Daruvar
Silver
Extremt sunda tankarSå här ser aktionsplanen ut just nu: Efter SIHH, om det kommit en 372-liknande i 44mm så blir det en sådan. Om inte, så blir det en 720.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Extremt sunda tankarSå här ser aktionsplanen ut just nu: Efter SIHH, om det kommit en 372-liknande i 44mm så blir det en sådan. Om inte, så blir det en 720.
Lägg av. Hatar mig själv....024....the real deal
Det är la inte samma stygn på på hemsidan heller, det gör en hel del.
Ett sånt vill jag ha! Eller liknande. Var kan man hitta ett tro?
Det här jäkla bandet poppar vilken ecruklocka som helst! 1359
Jag är fortsatt jättenöjd med min 560. Panerai har mer karaktär än någon annan klocka jag burit.
Men jag undrar om det finns borstade boeter på Luminor?
Va!? Trodde du nördade ner i varje liten detalj.Det har jag inte tänkt på. Vad borde jag tänka?
Det är vad alla frågar, these days. @azcii har du grävt något?Ett sånt vill jag ha! Eller liknande. Var kan man hitta ett tro?
¯\_(ツ)_/¯Va!? Trodde du nördade ner i varje liten detalj.
Det är mest en designfråga. Kan ha en funktion (ovala hål) om du vill få ner hålstorleken ifall du har ett spänne med bred mittpigg.
40 sidor bak kanske?Var håller @stelah hus förresten?
Skickade ett PM till honom för några dagar sen faktiskt.. Inte fått svar ännu. Någon som har hans nummer kan ju skicka ett SMS o se att allt är bra med honom baraVar håller @stelah hus förresten?
@Tvkd5 Jag messade säljaren och frågade, inget svar. Antar att han inte har fler inne.Det är vad alla frågar, these days. @azcii har du grävt något?
Jag köpte av 999nara på ebay. Han hade ett ex.
Det jag tycker är närmast i färg och lite granna stil, fast ändå långt ifrån, är https://www.mays-berlin.com/en/alexandria.html eller Gunny Egypt.
@Ernesto borde ha numret, kan jag tycka. Han har ju inte varit aktiv på en halv månad.Skickade ett PM till honom för några dagar sen faktiskt.. Inte fått svar ännu. Någon som har hans nummer kan ju skicka ett SMS o se att allt är bra med honom bara
https://gunny-store.com/product/caitlin-2-series är inte så långt ifrån heller.Ett sånt vill jag ha! Eller liknande. Var kan man hitta ett tro?
Vad tycker du om 26/26mm band? Fick ju med två olika till min 372 men tycker klockan satt riktigt illa med de på.Här är band nummer två som är på ingång. Toshi också.
Pöjken kanske har ett liv att missköta.@Ernesto borde ha numret, kan jag tycka. Han har ju inte varit aktiv på en halv månad.
Gött! Vet du om det gäller alla modeller med blåa centrumvisare eller bara denna?
Vore skönt att veta att allt är okej, eftersom han inte loggat ut direkt förut, vad jag vet. Bara det.Pöjken kanske har ett liv att missköta.
Inte ovanligt att folk loggar ut i perioder.
Jag föredrar raka band, som 26/26 och 24/24. Jag hade (har ett kvar) flera bra 26/26 till 605:an, föredrog dem över de avsmalnande och stuffade, ex. vanliga Assolutamente.Vad tycker du om 26/26mm band? Fick ju med två olika till min 372 men tycker klockan satt riktigt illa med de på.
No idea... Kan frågaGött! Vet du om det gäller alla modeller med blåa centrumvisare eller bara denna?
Spännande! Har sett att många på insta kör 26/26-band, det kanske beror på hur hårt man har banden, hur handleden är formad osv.Jag föredrar raka band, som 26/26 och 24/24. Jag hade (har ett kvar) flera bra 26/26 till 605:an, föredrog dem över de avsmalnande och stuffade, ex. vanliga Assolutamente.
Hade varit kul att veta. För att blåa subsekundsvisare är målade är väl redan säkerställt?No idea... Kan fråga
Yes, det tror jag vi kom fram till (typ BMG tech)Hade varit kul att veta. För att blåa subsekundsvisare är målade är väl redan säkerställt?
@kmg säger att jag har banden ganska högt upp på handleden. Kan vara det.Spännande! Har sett att många på insta kör 26/26-band, det kanske beror på hur hårt man har banden, hur handleden är formad osv.
Jag insåg precis att jag var lite väl fokuserad på vad jag uppskattar med bandet och inte riktigt hur det ser ut. Alltså, det är en homage/replica på ett s.k. "74". De flesta bra tillverkare gör en variant av 74, så det är bara att söka på. Mays har några varianter, exempelvis.Ett sånt vill jag ha! Eller liknande. Var kan man hitta ett tro?
Jag föredrar även det gummit, även om den andra varianten börjar växa på mig.Verkar vara den enda som gillar original-gummit och dess ovala hål. Med det sagt funderar jag ändå på ett Rubber-B.
Jäklar, den var bra lik den jag la upp på Insta och Fejjan..Jag hittade en bild på nätet som kan konstratera senaste tidens Meditterano-foton (eller ja, det är ganska få med tanke på hur många sådana som finns på forumet).
690