Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hade nästan glömt detta Hirschband jag köpte till min förra Panna. Tyvärr har de slutat tillverka detta:-( sett ett mörkare brunt på bilder. Riktigt snyggt!!
Skulle mestadels sportat min framtida Panerai på gummit, och med läder/annat för lite mer dressade tillfällen. Men det jag undrar över är vad ni föredrar, viklås eller vanligt V-Buckle?
Någon som kört med båda och kan dela med sig? Verkar som att de flesta har vanligt buckle men jag blir nyfiken på viklåset.
Tycker vanligt spänne är bättre eftersom det är enkelt att anpassa till alla straps man behöver som Paneraiägare!Bumpar min egna fråga och undrar om de flesta kör buckle eller har vi någon som kör viklåset?
Bumpar min egna fråga och undrar om de flesta kör buckle eller har vi någon som kör viklåset?
Nån som sitter på en 372 och kunde bjuda på lite handledsbilder?
Vore tacksam för lite bilder som visar hur klockan sitter från lite avstånd.
Den är fet!
Den är fet!
Den är fet!
Är det inte taskigt att kalla folk tjocka? [emoji4]Håller med, sjukt fet
Tjena
MJ24 ahh då är jag med! Du skulle behållt 233an
Jag har lite drygt 18cm handleder och kör med 422 tycker det funkar bra i mina ögon. Men andra kanske tycker annorlunda!
Kan försöka ta lite "rena" handledsbilder så kan du se hur det ser ut på mig
Den sitter bra för sin storlek.
Törs man fråga hur stora handleder du har?
Snygg. Visarna är nästan blåa på sista bilden. Mumma!Härligt att det dyker upp mer och mer pannor här på KS, me like bigtime
Idag blev det läge att damma av Cali'n, här några foton där jag försöker fånga det magiska med denna fantastiska panna!
Tjena
här kommer lite nya bilder. Har fått det nya bandet
Orginalband är rätt dyra. Alligatorband kostar runt 3000:- och finns hos Nymans.
Annars kolla in www.paneristi.com/ tillbehörshörna.
Sedan kan du leta här. www.paneraisource.com/aftermarket_straps.shtml
Lycka till....är en djungel [emoji2]