Mjaaaa. Still not convinced. Dina sjukt fina bilder till trots
PAM422 - once you go 47mm...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Mjaaaa. Still not convinced. Dina sjukt fina bilder till trots
PAM422 - once you go 47mm...
3-dygnsregeln...Mjaaaa. Still not convinced. Dina sjukt fina bilder till trots
Absolut. Men kör väldigt mycket dressat på jobbet nu så vet i tusan. Även om jag tidigare sagt att Panna funkar till det mesta.3-dygnsregeln...
Ärsch, sälj din chronographe suisse till mig nu och köp en 372Absolut. Men kör väldigt mycket dressat på jobbet nu så vet i tusan. Även om jag tidigare sagt att Panna funkar till det mesta.
Vilken vill du haÄrsch, sälj din chronographe suisse till mig nu och köp en 372
Den vitaVilken vill du ha
Såklart. Pm:a adress för lite bilder så är den din om du är intresserad. Roterar bara mellan min tudde och 116200 nu ändå.Den vita
Så där ja! Rotation är bra, har snart en schysst prissatt 422 eller 372 till dig.Såklart. Pm:a adress för lite bilder så är den din om du är intresserad. Roterar bara mellan min tudde och 116200 nu ändå.
Bring it! Måste dock avsluta husaffär först.Så där ja! Rotation är bra, har snart en schysst prissatt 422 eller 372 till dig.
Kommer ju ingen rolig GS innan sommarn ändå.Bring it! Måste dock avsluta husaffär först.
233.. med dess kusin snart på ingång!
Något med lika kupat glas!?
Hoppas det är vad jag tror det är!
372 på 44mmDet är en lågoddsare - också 44mm, inte sett den diskuteras här.
Vilken hoppas du på?
Det är en lågoddsare - också 44mm, inte sett den diskuteras här.
Vilken hoppas du på?
372 på 44mm
335 kanske....
Jag började tro på en fiddy men icke alltså.
Eller bara benet..44mm är bara barnet!
Tror tyvärr inte den hinner komma nästa vecka. Den ska checkas och packas, därefter ska Postmord använda paketet som fotboll i en av sina turneringar, bara det brukar ju ta någon vecka.Galet fin! När trillar 372:an in så man får se THE battle?
Det gröna canvaset är sjukt snyggt! Speciellt till 422an!