Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Du är ingen riktig klocknörd när du inte ens ser vad folk har på armenHade du den på dig idag? Det missade jag :-(
Hade du den på dig idag? Det missade jag :-(
PAM372 I love the smell of plexi in the evening.
Utlåtande kommer om någon dag eller två.Vad tycks såhär långt?
Plexi vs glas? Stor skillnad irl?
Utlåtande kommer om någon dag eller två.
Det trillade visst in en fjärde Panna idag, den andra på fyra dagar
Den magiska 422.
Tyvärr måste den lämna direkt då den delvis finansierar 932:an . Är någon sugen så hojta..
En jäkla dag ska den fasiken in igen och då permanent!
Grattis! Bra bra bra! Hur känns den mot 422?
Kan bara bli remi på dessa. Riktigt fina..
PAM422 vs PAM372 . Game on!
Har ju skrivit en hel uppsats snart så du får vänta.Grattis! Bra bra bra! Hur känns den mot 422?
Har ju skrivit en hel uppsats snart så du får vänta.
Det trillade visst in en fjärde Panna idag, den andra på fyra dagar
Den magiska 422.
Tyvärr måste den lämna direkt då den delvis finansierar 932:an . Är någon sugen så hojta..
En jäkla dag ska den fasiken in igen och då permanent!
...var hittar jag den typen av armband?
Go kväll
Jag har letat men inte funnit särskilt bra svar på frågan...
(Det får gärna passa en students budget)
@Anders W knåpade ihop. Bra kvalle och finish.Go kväll
Jag har letat men inte funnit särskilt bra svar på frågan...
(Det får gärna passa en students budget)
Delbetalning för såld AP. Självklart var inbytet (som måste säljas) en Panerai och självklart en av mina all time favourites 422Hur fan råkar en 422 bara trilla in? Hade gärna haft det så också!
Delbetalning för såld AP. Självklart var inbytet (som måste säljas) en Panerai och självklart en av mina all time favourites 422
Då får väl din annons tävla med min annons då. Världens sämsta timing har du!Delbetalning för såld AP. Självklart var inbytet (som måste säljas) en Panerai och självklart en av mina all time favourites 422
Verkar ju som att du redan bestämt dig för vilken som stannar kvar...??Då får väl din annons tävla med min annons då. Världens sämsta timing har du!
Bestämde mig innan jag köpte 372, behövde bara gulla lite med den innan jag bestämde mig helt 100. Alltid kul att byta modell, ombyte förnöjer.Verkar ju som att du redan bestämt dig för vilken som stannar kvar...??
Hade det på ganska starkt känn...Då får väl din annons tävla med min annons då. Världens sämsta timing har du!
Har inget tips till dig tyvärr men hoppas du kan hinta mig om vart jag hittar ett fodral för mina band! Ditt var fint!
Lite osäker vem som gjorde detta faktiskt, nån annan i gruppen har säkert koll
Hade det på ganska starkt känn...
Dessutom har det köpts ett antal 422 på ganska kort tid till KS
Hehe, klart pappa Paneraikovich vill att det ska maxas med PannorDet kan aldrig för mycket av nåt på detta forum med tanke på alla subbar som florerar runt. Det kanske är så enkelt som att fler inser att panerai is the way to go
Hehe, klart pappa Paneraikovich vill att det ska maxas med Pannor
Tänkte mer ur ett "nu ska jag sälja 422"-perspektiv
Mysigt med microrotor, som möjliggör en tjocklek på strax över 10 mm. Här på band från @MickeJ.
Panerai 674