Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
My baby grattis605an stannar inom familjen..
SNYGGT! Grattis igenRadiomir 574 på OEM-alligator. Känns skönt att vara tillbaka i gemenskapen!
Ja! Såg du den inte?@azcii vafan hade du med dig din bronzo igår...
NejJa! Såg du den inte?
Nästa gång
Ska ta väl hand om den!My baby grattis
Hur många olika pannor har du haft nu? Börjar bli ett gäng?Radiomir 574 på OEM-alligator. Känns skönt att vara tillbaka i gemenskapen!
Hur många olika pannor har du haft nu? Börjar bli ett gäng?
Mycket bra David!! Grattis!!605an stannar inom familjen..
Nu kommer den riktiga frågan, kan man ha en 47mm med mina små handleder?
Lånade @Palenkovich 's
Och @azcii ‘s
Sedan är ju frågan om man själv tycker klockan ser OK ut/känns OK på handleden. Tycker inte man ska köpa klocka helt utifrån hur det ser ut på bild.Utifrån dessa bilder nej. Men om en får se längre ifrån så kan svaret bli ett annat, aldrig bra ta bilder så nära (framförallt inte om klockan är 47mm)
Tackar!Mycket bra David!! Grattis!!
En är inte som de andra och hör inte dit! Vilken?
422an är den enda med sandwich dial
Bara att gratulera !605an stannar inom familjen..
Fortfarande inget svar på detta @lejake ?Blir nyfiken!
Har du haft den sedan ny?
Vilken serie är den?
Vet du om den hade tritium eller luminova när den var ny?
422 - saknar vridringen
Samtidigt är det skönt att slippa sand under vridringen.Absolut men min poäng var att denna inte är en riktig dykare som de andra
Samtidigt är det skönt att slippa sand under vridringen.
Det var det som fick mig att köpa min första panna i början av sommaren, ville ha en badbar stor ”dykaktig” klocka utan vridring.
Syftade på utseendet och uttrycket, inte WR.Absolut, 100m räcker men under det går jag inte
eller så är det två som skall bort för att det är poser-klockor
eller så är det två som skall bort för att det är poser-klockor
Ja, pannorna hänger löst
@mårt , it's your lucky day ..WHUT?! Fail!!!
Utifrån dessa bilder nej. Men om en får se längre ifrån så kan svaret bli ett annat, aldrig bra ta bilder så nära (framförallt inte om klockan är 47mm)
Sedan är ju frågan om man själv tycker klockan ser OK ut/känns OK på handleden. Tycker inte man ska köpa klocka helt utifrån hur det ser ut på bild.
Men ja, det ser knas ut.