Det är ju solkart. PAM 610 är den bästa referensen. Ping @kmg
Hehe, där har vi det. Svaret på den eviga frågan!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det är ju solkart. PAM 610 är den bästa referensen. Ping @kmg
Ja 422an ligger ju redan ute så vi kan ju se det valet för vad det är
Idag behöver jag inte välja, kan köra dubbelpipigt om jag får beslutsångest.
Har tagit sjukt mycket foton idag men vädret sabbar ju alla foton. Får vänta tills solen tittar fram för att få bättre jämförelsefoton.Ja tack! Bomba på
Har tagit sjukt mycket foton idag men vädret sabbar ju alla foton. Får vänta tills solen tittar fram för att få bättre jämförelsefoton.
Nu är jag en grym fotoamatör, men blir det inte bättre wristshots med moln på himlen? Mindre reflekioner och mer lightbox feeling?
Mysigt - Vet exakt vad du menar och ser fram emot att få klämma på den där kombon på torsdag!Glädjen i det lilla!
Ni vet känslan när man letar efter något och finner det. Jag har letat med ljus och lykta efter en tunnt svart läderband av hög kvalitet, typ cordovan, till min 610a. Finns många, men i 26/22 är de sällsynta. Till slut fann jag en ryss som tillverkar band. Men vågar man beställa av random ryss i smolensk? Absolut!
Idag kom det och jag måste säga att jag är riktigt nöjd. Extremt mjukt, toppen-finish och bra längd.
Alla som ägt en radiomir med wire lugs vet att alltför tjocka band inte blir bra. Inte sant @micke_s ? Därför extra kul att jag hittade ett till slut.
Håll till godo med halvbra foton.
respekt
Översta hyllan i vårt konstiga rum mellan hallen och resten av lägenheten.
Riktigt tung! Köpa?Trodde jag hade koll på de flesta destromodellerna, men den här var ny för mig!
Boutique edition i 50(!) ex... Såldes enbart i Florens och Hong Kong. PAM607
Wow!!
Tuff. Förklara gärna destro.Trodde jag hade koll på de flesta destromodellerna, men den här var ny för mig!
Boutique edition i 50(!) ex... Såldes enbart i Florens och Hong Kong. PAM607
Wow!!
För vänsterhänta, kronan sitter på andra sidan.Tuff. Förklara gärna destro.
I wish.. Lär nog vara hyfsat svår att få tag på, och om man skulle få korn på en så kostar den garanterat alldeles för mycketRiktigt tung! Köpa?
Hur fungerar am/pm-funktionen vid subsekunden?Underbara 233
Den följer minutvisaren och visar egentligen tiden under 24 timmar. PM efter kl 12 fram till kl 24 och AM resterande timmar såklart. Bra att ha koll på när du är i en annan tidszon och vill ha koll på din hemtid..Hur fungerar am/pm-funktionen vid subsekunden?
Den följer minutvisaren och visar egentligen tiden under 24 timmar. PM efter kl 12 fram till kl 24 och AM resterande timmar såklart. Bra att ha koll på när du är i en annan tidszon och vill ha koll på din hemtid..
Säkert kan någon förklara det hela bättre än jag ifall det fortfarande är otydligt..
När du vill ringa hem för att natta barnen eller vill önska frugan en god morgon, så kan det vara bra att veta att det inte är för sent eller för tidigtAM/PM-indikator vid utlandsvistelse måste vara en av de mest menlösa komplikationerna. Hur är det ens möjligt att inte veta detta utan att titta på klockan?
Jo, jag förstår funktionen men om jag är i Asien så vet jag att det skiljer ca 6 timmar och är jag i USA samma sak, ungefär, fast åt andra hålletNär du vill ringa hem för att natta barnen eller vill önska frugan en god morgon, så kan det vara bra att veta att det inte är för sent eller för tidigt
Tanken är att am/pm följer din hemma tid..
Well, det är ju redan gjort med de flesta andra modellerna så det är väl inte helt omöjligt.På tal om era 422or. Det är en tråd på Paneristi.com just nu som undrar om 422 är på väg ur produktion. Det lär vara ett missförstånd, men roligaste kommentaren är ändå "Maybe they're changing it to a 1422 with blue seconds hand".
Skulle ni köpa en sådan?
"de flesta" är att överdrivaWell, det är ju redan gjort med de flesta andra modellerna så det är väl inte helt omöjligt.