Någon som badat med AWs canvas och kan uttala sig om hur snabbt det torkar och hur det slits av bad? Tänker på hur färg, foder mm eventuellt påverkas...
Jag vill också veta!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Någon som badat med AWs canvas och kan uttala sig om hur snabbt det torkar och hur det slits av bad? Tänker på hur färg, foder mm eventuellt påverkas...
En är inte som de andra och hör inte dit! Vilken?
Haha. På riktigt?@mårt , it's your lucky day ..
Japp, sjukt ..Haha. På riktigt?
Har för mig att Anders inte rekommenderar bad med hans canvas.Jag vill också veta!
@mårt , it's your lucky day ..
Haha. På riktigt?
Synd att den inte är lite mindre än 47 då baraJapp, sjukt ..
Har fått följande svar på frågan i samband med att jag beställde mitt:Jag vill också veta!
Jaha, då blir följdfrågan:Har fått följande svar på frågan i samband med att jag beställde mitt:
”Nej tyvärr det är inget band man badar med. Ett enstaka dopp gör inget men det är bomullstyg och en kärna och insida av läder. Tar lång tid att torka och kan deformeras om det utsätts för upprepade bad.”
Jaha, då blir följdfrågan:
Finns det något schysst läder utan foder, typ det @Palenkovich och @azcii har på sina Bronzos som inte kostar huggorm men som duger att bada med? (26mm)
Det där hirsch som alla hyllade för ett tag sen?Jaha, då blir följdfrågan:
Finns det något schysst läder utan foder, typ det @Palenkovich och @azcii har på sina Bronzos som inte kostar huggorm men som duger att bada med? (26mm)
Som har utgått?Det där hirsch som alla hyllade för ett tag sen?
Bosphorus är ju inte superdyra, men de är kanske lite för tjocka...om du gillar tjockleken på AW dvsJaha, då blir följdfrågan:
AW är perfekta utifrån min smak.Bosphorus är ju inte superdyra, men de är kanske lite för tjocka...om du gillar tjockleken på AW dvs
Säkert ditt felHaha. På riktigt?
Ajuste, Turkiet.. dvs moms + tullAW är perfekta utifrån min smak.
Varifrån skickar Bos?
Och 300 års hanteringstider av postmord.Ajuste, Turkiet.. dvs moms + tull
Mmmmm...... Been there , done thatOch 300 års hanteringstider av postmord.
Bra förslag annars.
http://www.and2strap.com/product/1012/AND2-for-Panerai/Jaha, då blir följdfrågan:
Säkert ditt fel
Indonesien.
Du vinner veckans mest off-topic eller hade du tänkt följa upp med vilken panna som fungerar bäst för löpning? Lycka till.Någon risti som springer Lidingöloppet imorgon?
Eller vilken panna som passar bäst till och från med sportkläder.Du vinner veckans mest off-topic eller hade du tänkt följa upp med vilken panna som fungerar bäst för löpning? Lycka till.
Eller vilken panna som passar bäst till och från med sportkläder.
Tack!