Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tack!Sketsnyggt. The best!
Klockan på din bild är inte en 904 , bara så vi är överens om det
(Snodd bild)
Tja,
Provade pam904 idag, tycker att den är riktigt bra. De enda nackdelarna enigt mig är 3atm samt att det inte är Panerais eget verk, utan Richmondverket. Detaljer kan tyckas, men är det inte just detaljer som vi Panaristi jobbar med
Klockan på din bild är inte en 904 , bara så vi är överens om det
Jag gillar personligen inte Due pga 30m wr...men jag tycker du ska köra om du gillar den. I slutändan du som kommer bära den , inte vi andra.
Jo precis det även jag tycker är ett problem på gränsen till dealbraker, dykur med 3atm wr... iofs ett dykur alla dressare.
Jag jämför den i första hand med pam574/512.
Edit: missade dina inlägg
Neeej, jag missar AWn på Nymans ikväll! Jobbar till 19.30. Eller när stänger dem?
Ajajaj19.00 ser det trist ut som.
Vad är det för snygg jacka du bär till skönheten?Snart dags för lite kvalitets AW!
Snart dags för lite kvalitets AW!
Det enda som gör att man vet att det här inte är @MaziK i framtiden är att denna snubben har klockan på fel arm.
Vad är det för snygg jacka du bär till skönheten?
Jag förstår inte skillnaden. De bör ju tillverka alla verkdelar i samma fabrik. Samma med boetter, tavlor mm. Finns väl ingen som tror att en familj av märken har helt parallell tillverkning?samt att det inte är Panerais eget verk, utan Richmondverket. Detaljer kan tyckas, men är det inte just detaljer som vi Panaristi jobbar med
Du har officiellt lämnat Panerai-träsket kan man säga.Hinner fan inte
I am in brothaDu har officiellt lämnat Panerai-träsket kan man säga.
Såja!I am in brotha
Säga vad man vill om storleken och WR, de ser väldigt bra ut på bild!38 resp 42 på 16 cm handled. Jag backar ur Due planerna... Tjejen får köpa en till sig själv istället
Nöjer mig med min 574 som dress-Panerai.
755
904
904 är mums38 resp 42 på 16 cm handled. Jag backar ur Due planerna... Tjejen får köpa en till sig själv istället
Nöjer mig med min 574 som dress-Panerai.
755
904
Kvallen är det inget fel på, det är hela konceptet det är fel på.Säga vad man vill om storleken och WR, de ser väldigt bra ut på bild!