais hemsida men bara med gummi ( USD 8.100 ) är länken köpt separat eller kan man beställa den med gummi och länk. Dina bilder är inte bra för kontot:).

Hittar ingen vettig sida som kan ge mig en prisbild på denna, hittade ett pris på Panerais hemsida men bara med gummi ( USD 8.100 ) är länken köpt separat eller kan man beställa den med gummi och länk. Dina bilder är inte bra för kontot:).
682 listar på 85, då ingår ett svartgummi. Köper du till ett gummi ligger det på ca 1800-2000.
Länk får du beställa ny för ca 18 000!!! Det är samma länk som ingår i en del 42mm modeller. Tror inte du hittar en länk på begagnad marknaden :(

Hur ser det ut med service för Panerai. Säg att man köper en oservad submersible ifrån 2012. Räkna med service direkt? Görs det i swe? Kostar det multum?

682 listar på 85, då ingår ett svartgummi. Köper du till ett gummi ligger det på ca 1800-2000.
Länk får du beställa ny för ca 18 000!!! Det är samma länk som ingår i en del 42mm modeller. Tror inte du hittar en länk på begagnad marknaden :(
Tack för svar. 18k dom kan ta betalt men f-n vad brutalt det bser ut på din 682:a

FE909F6B-122F-4023-9B68-2B6A651C9F9D.jpeg

(Snodd bild)

Tja,
Provade pam904 idag, tycker att den är riktigt bra. De enda nackdelarna enigt mig är 3atm samt att det inte är Panerais eget verk, utan Richmondverket. Detaljer kan tyckas, men är det inte just detaljer som vi Panaristi jobbar med ;)

FE909F6B-122F-4023-9B68-2B6A651C9F9D.jpeg

(Snodd bild)

Tja,
Provade pam904 idag, tycker att den är riktigt bra. De enda nackdelarna enigt mig är 3atm samt att det inte är Panerais eget verk, utan Richmondverket. Detaljer kan tyckas, men är det inte just detaljer som vi Panaristi jobbar med ;)
Jag tycker den inte känns som en Panerai. Den är för tunn :) Det är en dealbreaker för mig.

Tillbaka
Topp