Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Bra jämförelse.Jäklar, den var bra lik den jag la upp på Insta och Fejjan..
![]()
Mm..Bra jämförelse.
Verkar vara den enda som gillar original-gummit och dess ovala hål. Med det sagt funderar jag ändå på ett Rubber-B.
![]()
![]()
Tur att det är olika band på annars ser man ingen skillnad....Mm..
Satte ihop en bild med båda så det blir enkelt att jämföra.
690 till vänster och min 932 till höger.
![]()
Skojade bara, man ser ju att Panerai står på helt olika ställen också..Tur att det är olika band på annars ser man ingen skillnad....![]()
Tavlan är bättre på 932Mm..
Satte ihop en bild med båda så det blir enkelt att jämföra.
690 till vänster och min 932 till höger.
![]()
Smart, och snyggt. Köpte du ifrån hemsidan eller finns det att hitta inom rikets gränser? Övertyga mig gärna med en-två bilder till.![]()
Jag gillar gummit men inte till den boetten. Körde på Bonetto, blev riktigt bra!
![]()
Jag gillar gummit men inte till den boetten. Körde på Bonetto, blev riktigt bra!
Ja, skrev fel.Borealis väll?![]()
Oooh en sån vill jag ha på jobbetDen här rackarn gick ju knappt att fotografera... men den går att köpa på Krons.
![]()
![]()
![]()
![]()
Jag, som base dial lover, föredrar faktiskt den. Sån kanske man skulle ha. Synd att de slutade tillverkas 2013...
Ja det hade varit något. Men jag är inte kompis med bruna tavlor tyvärr.Diggar dom jag med, riktigt synd att de slutat tillverkats. De med brun tavla är sanslöst läckra, tex pam55.
Dags att att kliva ur stål-komfortzonen snart..
![]()
Ja det hade varit något. Men jag är inte kompis med bruna tavlor tyvärr.
En lätt moddad 372 kanske?
![]()
Ska du säga med din blandade samling.Bor du inte där![]()
... men du har rätt. Jag bor där speciellt när jag minskat ned antalet klockor och det var en liten stund sedan jag köpte nytt. Jag förstår verkligen de där som flippar heeeeeeeela tiden. Hade varit kul att ha en liten budget för det och flippa lossBor du inte där![]()
Okej, jag är uppe ur kaninhålet. Vad säger ni om en något mer vintage blåklocka, i kontrast till Mediterraneo? En 326 (omoddad).
![]()
Jag hade varit all over om det inte hade varit grönaktiga index, för det funkar inte med blå tavla alls.Tycker den blå färgen på de gamla ’vintage’ pannorna är asläcker, dialn blir lite för busy med 326
Jag hade varit all over om det inte hade varit grönaktiga index, för det funkar inte med blå tavla alls.