larsbeg
Silver
904 e´int tråkig den inte38 resp 42 på 16 cm handled. Jag backar ur Due planerna... Tjejen får köpa en till sig själv istället
Nöjer mig med min 574 som dress-Panerai.
755
904
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
904 e´int tråkig den inte38 resp 42 på 16 cm handled. Jag backar ur Due planerna... Tjejen får köpa en till sig själv istället
Nöjer mig med min 574 som dress-Panerai.
755
904
Bara det, alltsåKvallen är det inget fel på, det är hela konceptet det är fel på.
(Återigen snodd bild)
Nu blev det förhoppningsvis rätt.
Förstår dig, men om man som jag funderat på 574an ett tag så är det eventuellt ett alternativ. 574an har iofs om jag mins rätt ett roligare panna-verk med mikrorotor å allt.
Ni som ska till Nyman ikväll kommer att få klämma på den.
Finns det midnattsblå i 24mm?574 är manuell så den har ingen rotor. En kul feature är däremot reset funktionen med sekundvisaren. Jag kör min till kostym, väldigt tunn och smidig. Satte på en midnattsblå OEM-alligator idag så den blev elegantare än med det gröna.
En 233 skulle komplettera bra
En 233 kompletterar och förgyller det mesta!574 är manuell så den har ingen rotor. En kul feature är däremot reset funktionen med sekundvisaren. Jag kör min till kostym, väldigt tunn och smidig. Satte på en midnattsblå OEM-alligator idag så den blev elegantare än med det gröna.
En 233 skulle komplettera bra
Finns det midnattsblå i 24mm?
RespektFrån Paneristi ..
En samling dvs, inte en gtg
They all look the same to me.Från Paneristi ..
En samling dvs, inte en gtg
Bronssubben på blått canvas kan vara det hårdaste jag sett på länge, sjukt bra kombo.Tack för ikväll, många fina pannor fanns på plats när Nymans hade AW
Du tänker Radiomir 1940, alltså med bandhorn? Isåfall finns exempelvis 512. Annars är gamla 337 trevlig.Om man köper en 574 från AD, kan man välja någon annan färg på bandet än det gröna som är på bilderna på hemsidan? Eller måste man isåfall köpa ett extra?
Ping: @Ernesto kanske?
En annan mer allmän undran: finns det några andra refs som är: Radomir, handjagat, 42mm?
Om man köper en 574 från AD, kan man välja någon annan färg på bandet än det gröna som är på bilderna på hemsidan? Eller måste man isåfall köpa ett extra?
Ping: @Ernesto kanske?
En annan mer allmän undran: finns det några andra refs som är: Radomir, handjagat, 42mm?
Precis, Radiomir 1940 menar jag. Ok tack! Ska kolla in domDu tänker Radiomir 1940, alltså med bandhorn? Isåfall finns exempelvis 512. Annars är gamla 337 trevlig.
På din andra fråga gissar jag att du måste köpa extra.
Ok! Bra att veta. Tack!Om du köper av oss kan jag byta ut det. Å andra sidan tillhör bandet ”fullset”, jag själv tänkte så - så jag köpte till ett band.
Sjukt bra ! Grattis605an stannar inom familjen..
605an stannar inom familjen..
Puss!605an stannar inom familjen..
Precis, Radiomir 1940 menar jag. Ok tack! Ska kolla in dom
605an stannar inom familjen..
Du är fantastisk! En djungel det här. Tack!!Spec: Radiomir 1940, handjagad, 42mm
Listan: 512, 513, 570, 574, 575, 740