Riktigt finNu får jag också posta här!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Riktigt finNu får jag också posta här!
Nu får jag också posta här!
Varmt välkommen - Extremt trevlig och på forumet en rätt ovanlig modell!Nu får jag också posta här!
Är det världens största hack i plexit eller är det ljuset som luras? Ser coolt ut oavsett.Växlade till pannan efter en vecka i bankfacket! Inget går upp emot den här känslan!
Ljuset som luras, känner igen det därÄr det världens största hack i plexit eller är det ljuset som luras? Ser coolt ut oavsett.
Du är ett föredöme!Växlade till pannan efter en vecka i bankfacket! Inget går upp emot den här känslan!
Nä, nästan nypolerat ju! Såg värre ut i somras..Är det världens största hack i plexit eller är det ljuset som luras? Ser coolt ut oavsett.
Svårfotat är ett understatement..Ljuset som luras, känner igen det där
Äsch...Du är ett föredöme!
Att du kör destro på höger armNä, nästan nypolerat ju! Såg värre ut i somras..
Svårfotat är ett understatement..
Äsch...
eller vad tänker du på nu?
Det är givet! Hade gärna kört destro på allt i samlingen..Att du kör destro på höger arm
PAM422 vs PAM372 . Game on!
En match med två vinnare oavsett! Mycket trevligt!
Snyggt. För en perfekt jämförelse, sätt dem på likadana band.
Way ahead of you.Snyggt. För en perfekt jämförelse, sätt dem på likadana band.
OM NÅGON MISSAT ATT DET ÄR PANERISTI SWEDEN GTG NU PÅ TORSDAG, SKICKA PM TILL MIG
Mycket väl medveten om detta, samt det faktum att jag inte kan närvara!!OM NÅGON MISSAT ATT DET ÄR PANERISTI SWEDEN GTG NU PÅ TORSDAG, SKICKA PM TILL MIG
Assolutamente!
Extrem o-like på den. Men finns tyvärr ingen sån knapp, så får nöja mig med like.Mycket väl medveten om detta, samt det faktum att jag inte kan närvara!!
OM NÅGON MISSAT ATT DET ÄR PANERISTI SWEDEN GTG NU PÅ TORSDAG, SKICKA PM TILL MIG
+1!JAG ÄLSKAR HUR TYDLIG DU ÄR!
Fått den nu?Panerai 674!
Fått den nu?
Haha, här ska badas i bira. Den tål ju ändå 30 m och Panerais band ska ju vara motståndskraftiga mot vätaJapp, gick sjukt snabbt. Hänger med på GTGn om ni är försiktiga, signat värsta kontraktet
Haha, här ska badas i bira. Den tål ju ändå 30 m och Panerais band ska ju vara motståndskraftiga mot väta
Haha, här ska badas i bira. Den tål ju ändå 30 m och Panerais band ska ju vara motståndskraftiga mot väta
Japp, gick sjukt snabbt. Hänger med på GTGn om ni är försiktiga, signat värsta kontraktet
Hade du den på dig idag? Det missade jag :-(Fått den nu?