Rey
Silver
Nej nej 422 är bättre
.......
det är ju den jag ska fundera på ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Nej nej 422 är bättre
.......
Pah. Mañana Mañana. Livet behöver inte vara så stressigt.På ett eller annat sätt så måste ni ha någon modell med sekundvisare. Do I have right or what
Tog mig friheten att göra denna under lunchen:
Äntligen! Ser fram emot Hodinkees intervju med honom
Ja glaset är för jävla bra!Tog mig friheten att göra denna under lunchen:
Intressanta är nära&käras reaktioner; tjejen skakar bara på huvvet och frågar om det är psyket nästa
Intressanta är nära&käras reaktioner; tjejen skakar bara på huvvet och frågar om det är psyket nästa
Jag får ha båten och en coffe table bok framme på prime position i vardagsrummet!!Min låter mig sova med Panerai böcker och ha Panerai bordsunderlägg...
Jag får ha båten och en coffe table bok framme på prime position i vardagsrummet!!
Jag har gift mig med min, gör detsamma säger jag bara, too good to be true så ska man sätta en ring på fingret direkt!Lyckligt lottade Paneristis mao
Fan har du lagt dem under bordet!!Tillsammans med barnens kaoz
Mer för att ungarna inte skall paja, notera att Mustangtidningen är framme medFan har du lagt dem under bordet!!
Bra tänkt!!Mer för att ungarna inte skall paja, notera att Mustangtidningen är framme med
Tillsammans med barnens kaoz
Vemfan behåller en 372 över en 422
ÖnsketänkandeDom flesta verkar det som, ser du några 372or på köp/sälj? Ser du några 422or? Överallt!!
422 bubblan är på väg att spricka
när fördelningen 100-1 så är det inte så konstigt .Dom flesta verkar det som, ser du några 372or på köp/sälj? Ser du några 422or? Överallt!!
422 bubblan är på väg att spricka
Case closed.när fördelningen 100-1 så är det inte så konstigt .
Det där är ju allmänt känt sedan länge men skönt att få det på präntCase closed.
Plexi!!!!Men shit, vad gafflar ni om egentligen..
Två magiska modeller där man antingen föredrar subsekund (och PR bak) eller base.
Kom upp ur sandlådan nu
Här är för övrigt double trouble i Rad 1940, 42 vs 47 mm. Kollegans 574 till vänster och 932 till höger.
Ja 422an ligger ju redan ute så vi kan ju se det valet för vad det ärSå, då var det avgjort. Vi kan ju vänta in @yonsson s bekräftelse också för tydlighetens skull
Det är ju solkart. PAM 610 är den bästa referensen. Ping @kmgFast 555% vs 55% känns lite oklart...