• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

087AB840-69A3-4680-B4DB-CE12A49DD6A9.jpeg

(Återigen snodd bild)

Nu blev det förhoppningsvis rätt.
Förstår dig, men om man som jag funderat på 574an ett tag så är det eventuellt ett alternativ. 574an har iofs om jag mins rätt ett roligare panna-verk med mikrorotor å allt.
Ni som ska till Nyman ikväll kommer att få klämma på den.

FE909F6B-122F-4023-9B68-2B6A651C9F9D.jpeg

(Snodd bild)

Tja,
Provade pam904 idag, tycker att den är riktigt bra. De enda nackdelarna enigt mig är 3atm samt att det inte är Panerais eget verk, utan Richmondverket. Detaljer kan tyckas, men är det inte just detaljer som vi Panaristi jobbar med ;)
Klockan på din bild är inte en 904 , bara så vi är överens om det :D

Jag gillar personligen inte Due pga 30m wr...men jag tycker du ska köra om du gillar den. I slutändan du som kommer bära den , inte vi andra.

Edit: missade dina inlägg

Klockan på din bild är inte en 904 , bara så vi är överens om det :D

Jag gillar personligen inte Due pga 30m wr...men jag tycker du ska köra om du gillar den. I slutändan du som kommer bära den , inte vi andra.

Jo precis det även jag tycker är ett problem på gränsen till dealbraker, dykur med 3atm wr... iofs ett dykur alla dressare.

Jag jämför den i första hand med pam574/512.

Edit: missade dina inlägg

samt att det inte är Panerais eget verk, utan Richmondverket. Detaljer kan tyckas, men är det inte just detaljer som vi Panaristi jobbar med ;)
Jag förstår inte skillnaden. De bör ju tillverka alla verkdelar i samma fabrik. Samma med boetter, tavlor mm. Finns väl ingen som tror att en familj av märken har helt parallell tillverkning?

Tillbaka
Topp